maandag 8 mei 2023

Art Journal * * *


Vorige week kocht ik bij de Action een Art Journal boekje, formaat 21 X 21 cm kwam het tegen in een reclamefolder en er stond vermeld dat er ook aquarelpapier in zit en dat sprak me aan. 


Kijk dit is dat boekje, 
de buitenkant ga ik nog een beetje versieren natuurlijk want zo vind ik het een beetje saai. Het lijkt me leuk om af en toe wat kleine werkjes daarin te gaan maken en ik begon dus met een kleine  collage.


Zondag zat ik buiten heerlijk in de zon deze kleine collage te maken, het is lente dus zocht wat vogeltjes en ander papier en ben gaan knippen, schikken en plakken. tekende er nog wat bloemetjes uit de tuin bij en mijn glas met gekoelde limonade. En natuurlijk met zwarte en witte markers allerlei accenten aangebracht.


In het boekje zitten steeds twee kanten glad papier en twee kanten aquarelpapier, en vandaag ben ik dat laatste gaan proberen maar dat is nog in wording dus die laat ik binnenkort zien, als het gelukt is natuurlijk.

13 opmerkingen:

  1. O wat fantastisch mooi is dit ja en die vogel.....die spreekt mij natuurlijk heel erg aan.
    Knap hoe je dit allemaal maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik kocht vorige week precies hetzelfde boekje...
    Maar bij mij is het nog blank! Durf niet te beginnen...
    Je bent lekker begonnen en wat ziet je pagina er prachtig uit!
    Ik ben heel benieuwd hoe het papier zich houdt met aquarelverf; meestal valt de Action kwaliteit hierbij tegen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Na de Quiltbee vandaag hadden we een lunch. Voordat ik naar huis fietste, wipte ik nog even de AC tion binnen. En waarmee kwam ik thuis, hetzelfde boekje. Grappig. Groet, Dientje

      Verwijderen
  3. Wat ziet het er mooi uit! Heerlijk, zo buiten bezig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuk maatje om in te werken. Je collage is heel leuk geworden, je bent hier zo goed in! Ben benieuwd naar je ervaring met het aquarelpapier in dit boekje. Ik heb trouwens op mijn blog even gereageerd op jouw opmerking.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dit is zo mooi, Josephine !
    Wat een prachtige collage met de vogels, zo lieflijk, de pastelkleuren, ja echt lente !
    Je Art Journal gaat fantastisch worden !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beeldige afbeelding is dit weer geworden.
    Je maakt altijd van die prachtige ogenschijnlijke makkelijke tekeningen.
    Vraag me eigenlijk wel af hoe lang je er mee bezig bent.
    Niet dat dit belangrijk is, maar het ziet er uit alsof dat in een kwartiertje klaar is, maar dat valt soms heel erg tegen.
    Juist die nonchalante manier van tekenen vind ik zo knap.
    Er zijn leuke dingen te koop bij de Action, maar ik kom daar nooit, is hier niet in de buurt.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom thuis na de Quiltbee en afsluitende lunch en lees jouw blog. Ik moest wel lachen, wat heb ik vanmiddag nog snel gekocht voordat ik naar huis fietste: hetzelfde boek. En wat heb je al een prachtige collage gemaakt. Een goed begin in het nieuwe boek. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed dat je er meteen weer zoiets moois van weet te maken. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zul jij heerlijk gerelaxt hebben, lekker in de lentezon.
    Knippen, plakken, tekenen, zoeken hoe of wat, lekker drankje erbij.
    Prachtig resultaat tot gevolg.
    Schitterend Josephine !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit toch weer MOOI gemaakt. Geweldig zoals jij met papier kunt werken. Een prachtige collage heb je gemaakt. Ik denk dat dit een heel mooi en inspirerend boek gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee, de eerste bladzijden zien er al leuk uit. Toch echt wel een gave hoe jij met papier,verf en kwast zo iets moois kan maken. Dat gaat een heel mooi boekje worden, dat is wel duidelijk :) Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥