donderdag 31 augustus 2023

Nieuwe Trekpopjes * * *

 

Vandaag was het echt zo'n dagje om wat te gaan prutsen met papier, dus heb ik weer eens een paar trekpopjes gemaakt voor in mijn boekje. Dit zijn nummer; 37, 38 , 39 3 en 40.


Eerst alles op wat dikker papier plakken en dan alles met een dun wit randje er omheen uitknippen, dan komt het mooier en duidelijk over op de zwarte achterkanten.


De dame in een soort caravals kostuum kijkt wat sip, misschien heb ik er wel per ongeluk in haar ledematen geknipt, oeps 👀



Lief hé dat kleine beertje met haar baby. je komt zoveel leuke patroontjes tegen op internet dat het soms moeilijk is wat te kiezen.


Deze kikker vind ik zelf heel erg leuk.

KIEKEBOE, kom nog even om het hoekje kijken

14 opmerkingen:

  1. Ik vind de kikker ook erg leuk. Ik vind ze allemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, ja…dat beertje met haar baby/knuffel - dat is de liefste. Maar: allemaal mooi en wat knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer super leuk en een mooie aanvulling op je boekje :)
    Klopt, het wordt al ander weer, kaarsjes weer en gezellig binnen iets doen :) Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerds weer. Dat witte lijntje maakt het echt af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je weer leuk en creatief bezig geweest.
    De trekpopjes zijn schattig.
    Het beertje is mijn favoriet, zo lief!
    Eigenlijk jammer dan ze in een boekje gaan, maar echt ophangen zou wel een groter huis vragen :-)
    Ondanks dat het volgende week weer zomerweer wordt, komt de herfst ook al om de hoek kijken, dus gezellig weer om te knutselen.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo fijn nieuwe trekpopjes te zien, Josephine, weer een mooie aanwinst voor je boekje !
    Het beertje met de baby is zo schattig en de kikker met viool ziet er een echte artiest uit !
    Morgen alweer 1 september ... amai, wat vliegt de tijd !
    Wens je alvast een fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb weer genoten van jouw trekpoppetjes. Prachtig. Het meisje kijkt inderdaad benepen, wat heb je haar aangedaan. 😂. De kikker vind ik wel bijzonder, komt ook door de verhouding. Al met al weer een mooie aanvulling op de verzameling. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo schattig en zo leuk om aan te trekken. Uh......hoeveel heb je er inmiddels?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, die witte randjes erom staan erg leuk. Ik ben daar tegenwoordig ook fan van. Het knipt ook gemakkelijker, vind ik.
    Je bent weer heerlijk bezig geweest, Josephine!
    Stoere man, muzikale kikker... het zijn allemaal typetjes geworden.
    Heerlijk om er een verhaal omheen te verzinnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn dit weer leuke trekpoppetjes en wat heb je er al veel gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een grappige popjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zal jij nog vaak in dat boekje terug bladeren en gaan zitten genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥