zondag 25 augustus 2024

Vis - vis - vis - Vissen * * *


Op internet kwam ik deze leuke vissen tegen en besloot om ze te gaan natekenen.


Het gaan er drie op een rijtje worden. Hier begin ik net aan de derde vis.


Ze zwemmen heerlijk heen en weer, het zijn  gewoon vrolijke vissen.


En dan de drie vissen op een rijtje, het  was leuk om ze te tekenen.  Het  origineel was qua maat tot op de millimeter nauwkeurig gelijk, nou die van mij totaal helemaal  niet.  Ik zet wel grof een paar lijnen en dan teken ik gewoon door zoals het komt.


En dan vind  ik het altijd leuk om even te spelen met het fotograferen, dus nam ik deze foto schuin vanaf de onderkant.

12 opmerkingen:

  1. Ze zijn enig. Knap gedaan, en dat ze niet even groot zijn maakt het wat speelser.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie vissen! En het hoeft niet perfect te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat ze ondanks dat ze niet heel precies zijn getekend toch heel mooi zijn geworden.
    Net wat je zegt, het zijn vrolijke vissen die heerlijk aan het zwemmen zijn met elkaar.
    Eigenlijk vind ik ze wel een beetje mager, dat komt omdat je er als het ware doorheen kunt kijken :-)
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ERRUG leuk, ik vind vissen ook altijd fijn om te maken van stof, heb er enkele jaren geleden een heel stel gemaakt voor de kindjes van ons nichtje. Je kunt er fijn je restjes en je creativiteit in kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel grappig deze vissen, knap om zo mooi te kunnen tekenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! En wat leuk om nu je eigen vissen te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, de vissen zien er ook vrolijk uit, Josephine, prachtig getekend !
    En schoonheid zit in kleine imperfecties ...
    Genieten vandaag van een zomerse dag met 30° :-)
    Fijne week verder,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan in zwart/wit en de uitschieter in rood...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi. Zwart wit geeft altijd een mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke vissies. ;) Ook zo leuk dat je een heel klein beetje rood verwerkt hebt, dat valt gelijk op.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥