vrijdag 5 november 2021

Rood met witte stippen * * *

Als je deze foto's allemaal bekijkt zou je toch bijna denken dat ik een heerlijke boswandeling heb gemaakt.


Maar het was niet in het bos waar deze schoonheden stonden te pronken maar bij een klein dorp verderop, hier niet ver vandaan. Gewoon aan de randen van een parkeerterrein, giller toch daar verwacht je ze niet zo Een-Twee-Drie


Het zijn Vliegenzwammen die kunnen mooi nog even meedoen met de letter V.



Wat zijn ze mooi hé, je blijft er naar kijken.




Heee deze foto hieronder heeft ook een rood hoedje.


Deze guitige hond met een feestmutsje stond onlangs in de krant en daar ik zondag jarig ben vind  ik het leuk om hem te paatsen voor mijnVerjaardag, Vierenzeventig  lentes jong inmiddels * * *

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vliegenzwammen. Grappig dat ze zo dicht bij het dorp durfden te wonen ;o)
    Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een hele fijne en gezellige dag toe en natuurlijk nog veel mooie creatieve en gezonde jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder om er zoveel tegen te komen! En zoals altijd heb je het weer prachtig gefotografeerd. Kabouter Spillenbeen ook nog gezien?
    Misschien komt hij wel langs op je verjaardag...:)
    Alvast hartelijk gefeliciteerd en een fijne dag zondag!
    En op de foto ben je nog een jonge blom hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's!
    En alvast van harte gefeliciteerd, een vrolijke, feestelijke en gezellige dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja de rood met witte stippen zijn erg mooi.
    En jij nam er mooie foto’s van.
    Ik wens je een fijn verjaardag en alvast van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alvast gefeliciteerd en een fijne verjaardag gewenst. Prachtig die vliegenzwammen op zo'n onverwachte plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag alvast.
    Mooi die paddenstoelen, eigenlijk konden op het feesthoedje ook wel witte stippen, dan was de serie compleet;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's! Ik wens je alvast een fijne verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze schitterend hè, weet je dat ik ze nog nooit in het echt heb gezien, moet je toch geluk hebben als je aan het water woont en je komt er tegen.
    Alvast hartelijk gefeliciteerd, een fijne verjaardag en nog vele jaren erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, die rode paddestoelen met witte stippen vind ik nog altijd de mooiste !
    Wat een lieverd die hond met het feestmutsje :-)
    Ik wens je alvast een super fijne zondag, van harte gefeliciteerd met je verjaardag !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige paddenstoelen. Zo leuk om daar zoveel foto's van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Josephine, je maakte erg mooie foto's van de paddestoelen !
    Ik wens je alvast een fijne verjaardag voor zondag !!!
    Groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooooiiiii!!!🍄🍄🍄🍄 van harte gefeliciteerd lieverd…maak er een mooie bijzondere dag van 💋💋💋

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag :) Ik wens je een hele fijne dag. Je foto's zijn prachtig, echt plaatjes!
    Ook hier staan er paddestoelen in een wijk, ook van die mooie rode met witte stippen. Ik heb ze ook op de foto gezet en dat is maar goed ook want een paar dagen later, toen ik er weer voorbij kwam had iemand ze om geschoefeld, snap je dat!! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
    🎂🎉🎁

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk als je ze zomaar tegenkomt als je er niet naar op zoek bent.
    Het blijft altijd mooi die paddenstoelen en zeker deze.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥