dinsdag 13 december 2011

Toverdoos werkt weer!!! ***





Jullie zullen wel denken TOVERDOOS, waar heeft ze het  nu over, nou over mijn computer die noem ik altijd zo omdat je er werkelijk mee kan toveren. Maar toen van de week opeens dampende rookwolkjes en een penetrante geur uit mijn PCtje kwamen schrok ik wel enorm, moest er zelfs een traantje om laten omdat  ik dacht dat ik nu alles wat er op staat kwijt zou zijn, dat heb ik al eens eerder gehad. Tegelijkertijd schaam ik me een beetje want het is natuurlijk een luxe probleempje maar toch..... Het gekke was dat na het incident ik het later nogmaals ging proberen en toen kon ik de voorlaatste post nog plaatsen. Maar de volgende avond bij het aanzetten weer allemaal rook en een geur van smeulend kunststof, UIT DAT DING. Gelukkig hebben wij hier op het dorp iemand die veel met computers bezig is en na een telefoontje en mijn verhaal kon ik hem brengen.  En nu maar duimen dat het gemaakt kan worden. Vanmiddag werd ik al gebeld, HOERAAAAA hij is weer gemaakt. Twee draden van de interne speaker zaten in de knoop vlakbij een scharnier en daardoor begon het te smeulen en te roken. Dit is ook de oorzaak dat ik even niet kon reageren bij jullie. En natuurlijk weet ik dat het verstandig is om regelmatig een backup van je bestanden te maken maar eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gedaan, dom hé, moet ik toch maar eens gaan doen***

Fijne week allemaal, Liefs Josephine

Als je op Bono klikt zie je een animatie en hier op mijn blog zie je het niet????? Is Blogger weer eens met iets anders bezig???

23 opmerkingen:

  1. Och lieverdje♥♥♥
    zijn je trantjes al op gedroogd dat was wel even schrikken hè, maar hij doet het weer en zo te zien is Bono ook al in de kerststemming,heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine.
    Gelukkig is het weer in orde.Een mens kan niet zonder haar toverdoos hè. Ik zou me ook geen raad weten.Over de animatie. Als ik op Bono klik begint de animatie, zou die het anders ook moeten doen? Het ziet er wel schattig uit zo met die glinstertjes. Het ziet er voor mij inderdaad uit als toveren. Wat een storm hè. Gaat het bij jullie ook zo tekeer? Ik werd er wakker van.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh....Gelukkig dat je pc weer is gemaakt en alles het weer doet Josephine. Ik zou er ook een traantje om laten als mijn pc kuren zou krijgen. Moet ook nodig weer een back-up maken.
    Nu kunnen we weer genieten van je prachtige fotobewerkingen, het zou toch vreselijk zijn als al dat werk verloren zou gaan.
    Wat een mooie animatie van Bono, helemaal in winterse sfeer.
    En ook de lichtjesslinger van kerstballen heb je weer zo mooi bewerkt, je bent hierin echt een kunstenares.
    Vandaag echt een dag om binnen te blijven, de storm waait om het huis en het regent hier nu behoorlijk.
    Ik wens je een fijne dag.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je Josephine dat ik dat al jaren denk; "Dat moet ik toch maar eens gaan doen"...
    Maar doen, ho maar! Hahaha, en toch als er iets met mijn pc is schrik ik me weer 'luxe' het apenzuur.
    Groetjes van deze heerlijke dwaas (!).
    Vooral dat heerlijke vond ik verrukkelijk :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat fijn Josephine dat je toverdoos gered kon worden en er weer de mooiste kunstjes uit tevoorschijn komen!
    ik moet er ook niet aan denken dat ik alles kwijt ben.. en moet net als jij nodig een back up maken.. maar dat blijft er dan weer bij..
    leuk Bono in de glittersneeuw, wat heb je dat weer mooi gedaan!!

    ik wens je een hele fijne dag!
    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh Josephine, ik kan mij voorstellen dat je een traantje kon laten, dat zou ik ook hebben.
    Al je mooie foto's kunnen zo maar weg zijn.
    Ikzelf heb sinds kort een extern geheugen, daar kan heel wat op worden bewaard en als je computer stuk gaat, dan heb je alles nog.
    Misschien is dat ook wat voor jou.

    Je foto's zijn weer prachtig!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi lieverd wat een opluchting dat je pc het weer doet een wat een mooie foto`s moet ook maar eens in de leer hihi liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig ik kan weer opgelucht adem halen...ben blij dat het weer werkt !! die tweede foto is super !!...wat een mooie......liefs fijne dag van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja er gebeuren wel eens gekke dingen op blogspot. Als ik sneeuwvlokjes wil plaatsen gaat mijn hele beeld trillen.Ik denk dat de pagina dan te zwaar beladen is, teveel plaatjes. Ook met linkwithin verschijnen er plaatjes van andere blogs! Dus maar weer weggehaald.Een backup is heel belangrijk.Ook kan ik via google chrome geen teksten meer veranderen bij gadgets! Wel bij firefox.Raar hè?
    Mooie foto's weer!

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Josephine,

    Jemig meis wat zul je geschrokken zijn toen je toverdoos op tilt sprong!
    En ook dat je alles kwijt zult zijn wat je natuurlijk vergaard hebt...ja dat is effies schrikken natuurlijk.
    Maar wat fijn dat de toverdoos ook zo snel gemaakt kon worden, zo dat is boffen meis.
    En eigenlijk was er nog niet eens zoveel aan de hand..ik hoop dat je toverdoos het lang blijft doen.

    Nu wil ik ook nog even op je bewerkte foto's komen, want deze zijn werkelijk prachtig meis!
    Je hebt toch echt een gave hoor.

    Lieve meis...ik wil je alle liefs en goeds wensen,

    MarijkeXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je toverdoos weer gemaakt is, Josephine, wat zouden we toch zonder doen :-)
    Prachtige foto's weer !
    Ik denk dat ze bij Blogger vanalles aan het veranderen zijn, ik had gisteren al problemen om een bericht te plaatsen en links in te voegen, de profielweergave ziet er ook al anders uit, mooie animatie van je lieve Bono !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wist gelijk wat je bedoelde met je toverdoos, begreep het meteen...super dat het weer oke is en een back up maken van alles kan nooit geen kwaad, ik heb alles nu ook op een stick staan, want heb al 2 keer meegemaakt dat m'n laptop om zeep was, en ja natuurlijk alles kwijt...

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig is 'ie weer gemaakt! Kan me voorstellen dat je er even goed van schrok. Het 'sneeuwprobleem' herken ik, ook bij mij trilt dan het hele beeld. Jammer dat dit niet lukt!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig dat je computer weer gemaakt iets en de schade toch nog een beetje meeviel.
    Wat een mooie bewerkingen heb je weer gemaakt,echt super mooi.
    Dank je wel voor de felicitatie`s op mijn verjaardag,echt gevierd hebben we het niet,we zijn lekker met alle honden naar het strand geweest we,hadden het rijk voor ons allen en heerlijk gek gedaan met elkaar en de dieren vonden het een groot feest.Heerlijk eventjes er tussen uit en ontspanning,het heeft ons goed gedaan en we hebben er van genoten.

    Alvast een hele fijne avond gewenst,....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O, als zo'n ding het niet doet raak je helemaal van slag, ik kan er van meespreken. Gelukkig was er bij jou niet echt veel aan de hand.
    En de animatie van Bono is goed geslaagd, hij is de enige hond in Nederland die in de sneeuw zit denk ik.
    Vanavond maar even een back up maken ;)

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg eigenlijk dat we zo van streek zijn als zo'n toverdoos het niet doet hè!!
    Jaren geleden had niemand ervan gehoord, en nu kan bijna geen mens meer zonder.
    Want ik weet er ook alles van toen hij het hier niet deed....zo maar even wat opzoeken bv...nee gelukkig doet hij het weer meis!!
    Your Back!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Josephien, volgens mij is jouw pc helemaal geen toverdoos, maar bij jij diegene die kan toveren, wat een prachtige foto's zijn dit weer!
    De eerste vind ik zelfs ontroerend,
    maar misschien komt dit doordat ik in een emotionele bui zit.
    Ik ga de bewerking van Bono eens bekijken, vrolijk ik vast weer van op :)
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh lieve Josephine,,ik mopper ook altijd op dat ding,bij mij zijn er steeds foto's weg,plaats ik er bijboorbeeld 3 dan komen er maar 2 doorheen,en waar hij dan is,,ik weet het niet.soms bel ik mijn dochter,in paniek,,en die moet altijd lachen,,dan zegt ze,,ik zag hem net voorbij komen,,,ja ja.

    lief animaatfilmpje van bono.

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ohh wat eng als er rook uitkomt, maar wat heerlijk dat het weer gefikst is en we kunnen genieten van je prachtige plaatjesXXXIrma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi lieve Josephine,

    Jij kan niet alleen goed overweg met je ''toverdoos'' maar óók met je ''toverstokje''

    Wat heb je er weer mooie sfeervolle bewerkingen van gemaakt, en zó schattig Bono in de sneeuwbui!!!!:-)

    Gelukkig voor jou......en ook voor alle geïnteresseerde van je blog, je moet er toch niet aan denken dat al dat moois verloren gaat wat op die harde schijf staat.

    Ik heb een aardige buurman die mij helpt als hier het een en ander in de soep draait met mijn PC.
    Hij is leraar en soms ook een beetje streng....
    hij wijst me altijd op het belang van backup maken,gewoon regelmatig doen net als je planten water geven....zijn zijn woorden dan.
    Als je met een computer werkt ligt altijd het gevaar van een storing op de loer. Op een kwaad moment kun je belangrijke computerbestanden kwijtraken.....en dat wil toch niemand!!!!

    Fijne avond!!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  21. BLIJ DAT JE WEER ONLINE BENT.
    WAT IS BONO MOOI!
    IK HEB ER DOORGEKLIKT EN IK VIND HET EEN PLAATJE!

    FIJNE DAGEN,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  22. o ✿⊱╮.˚ ˚✰˚ ˛★* ˚ ˚✰˚ ˛★*。 ღ˛° *
    Um Feliz Natal e Um Ano Novo Magnífico!
    A todos os Amigos do Toque de Midas, o meu
    eterno agradecimento pelo vosso carinho e amizade.


    Volto breve, a partir de Janeiro estarei por aqui
    a visitar todos os que muito estimo


    Bom Ano 2012


    Abraços

    BeantwoordenVerwijderen
  23. dat zal wel even schrikken geweest zijn, en ik kan mij goed voorstellen dat je bang bent om alles kwijt te zijn.
    we zouden eigenlijk al het belangrijke moeten opslaan op een externe schijf, maar daar komt nooit wat van.
    maar wat een geluk dat je iemand had die je kon helpen.
    en heerlijk dat je weer online bent.
    bono ziet er echt super uit, die lieverd.
    fijn weekend meisje!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥