zaterdag 5 november 2011

Mijn RETRO behang ontwerpjes***









Tja als je dan eventjes de tijd hebt en zin om te ontspannen dan ga ik weer wat op de computer freubelen. Heb een paar RETRO behangetjes ontworpen. Zien jullie het al voor je, een muurtje met dit behangetje, hihi beetje druk hé. Toch kan het heel grappig staan  hoor als je een aantal banen op effen behang plakt in mooie vlakverdeling in plaats van een schilderij bijvoorbeeld. Of er een kamerscherm van maken zou ook heel goed kunnen***

Geniet van een fijn weekend allemaal***


16 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Josephine,

    Wat heerlijk om je op deze manier te kunnen ontspannen.
    Ik zie méér in je mooie patronen dan enkel retro behang.....het doet me ook denken aan patronen in damast geweven, quilt motieven en het asymmetrische uit de Jugendstil periode.

    Mooie post en foto's om voor mij dit nachtelijke uur af te sluiten na een zeer zorgelijke week.

    Maar vanavond goede berichten van mijn zwager.
    (ik mail je nog)
    Fijn weekeind en lieve groeten!!

    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieverd, ik wil je eerst graag bedanken voor je lieve reactie op mijn tegeltje. Ik werd er even stil van, het is al zo "natuurlijk " om sterk te zijn dat ik er vaak niet eens meer bij stil sta. Het feit dat ik dit probeer te zijn geeft mijn leven meer kwaliteit en dan doe je dat gewoon want iedereen wil zijn eigen leven toch zo goed mogelijk maken:)
    Ik zie je mooie behang helemaal voor me....euh...in mijn kasteeltje in Frankrijk in mijn grote inkomhal met zo een pracht van een kristal luster aan het plafond en een marmeren trap. Jouw prachtige behang zou die inkom een warm welkom maken.........haha, en maar dromen hè!
    Het is prachtig kunstig gemaakt, in heel mooie kleurtjes.
    Fijn weekend verder, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo hee...dat heb je mooi gemaakt zeg...ik vind retro en vintage ook erg mooi, ons huis is een soort mengeling van brocante, 'anders'oud en vintage spulletjes, ik vind zo'n allegaartje helemaal leuk, maar dit behang is dus echt geweldig!

    Ik wens je een fijn weekend!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn prachtige patronen lieve Josephine en ik zie het kleur op kleur op heel mooi behang of zoals Ger zegt in damast. Beetje kleur op een kamerscherm lijkt beurt. me ook prachtig.
    Fijn weekend!
    LIefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen lief JARIG JOBJE!!!!!!!!!!!!!!!

    Hieperdepiep Hoera............
    Josephine van harte gefeliciteerd met je verjaardag..!!!!
    Ik wens je een heel lang gezond en liefdevol leven en natuurlijk heel veel kadootjes hihihi....
    Die van mij komt volgende week naar je toe hoor...
    Ik wens je een geweldige vrjaardag met lieve mensen om je heen die veel van je houden..

    En ja meiske, nu wil ik graag nog even op je post reageren over je mooie retrobehangetjes.
    Normaal gesproken hou ik niet zo erg van retrobehang..de kleuren zijn dan zo fel.
    Maar.....deze mooie bewerkte behangetjes zijn super..en deze zou ik wel op een verloren muurtje willen hebben..
    De foto's heb je werkelijk prachtig bewerkt..

    Liefie geniet vandaag en ik wens je alle liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou voor de linkse roze gaan......wel druk allemaal ja.....pfffff....fijne dag .....maar wel goed gedaan hoor!...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige retrobehangetjes,...zou hier in ons retrohuisje fantastisch passen alhoewel de laatste tijd er steeds meer retro spulletjes richting kringloop of mp gaan,we zijn er een beetje op uit gekeken en willen weer wat anders,....heel fijn weekend,lieverd,...Inka,..xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh allereerst: ik lees dat je jarig bent vandaag !!!!
    Van HARTE gefeliciteerd lieve Josephine :-)
    Wat een prachtige lente-achtige dag om dit te vieren.
    Wens je een héérlijke dag omringd door alle lieve mensen waar je van houdt. Dan komt het nl helemaal goed ...

    Psst ... ik houd niet zo van retro (maar van rust)maar je behangetjes zijn stuk voor stuk kunstwerkjes. Knap gedaan meis !!!!

    FIJN WEEKEND Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alhoewel ik niet zo van retro hou, zijn je behangetjes kunstwerkjes op zich Josephine.
    Wat heerlijk dat je hierin zoveel ontspanning vind. Ook voor ons want wij kunnen er keer op keer van genieten.
    Wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent jarig!
    Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst.

    Je behangetjes zijn prachtig, vooral de derde foto.

    Fijne weekend en lieve groet,
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi idee om behangetjes te ontwerpen, Josephine, kan me voorstellen dat dit heel ontspannend is !
    Ik vind de tweede met de rozerode tinten
    het mooist !
    Nu lees ik net hierboven dat je jarig bent, ik wens je een hele fijne verjaardag, Josephine !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag lievertje♥♥♥
    wat heb je dat weer knap gemaakt.
    En de twee laatste zou men mooi kunnen gebruiken{zo als dat vroeger gebeurden}als boven rand van behang,heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn megachic!!

    Fijne week!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Joephine,

    Kind wil je alvast een heerlijke dag wensen, het zonnetje gaat schijnen, en misschien is het wel weer lekker on wat in de tuin te werken vandaag...heerlijk.

    Enne ik wil je nog even wat zeggen...ik heb vanacht gedroomd...misschien weet je al wat ik ga zeggen hihi..

    Ik heb gedroomd van oogjes...ja rollend oogjes..
    en het was behoorlijk heftig...als je nu naar mijn haarbos kijkt..deze staat alle kanten op van het woelen..en dat komt door die oogjes volgens mij hahahaha...

    Ik wil je een mooie dag wensen,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ohhh...lieve Josephine, ik heb je naam verkeerd geschreven...ik ben de S vergeten...sorry!
    Ik ben nog niet helemaal wakker denk ik...
    Liefs....Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. nog van harte gefeliciteerd josephine en dat we nog maar velen jaartjes van je prachtige posten mogen genieten.
    ook deze is weer heel uniek en wat heerlijk om je zo te ontspannen.
    het resultaat is prachtig en wat een mooie patronen.
    knap gedaan zeg!.
    fijne week verder.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥