vrijdag 18 augustus 2023

Stitch Camp Project voltooid * * *


Mensenlief, dat is een tijd geleden en het werd ook weleens tijd dat ik dit mooie project eens af ging ronden. Soms loopt het anders dan je van plan bent en niet bij alles waar ik mee bezig ben voel ik de drang omdat ook snel te voltooien. Het hangt bij mij ook altijd af hoeveel gevoel ik er op dat moment bij heb. Maar nu was de tijd rijp om het te voltooien. Er was een idee geboren en daar ben ik verder op door gegaan.


De achterkant van het lapje heb ik met linnen bekleed, en er ligt een houten rondje met een kunststof binnenrandje op de foto die bij het eindresultaat van pas komt, haha. Jullie zien het zo hoor maar bouw een beetje de nieuwsgierigheid op.


Zag bij het terug kijken dat we er al in januari dit jaar mee begonnen waren, O O O wat een schande om
het zoveel maanden na de eerste voltooiing te laten liggen. Voor de mensen die hier nog nooit iets over gelezen hebben hoe dit project tot stand is gekomen kunnen als ze het leuk vinden bij het Label "TEXTIEL WORKSHOP "aan de rechterkant De 3 voorgaande posten terugkijken.  


Zo is uiteindelijk dit mooie project geworden, een soort klos waar alles omheen is gerold zodat je het zo af en toe weer een kan afrollen om alle bewerkingen weer eens te bekijken. Aan de zijkant heb ik van katoen een draad gevlochten die aan de zijkant om de kraal heen als afsluiting fungeert.

Het was best lastig om daar fatsoenlijke foto's van te nemen. De Klos is 14 CM. hoog en het lapje is 59 CM lang. Al met al een mooi formaat om bij allemaal andere creatieve projecten te laten pronken.



Met veel plezier heb ik hieraan gewerkt, en het was ook een zeer leerzame workshop!!!

15 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat Prqchtig gemaakt. Wat een creativiteit heb jij toch. En dat je er wat langer over doet ,geeft toch niet. Het is echt een pronkstuk geworden en past vast heel mooi bij al je andere werkstukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit project prachtig afgewerkt. Dat mag terecht staan pronken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden en wat maakt het uit hoe lang je er over gedaan hebt. Het eindresultaat om de klos is een gouden vondst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad: een pronkstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Overal is een tijd voor, denk ik altijd maar. En als je niet in de flow bent, laat het dan liggen...
    Maar wat is deze creatie prachtig zeg... Als ik het in mijn handen zou hebben, zou ik er zomaar een half uur naar kunnen kijken, voelen, bewonderen en aaien. Zoveel mooie details en alles met veel zorg gemaakt. Super, Josephine...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat gebeurd soms hoor, opeens blijft iets een hele tijd liggen tot de tijd weer rijp is.
    Dat heeft een project soms nodig, en soms vergeet je dingen ook :-)
    Dan ruim je wat op en dan vind je het weer.
    Maar wel leuk dat je het hebt afgemaakt en dat je nu kunt genieten van je mooie creatieve werkje op een leuke klos.
    Zoals altijd weer prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Snelheid geeft niet altijd het mooiste resultaat. Het is af en het is een prachtige rol geworden. Er is veel op te zien. Ereplaats geven en er lekker van genieten. Fijn weekend. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er heel mooi uit, een prachtige creatie is het geworden, misschien heb je nog wel een klein stolpje om de klos in te bewaren. Leuk dat je ineens zin had om er mee verder te gaan, zo werkt dat, ik had het met mijn blouse, dus ik herken het wel. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het project nu voltooid is, Josephine ! Het is zo prachtig geworden ... en wat een super idee om het lapje rond een klos te rollen, heel decoratief, mooi gedaan !
    Geniet van het weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoor, soms moet je een project even laten rusten om nog betere resultaten te krijgen !!
    Groetjes van Simonne ( je kan mij ook volgen op FB)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig, de kleuren en de steekjes en zo mooi om het om een klos te winden, ik denk dat je het regelmatig afrolt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi geworden, een schitterende manier om te bewaren en van tijd tot tijd weer heerlijk van gaan zitten te genieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grappig inderdaad dat we allebei even lang over dit project hebben gedaan en dan ook nog op dezelfde dag het eindresultaat laten zien met bijna dezelfde afwerking. Dit project had gewoon wat extra tijd nodig, 8 maanden vind ik zelf nog wel meevallen. Er liggen nog heel wat oudere af te maken werkjes in mijn kast! Jouw eindresultaat is prachtig geworden en ik vind de foto's heel goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥