woensdag 21 december 2011

Bewerkte ROZEN***







ALS jullie goed kijken dan zie je hier en daar een randje aan de rozen die er niet meer helemaal fris uit zien, maar deze rozen heb ik VEERTIEN dagen geleden gekocht en staan nu nog steeds. Heb ze vrij kort geknipt en er als het ware een biedermeier boeketje van gemaakt. En kijk "Little Missie" nu toch, die kleine lieve snoezepoes die ik gewonnen heb bij MARIJKE http://marijkevanooijen.blogspot.com/ [KLIK] die vindt het zo gezellig tussen de roosjes. En natuurlijk zoals van mij inmiddels wel bekend is kon ik het niet laten om wat foto's daarvan te bewerken. Wat zijn ze mooi hé deze rozen, een continu genieten, steeds weer als ik er langs loop ***


25 opmerkingen:

  1. Hallo lieve, mooie foto's! Ik feliciteer je! inspirerend en delicaat. Ik hou van rozen, voor mij is de enige bloem die de taal van de liefde spreekt! De beer gemaakt door Marijke mooie is, je besteedt een item om het! Liefde, Rose M. Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine. Je rozen zijn inderdaad prachtig en 14 dagen dat is helemaal geweldig, Dat is een goeie bloemist, die moet je in ere houden.:))) Wijze raad van een bloemistendochter.. hihi Je hebt er ook weer prachtige plaatjes van gemaakt.
    .IK heb eergisteren van de rozenkweker drie van die grote roze rozen gekregen, ik zie ze nou iedere dag groter worden,Schitterend. Heb al een paar foto's genomen, zet ze voor pink Saturday op mijn blog. Heb ik daar ook weer wat voor. hihi.
    Fijne Kerst en lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's heb je genomen van deze rozen. Zo vind ik een roos op zijn mooist, als je al een beetje het vergankelijke begint te zien maar ze toch nog hun volle kleurenpracht tonen, zalige bloemen.
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Josephine, 14 dagen vind ik super lang voor snijbloemen. Ik mag blij zijn als ze hier een week halen :-)
    Wat een lief knuffeltje, leuk gedaan met het bewegende koppie.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh....wat heb je lang kunnen genieten van de prachtige Rozen Josephine, vaak zijn door de verwarming de bloemen toch wat eerder uitgebloeid.
    Je heb er weer prachtige bewerkingen van gemaakt en wat een mooie foto-animatie van Little Missie.

    Ik wil je fijne en liefdevolle Kerstdagen toewensen en voor het Nieuwe Jaar een jaar vol liefde, geluk en goede gezondheid.

    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ze zijn nog steeds mooi na 14 dagen, genieten is dat! mooie foto's!!

    Fijne feestdagen!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi ben weer even op de laptop van mij kids haha wat een mooie foto`s heb je weer je best gedaan ik wens je een fijne feestdagen toe liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo da's best lang voor rozen!!
    Meestal koop ik mijn rozen op de markt en die staan ook vaak wel zo lang.
    Nu heb ik een paar keer rozen gekocht bij de Appie heyn en die moeten 7 dagen staan...dat doen ze ook wel, maar ze komen meestal niet open.
    Dus...dat doen we niet meer.
    Little Missie staat geweldig tussen die mooie rozen.
    Meis...ik wil je héle fijne dagen wensen en voor volgend jaar...alle goeds!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je rozen zijn inderdaad erg mooi, en wat super dat ze al 14 dagen staan!!
    Je beertje "little Missie, ik vind de naam Zo goed bij haar passen......het schudt zo lief met zijn hoofdje, is zeker blij dat het zo tussen de rozen mag zitten.
    Mooie bewerkingen heb je gaan.
    Fijne dagen voor jou en je familie...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Josephine,

    Meisie, meisie toch wat een beeldschone bewerkingen heb je nu toch gemaakt.
    Wat passen die rozen/witte tinten toch geweldig bij de zacht grijze tinten..

    Zo speels en romantisch...en die rozen staan lang, het is ze geheel nog niet aan te zien zo mooi!
    De kleur van de rozen is toch alleen zoals de natuur ons die kan geven hé meis?
    Werkelijk adembenemend...ja dit is echt genieten hoor...

    Ja en dan vindt ik Little Missie zo ontzettend schattig met haar bewegende koppie...net of ze echt leeft..!
    En ik wil je heel graag bedanken dat je een post hebt gemaakt met dit tuttige poesje en een link naar mijn blog..zo ontbaatzuchtig als je bent..

    Wens je een mooie dag...en ik hoop echt dat die heerlijke vent met zijn rode appelwangetjes vandaag bij je langs komt...

    Liefs..Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja Josephine...ik wil toch nog even zeggen dat ik met die heerlijke vent met zijn rode appelwangetjes natuurlijk onze lieve Kerstman bedoel...hahahahahahaha....

    Liefs en toedelsssssssssssssss..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Josephine,
    Wat leuk dat je naar aanleiding van de give away mij gevonden hebt,ik wil je daarvoor bedanken.
    Lief he dat snoezige beestje, zal goed voor haar zorgen.
    Lieve groet Anita
    Vindutch girl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal mooi je rozen !!....

    Bedankt lieverd voor je gezelligheid steun en liefde van het afgelopen jaar......liefs van mij.....xxx...Ria


    Thanks my darling for your fun loving and support over the past year....love from me.....xxx...Ria

    x
    xxx
    xxxxx
    xxxxxxx
    xxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxx
    ||
    ||



    Fijne Kerstdagen,
    Merry Christmas,
    Glaedelig Jul,
    Merry Christmas,
    Joyeux Noel,
    God Jul,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's van prachtige rozen, Josephine, ze zien er inderdaad nog heel mooi uit na zo'n tijd !
    En Little Missie is zo lief !
    Wens jou en je familie fijne Kerstdagen,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi bewerkte foto's Josephine!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto's van je rozen en little missie, het past zo goed bij elkaar. Wat een snoezig geheel!

    Ik je hele fijne warme dagen toe!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige bewerkingen van je rozen Joséphine!

    Fijne dagen gewenst:

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Здравствуйте.
    В эти святые дни Рождества Христова, хочу поздравить вас с праздником. В этот день Христос пришел, чтобы спасти наш Мир от Тьмы.
    Желаю вам, чтобы светлый праздник вам подарил тепло, и уют в ваш дом, здоровья вам и вашим близким.
    С Рождеством Христовым и с Новым годом.
    Воеводин Дмитрий.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Josephine.
    Wederom erg mooie foto's. En wat leuk voor jou dat jij de knuffel hebt gewonnen.
    Ik wens je fijne feestdagen en alle goeds voor 2012.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Josephine, wat een prachtige post !!!
    Wens je op de valreep
    hele warme en sfeervolle kerstdagen
    en alle goeds voor 2012.
    Bedankt voor je altijd leuke, lieve en meelevende reacties.
    Groetjezz lfs mij X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. lieve Josephine,,wat een mooie rozen en prachtig neergezet,ik had woesdag ook rozen gekocht en toen ik thuis kwam waren ze helemaal weg.jammer.
    ik ben Vrijdag laat in de middag weer thuis gekomen,en ik wil je bedanken voor je lieve woorden,dat doet een mens goed.ook bedankt voor je prachtige kaart.ik hoop dat jullie fijne dagen hebben

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een bofferd ben je zeg....zo'n lief snoesje te winnen......prachtig is ie.....
    Je beelden zijn ook wederom genieten en je rozen zien er nog super uit zeg.....
    Mooi bewerkt, ware kunstwerkjes.
    Wens jou en je geliefden fijne kerstdagen toe.
    ENJOY
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dag Josephine,
    Dat de rozen zo lang staan mag echt een wonder heten. heb nu toevallig witte die het ondanks de kachelwarmte toch ook 10 dagen hebben uitgehouden en nog sterker ze ruiken ook nog eens, Komt niet veel meer voor dat de bloemen die ik koop lekker ruiken. Rare wereld leven we toch als je er goed over nadenkt. Alles wordt als een speer uit de grond gestampt. Van jouw rozen heb je weer prachige kunstwerkjes gemaakt, die hebben nu eeuwigheidswaarde!Leuk dat bewegende beertje. Had laatst ook zo iets, maar met geen mogelijkheid aan het bewegen te krijgen toen ik hem op mijn blog had geplaatst.
    Wens je nog fijne dagen en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat prachtig en het bewegende beertje,wat super,ik wens je een hele fijne 2e kerstdag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. these photos are stunning my friend, I'm off to look around your beautiful blog so more. Thank you so much for sharing these with us. Hope you have a lovely day.

    Always Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥