zaterdag 19 november 2011

Onderwater Fotografie***









ZENA HOLLOWAY woont in London en is één van 's werelds grootste onderwater fotografen. Haar foto's zijn opvallend door de grote aantallen werken van baby's die zij  onderwater  fotografeert. Er zijn heel veel werken van haar op internet te vinden, en ze heeft een geweldige creativiteit om buitengewone beelden te produceren. Wat een bijzondere mooie wijze om kunst tot uiting te laten komen en het lijkt me ook beslist niet eenvoudig om zoiets tot stand te brengen ***

FIJN WEEKEND***



  

19 opmerkingen:

  1. heej Josephine heel mooi!!!
    wat zijn we weer laat op he:-))
    prachtige plaatjes, irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's...
    Ik heb wel eens gezien bij next topmodel hoe dat gaat, onder water, dat is geen pretje voor de modellen, petje af voor de modellen én de fotograaf, want die moet ook mee onder water...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Josephine.
    Schitterend in één woord. Sjonge, dat is kunst. Die baby en die hond. hoe krijg je het voor elkaar. WOW. Fijne Zaterdag!
    Liefs van Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit wel heeel apart hoor...achhh die laatste !! ...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo lieve meis,

    Wat heb je toch altijd een prachtige onderwerpen voor je blog.
    Het is een feest om hier toch iedere keer weer op visite te komen.

    En dit is toch wel één van de mooiste onderwerpen...dit is zo mooi!!!!!!!!!
    Het is Kunst met de hoofletter K, niet meer en niet minder...ja hier ben ik helemaal weg van.
    Alles is prachtig, maar die tweede foto met die lange sleep en dat stille gezicht, ja daar ben ik weg van.
    Tjeetje hoe komt iemand op zo'n subliem idee!
    Ja daar kan ik alleen bewondering voor hebben en genieten.

    Dag lieverdje..
    alle liefs,
    Mairjke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een sprookjesachtige foto's Josephine. Vooral de 3e met dat vleugje kleur erin en ook die van de hond en de baby vind ik prachtig. Ik herinner mij de platenhoes van een album van Nirvana waar ook een baby onder water een dollarbiljet achterna zwemt, overigens van een andere fotograaf.
    Ik wens je een fijn weekend, ik hoop dat bij jou ook het zonnetje net zo heerlijk schijnt als hier.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel aparte sfeer foto,s, als in een droom.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag lieverdje♥♥♥
    oeffffff wat is dit bijzonder knap hoe verzin je zo iets.
    En jij heb er weer zo als altijd iets moois van gemaakt dat vind ik ook heel knap.
    Hoe krijg het voor elkaar om een kindje en een hond onder water te laten zwemmen???
    heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Lieve Josephine,het derde en vierde schilderij vindt ik super mooi,het derde door de jurk en de vierde zo vertederend,schitterend,...een heel fijn weekend,lieve gr van ons,x.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moet er ff niet aan dneken dat onder water, maar het zijn wel prachtige plaatjes!!

    fijn weekend meis...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja dat vind ik ook prachtig onderwater fotografie!! Mooi met de lijsten eromheen!

    fijn weekend
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Josephine,
    Mooie foto's een beetje dromerig. Doet me denken aan een fotoreportage die wij voor ons Magazine/Polder Glossy maakte. Iemand, een vrouw hier uit de Hoeksche Waard had een oude vergeelde foto gekocht van een vrouw in Hoekschewaardse klederdracht. Zij wilde die vrouw fotografisch tot leven brengen en heeft van alles met die foto gedaan o.a. door hem onder water te leggen en hem zo te fotograferen. Het is een hele artistieke fotoserie geworden. Waarbij het heel gek was, hoewel zijn de foto niet heeft gefotoshopt, kreeg de vrouw toch net een beetje ander gezicht door wat de foto most ondergaan om er weer een foto voor haar serie van te maken. Een heel bijzonder project..
    Wens je een fijn weekend, lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moest je diep duiken? Neehoor grapje. Het geeft iets speciaals aan deze foto's!

    Fijne zondag,

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is weer heel bijzonder, Josephine, lijkt me inderdaad niet gemakkelijk !
    De kaders errond zijn prachtig !
    Fijne zondag,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dit is weer een bijzondere en ook een spectaculaire post.
    zo mooi om te zien en heb er weer van genoten.
    groetjes en een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohh wat bijzonder is dit Josephine! hoe hebben ze dit ooit kunnen maken.. dat zou ik wel eens willen zien! ik krijg het er zelf al benauwd van als me bedenk zolang onder water te moeten..
    maar wat levert het schitterende foto's op!!

    ik wens je een heerlijke week!
    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier zou ik wel eens een kijkje achter de schermen willen nemen ;-) Hoe krijg je het voor elkaar ?! Inderdaad KUNST met hoofdletters !!!!!
    FIJNE AVOND Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Josephine.
    Wat een mooie foto's weer.
    Ik moest even denken aan enkele jaren geleden, toen ik met mijn kids naar het baby zwemmen ging en daar werd toen ook van de baby's een onderwaterfoto gemaakt.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥