vrijdag 9 december 2011

Boompjes [Voltooid]***













Mijn hemel op dit ogenblik ben ik zo ongeveer in staat mijn Laptop in de prullenbak te gooien. Vandaag heb ik mijn Kertsboompje afgemaakt dat lukte goed dus mijn humeur was opperbest, leuk dacht ik nog daar ga ik meteen een post van maken. Maar dat meteen liep even anders.....foto's maken met dit donkere druilerige en onstuimige weer lukte niet, dus wat foto's met de flitser genomen, op de camera bekeken leek het wel wat maar uiteindelijk zijn ze VEEL te donker geworden. Nou dan pruts ik daar wel wat mee dacht ik.......om een lang verhaal kort te maken, hihi. Mijn computer is tijdens het bewerken van de foto's  4 X op tilt geslagen, en er was nog niets opgeslagen, Grrrrr. Toen ik uiteindelijk aan de post kon beginnen begint halverwege het schrijven mijn battery te roken en gekke geluiden te maken, schrok me helemaal wild, snel alle stekkers eruit en af laten koelen en hopen natuurlijk dat hij het nog zou doen. Gelukkig werkt hij nog, maar de batterij zal ik maar nooit meer gebruiken. Uiteindelijk zijn die toch altijd heel snel leeg.
Dus jammer genoeg kan ik geen mooie foto's van de boompjes laten zien, dan maar eentje van een witte roos die ik heb staan en wat zinkkleurige ballen met pareltjes ***

23 opmerkingen:

  1. Toch mooie sfeer foto,s al had je het anders bedoeld. misschien een volgend keer de boompjes.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve schat♥♥♥
    dat is drie dubbele pech hebben, maar toch zichtbaar wat de bedoeling is.
    Ik twijvel er niet aan dat ze mooi geworden zijn,de roosjes zijn wel gelukt veel liefs
    Mamske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dacht dat ik alleen die neiging had mijn pc heeft een eigen leven!Maar toch...foto's zijn wel mooi!fijne weekeinde,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ellende, ja soms heb je er van die dagen tussen dat het allemaal niet gaat zoals je wil! Ik kan me voorstellen hoe je je ge-ergert hebt zoiets gebeurt mij ook regelmatig :)

    Maar...volgens mij is het inmiddels toch gelukt want ik zie naast het roosje en de ballen ook boompjes en ik vind ze supermooi!

    Fijn weekend,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemorgen lieve Josephine, ik hoop dat je vannacht toch nog lekker hebt kunnen slapen en de zon schijnt vanmorgen speciaal voor jou zodat jij in ieder geval wat mooie foto's kunt maken:) en stiekem geniet ik ook even mee van de lichte en warme zonnestralen!

    je hebt er in ieder geval weer echte Josephineboompjes van gemaakt, supermooi gemaakt, met veel liefde en aandacht!

    geniet van de zon lieverd en ik wens je een heerlijk weekend!

    liefs Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo slecht zijn de foto,s toch niet ??je krijgt inderdaad een aardige impressie van de boompjes.
    Die er erg leuk uitzien.
    Minder is de toestand van je computer,
    waar rook is, is vuur zeggen ze toch??? hopelijk gaat dat in dit geval niet op.
    wens je een prettig weekend.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, zo kan het gaan..ineens zit alles even tegen!Maar met frisse moed pikken we dan de draad weer op. Créationtief als "we" zijn. ;-)
    Een leuk weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ken ook het probleem van slechte foto's door het donkere weer, dus begrijp je zo goed. Ik weiger om mijn flitser te gebruiken en zet mijn camera soms op statief en in de bewerking probeer ik de foto's wat op te lichten, maar ze blijven daarmee korrelig.
    Maar toch krijg ik een goeie indruk hoe de boompjes zijn geworden lieve Josephine, wat heb je dit prachtig gemaakt.
    Hopelijk zijn je pc-problemen nu opgelost en hier schijnt het zonnetje heerlijk, dus misschien een herkansing voor de foto's.
    Wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Josephine.
    Wat een pech.
    Maar je kunt er toch nog een beetje van laten zien en........ik heb heerlijk even je vorige post bekeken. Prachtig.
    Fijn weekend.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi lief mens als je zelf maar niet aan de kook raakt ;-) Ik vind ze prachtig en héél apart die boompjes !!!
    Stuk voor stuk kunstwerkjes :-)
    Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi lieverd wat heb je er weer wat moois van gemaakt een die com daar kan je soms niks mee maar ja ook niet meer zonder dus gewoon rustig blijven liefs rommy nog een fijn weekend doei

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ojee wat erg een rokende computer. Je boompjes zijn supersjiek geworden, mooi met die glimmende parels.
    Ik wens je een heel fijn weekend, lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb 2 keer een laptop gehad en 2 keer pech...nu heb ik maar weer een desktop gekocht, hopelijk gaat deze langer mee...je boompjes zijn heel mooi geworden, zo lief!!

    fijn weekend!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toch kan ik zien dat je boompjes mooi geworden zijn!Leuker eigenlijk dan een gewone kerstboom vind je niet?

    Fijn weekend,

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een rokende computer???...das niet best.....maar je boompjes zijn erg mooi hoor.......fijn weekend....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja soms loopt alles tegen lieve Josephine. Je hebt van die dagen.:)))Eng hoor zo'n rokende computer. En de foto's die ik hier zie zien er toch perfect uit, ook weer prachtig ingelijst
    Schattig zijn je boompjes, leuk versierd.
    Ik heb vandaag de kerstboom opgezet en versierd. Alleen de lampjes zaten zo in de war dat ik morgen maar even nieuwe ga kopen. hihi.
    Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je boompjes zijn mooi geworden, Josephine !
    Ja, met dit weer is het moeilijk om foto's te maken en als alles dan wat tegenzit, dat is niet zo fijn :-(
    Hoop dat je computer weer in orde is ...
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ondanks al de tegenslagen zien je boompjes er wél prachtig uit hoor lieverd, ik vind ze bijzonder mooi!
    Maar jij weet er ook altijd iets heel moois van te maken, ik hou zo van de manier van het bewerken van je foto's, die laatste foto met dat engeltje en die roos, zo teer, zooooo mooi!
    Heel fijn weekend verder, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dat was zeker niet fijn,maar deze foto's zijn mooi hoor,valt niet mee om binnen nu duidelijke foto's te maken pak
    wel eens de camera van mijn dochter, maar vindt h'm niet zo fijn,kom er gewoon niet aan toe om een andere camera te kopen,we zullen maar hopen dat het straks wat rustiger wordt allemaal.

    fijn weekend
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoihoi, en toch zijn je foto's mooi geworden, hahaha!

    Fijn weekend, groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ja hoor,die computers brengen ons soms tot wanhoop, in de hoek wil je hem smijten,alleen vind ik wel dat je foto's heel mooi zijn geworden,leuke boompjes of zijn deze het niet.je bent in ieder geval heel druk bezig geweest,

    fijn weekeinde ,en een paar keer diep adem halen,dan komt alles in orde greet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo, u foto's! Ik feliciteer vele malen! echt heel goed in wat ze doet! is inspirerend! groeten, Rose M

    BeantwoordenVerwijderen
  23. grrrr heel herkenbaar maar je plaatjes zijn super gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥