maandag 28 november 2011

Boompjes in Wording***











KUNNEN jullie je nog herinneren de boompjes die ik verleden jaar maakte voor de Kerst, met hedera blad bekleed met allerlei frutseltjes, je ziet hier een foto de laatste. Nu kon ik verdorie die basispunten nergens meer vinden en heb maar twee nieuwe gekocht. Alleen hadden ze nu een kleiner maatje en dat leek me niet zo leuk met hedera. Dus ben ik nu twee mini boompjes aan het maken van stof met bandjes en kantjes en pareltjes. Voor de bovenste pareltjes voor het piekje zeg maar, moet ik nog even een andere kleur zoeken, tsja.......dat heb je hé als je gezellig in de schemer iets aan het maken bent dan zie je dat niet precies, hahahaha
En voor het stammetje heb ik ook al een ideetje ***
WORDT VERVOLGD***

FIJNE WEEK ALLEMAAL***

20 opmerkingen:

  1. Oh wat een schattige boompjes Josephine !!!!
    Menslief wat creatief ;-)
    Ik stond erbij en ik keek erna.
    Die met de hederablaadjes waren ook práchtig.
    Euh als je het niet meer kan zien dan heb ik nog wel een leesbrilletje. Van mijn zus die heeft hier nl standaard een reserve exemplaar "geparkeerd". Je weet wel voor het geval dat hihi
    TRUSTEN Groetjezz lfs mij X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Madelief. Wat leuk. Ik dacht eerst wat is ze nou aan het doen maar het werd me al gauw duidelijk. Ze worden vast beeldig en zo;n goed idee. Die groene zijn ook zo mooi. En de lijsten om de foto's zijn weer prachtig.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh gut Lieve JOSEPHINE wat een oen ben ik. Ik moet echt naar bed hihihi Sorry hoor. ik weet best hoe je heet, lieve Josehine
    .Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag lieverdje♥♥♥
    ik zie het al deze boompjes worden vast ook weer bizonder en wat zijn deze lijsten mooi.
    Bij mij is het zo je weet het hele jaar kerst, want ik heb diversen nooit op geborgen zelf 1 verlichting staat er nog steeds en brand zo af en toe,heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk Josephine ! zag op de blog van Makkie ook al van die leuke boompjes, gemaakt met 3 kanten kleedjes
    vond ze vorig jaar bij jou leuk, maar deze zijn ook errrug leuk !
    Succes met maken
    Lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je druk !! wel leuk hoor!!...fijne dag liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die boompjes van vorig jaar vond ik al zo mooi maar iets in me zegt dat ik deze NOG mooier ga vinden :)))
    Ik ben ook met die punten bezig, met één dan en met stof maar dan andersom, ik bedoel het boompje op zijn kop, haha, klinkt niet echt duidelijk zeker, je ziet het nog wel langskomen!
    Veel boompjes-freubelplezier,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hay lieve meis,

    Wat een ontzettende schattig boompjes in wording zijn dit!
    Je boompjes van vorig jaar waren erg leuk..maar deze is iets meer mijn stijl, daar ik helemaal weg ben van ecru en wittinten..
    Het touw heb je ook zo mooi gedrapeerd, en dan zon'n prachtig oud parelknoopje...ja heel erg mooi!

    Ik noem deze boompjes..Marie-Antoinette boompjes, ze zijn zo sielijk en sjiek..
    Ja ik moet zeggen dat je boompjes me bijzonder inspireren meis!

    Enne nog even een dikke, dikke veer, omdat de oude bewerkte bijbel supermooi is..!!!!
    Ben er heel erg blij mee...

    Dag schatteke...wil je liefs wensen,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja....ik herinner mij die boompjes, die had je zo prachtig gemaakt. Ik ben dol op dit soort knutselideetjes Josephine, misschien ook wel omdat ik zelf helemaal niet handig ben met dit soort werkjes.
    De buxustoefjes in mijn post heb ik dan ook in een plantenwinkeltje gekocht (shame), maar achteraf gezien had ik dit ook zelf kunnen maken.
    Ben benieuwd naar het eindresulaat van je nieuwe creaties, als ik de foto zie zal dat vast prachtig worden.
    Fijne dag en liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. kan niet wachten tot ze klaar zijn,maar mooi worden ze zeker,je zit ook nooit stil he,ik ook niet ben nu met kaarten bezig,het gaat lekker, en dan moet je doorgaan zullen we maar zeggen alleen zou ik willen dat ik wat reserve ogen had ,deze willen sávonds niet meer,zie dat ik dan heel veel fouten maak,

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke boompjes heb je gemaakt! Hoe kom je er op. Super als je zoiets bedenkt en dat het dan ook zo uit je handen komt!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je boompjes zijn al heel mooi! Mooi dat wit voor de boompjes! Lijkt me erg leuk om te maken.

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie ideetjes heb je weer, Josephine, de boompjes gaan prachtig worden, ben benieuwd als ze af zijn :-)
    Mooi ook de voorstelling met je foto's !
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi lieve Josephine,

    * Sjiek de la friemel *

    vind ik die Kerstboompjes door jou gemaakt....
    en met piek,wat een leuk idee om het dit jaar op deze manier te doen.

    Alhoewel ik die met de blaadjes ook mooi vind.

    Wat is iedereen in blogland toch heerlijk creatief bezig,telkens zie ik weer andere sfeervolle lichtpuntjes in deze donkere dagen voor Kerst.

    Goede nacht en lieve groeten!!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben jij toch veelzijdig Josephine, is er iets wat jij niet kunt? Heel veel plezier met het maken. Lieve groetjes jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi wat een leuke boompjes heb je gemaakt een weer van die mooie foto`s ik wacht je vervolg met spaning af liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Josephine.
    Ik dacht even aan andere boompjes....zijn het je eigen gemaakte boompjes.
    Maar ook deze worden erg leuk.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥