maandag 19 september 2022

Mini boekje 2 * * *


Heb van een zwart vel papier A4 formaat een klein mini boekje gemaakt.  Dit zijn een paar krabbel tekeningetjes om in de mapjes te doen


Dit is de buitenkant van het boekje gemaakt van wat steviger papier. De maat is 7 X9 centimeter.


Het is een beetje lastig om te fotograferen maar jullie zien wel dat het een soort mapjes zijn, je kan er natuurlijk van alles in bewaren, kleine borduur patroontjes of kleine zakjes bloemzaad.


De kaartjes heb ik van tekenpapier geknipt, met aquarelverf  wat stippen aangebracht en wat kleine krabbels er op getekend.


Van 1- A4 vel heb je zes vakjes, maar je kunt natuurlijk ook een veelvoud achter elkaar gebruiken zodat je een dikker waaierboekje krijgt. Misschien denken jullie, tsja wat moet je daar nu mee, haha eigenlijk helemaal niks, maar het is wel heel leuk om met papier te freubelen * 

12 opmerkingen:

  1. Nu ik ook een beetje in de ban van papier raak, snap ik de lol van je werkjes. Enig weer dit boekje. Ik zou graag wat tekentalent hebben. Zo leuk, die bloemetjes van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi boekje, Josephine ... zo fijn met de kaartjes erin !
    Prachtig die bloemetjes, zo mooi met de aquarel vormen !
    En wat je ook knutselt het voornaamste is dat je er plezier aan beleeft ...
    Van jou en nog een paar andere kreeg ik geen updates meer, blij dat dit weer opgelost is.
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooi boekje. Oh, en die tekeningen, zo mooi en sprekend met een paar 'simpele lijnen' . Ik geniet er keer op keer van. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, leuk om te maken en inderdaad handig om kleine bewaar dingetjes in te stoppen.
    Erg mooi zijn je kleine getekende kaartjes, echt super Josephine !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het weer prachtig gemaakt, met veel zorg en aandacht! Ik dacht ook al aan cadeautjes, net als Conny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi Josephine en leuk om daar bloemzaadjes in te bewaren past goed bij de tekeningetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er zo lief uit dat boekje. Lijkt wel een telefoontasje.
    Jouw krabbels zijn ondanks dat ze nonchalant zijn gemaakt toch heel mooi geworden. Juist dat het niet zo precies is maakt het extra leuk.
    Het mapje is inderdaad gewoon leuk. maar wat je ook kunt doen... er wat foto's in stoppen om kado te geven aan iemand.
    Natuurlijk met foto's van die persoon, of van hun kinderen of kleinkinderen.
    Kaartjes met mooie spreuken of recepten is ook leuk als kado.
    Kinderen doe je tegenwoordig een groot plezier met wat geld in elk vakje.
    Wat te denken om in elk vakje een klein mooi lapje te doen voor een quilter :-)
    De mogelijkheden zijn eindeloos denk ik.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enig mapje heb je gemaakt! Inderdaad voor veel dingen te gebruiken. Altijd fijn om zoveel toepassingsmogelijkheden te hebben.
    Ik zie dat Floor al een heleboel ideetjes heeft!
    Maar wat jij krabbeltjes noemt, vind ik kleine kunstwerken...
    Je weet de lijnen en accenten zo trefzeker te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Krabbeltjes? Ik vind het supermooie tekeningen! Bettie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ook. Ik vind je tekeningetjes prachtig en het hele boekje is stijlvol en mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥