zaterdag 28 april 2012

Fijn weekend allemaal***




Zomaar een paar foto's die ik mooi vind, lieve mensen geniet van een heerlijk lang weekend. Dromerig of misschien wel feestelijk, maak er iets moois van. De lente lacht ons al een beetje toe, dus we kunnen genieten met volle teugen. Is iedereen al een beetje gewend aan de nieuwe interface van Blogger. Ik ga er vanuit dat de verandering een verbetering zou moeten inhouden, zelf ervaar ik geen verbetering het is anders en even wennen maar alles werkt gelukkig zoals het moet ***

Liefs Josephine***




15 opmerkingen:

  1. ook voor jou een heerlijk weekend! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Josephine..♥

    Prachtig die foto's ..
    ik zal wel de nieuwe interface van blogger al hebben want ik ken de oude niet..?
    iedereen heeft het er ondertussen over.. ??
    En heel fijn weekend voor jou ..
    lieve..♥
    groetjes..
    x.Gaby.x ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieverd....

    Ik wens jou ook een geweldig lang weekend!!
    Maar waar jij de Lente vandaan haalt...hier komt het echt met bakken uit de lucht momenteel.
    Ik hoop toch echt voor al die mensen die met hun spulletjes buiten zitten dat het maandag echt stukken beter is.

    liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het regent echt heel erg hiero....ik ga naar de winkel ......heel fijn weekend....geniet !!..liefs van mij...xxx...mooie foto's...x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tweede dame vind ik geweldig mooi Josephine....nog maar niet te praten over haar wenkbrauwen.....daar droomt toch elke vrouw van!!!!!
    Maandag begint de lente.....dus nog even twee dagen binnen...en dan is het Koninginnedag !!!!!!!!
    Ik wens jou ook een fijn weekend & bedankt nog voor je lieve mailtjes....het is weer fijn om terug te zijn bij jullie!!!!!
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goeiemorgen lieve Josephine,
    Ik heb even wat posten van je bijgelezen, want ik loop door alle drukte schandalig op achter, maar hopelijk heb je hier begrip voor.
    Je kan met recht trots zijn op je medewerking aan het boek van Marijke, wat een prachtig bewerkte foto's.
    Ook je tuinfoto's zijn prachtig, wat is de Lente toch een mooie tijd met al het ontluikende groen.
    En wat bijzonder dat er zoveel uilen rondom jullie tuin vertoeven, je heb het prachtig in beeld gebracht.
    Ook bovenstaande foto's zijn mooi, ik hou wel van zwart-wit afbeeldingen.
    Ik wens je ook een heel fijn weekend.
    Hopelijk met nog wat zonneschijn, want nu valt de regen hier met bakken uit de lucht.
    Liefs van Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha lieve Josephine, ik kom jou ook even een heel fijn weekend toewensen!
    de regen is hier ondertussen gelukkig opgehouden en ik zag net heel voorzichtig iets wat even leek op een zonnestraaltje.. of komt het misschien doordat ik op jouw blog ben en door jouw mooie dromerige foto's!
    maandag schijnt het een hele mooie dag te worden, daar kijken we allemaal naar uit denk ik!

    heel fijn weekend,
    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Josephine, ik wens jou ook een heerlijk weekend. Het weer is hier nog pet, het regent en het is helemaal grijs buiten.Ik mis geloof ik weer iets met een nieuwe interface van Blogger???? Gisteren kreeg ik een brief van blogger dat ik nog wat moest doen anders zou er van alles verkeerd gaan dus ik moet morgen mijn zoon maar eens even vragen wat dat kan zijn. Mooie dames op je foto's, die Marlene Dietrich wenkbrauwen zijn gelukkig voorbij, hihi.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Josephine,

    Meisje wat een schitterende foto's!
    Zowel de eerste als de tweede zijn prachtige vrouwen.
    En wat ik me afvraag..waren deze foto's deze prachtige kleur..of heb jij ze zo mooi bewerkt.
    Het mooie lijstje wat om de foto's zit is van jou, dat weet ik zeker..
    Ja het zijn hedendaagse foto's met een knipoogje naar het verleden en ik moet zeggen dat helemaal weg ben van deze stijl.

    Dag schatteke..ik wens je een tof week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Natuurlijk vind ik de eerste het mooist, want daar staat Joep op.
    En die nieuwe blogger went snel hoor.

    Fijn weekend, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Josephine..♥

    haha bedankt voor je bericht ;))..en ja ik ben dat op die foto..;)
    Het is moeilijk om te stoppen als je eenmaal bezig bent ..
    dan vergeet je alles om je heen ..
    zal jij ook wel hebben hihi..
    Nog fijne Zonnige zondag..;))♥
    Gaby.x.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer een prachtige post geplaatst, heel erg mooi, ik hou zo van de sfeer die deze foto's uitstralen.
    Ik wens jou ook een heel erg mooi weekend toe, heerlijk om lekker wat extra vrije dagen te hebben.
    Wij vieren hier in België ook morgen want mijn mams is jarig :))
    En ik ga uitzoeken hoe het zit met Blogger want volgens mij heb ik de oude interface en geen idee hoe ik aan de nieuwe geraak, zucht...
    Heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de foto's prachtig, Josephine !
    We genieten hier ook van de zon :-)
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zomaar foto's... hmmm??? ze zijn prachtig Josephine. Fijne zondag!

    PS. Ik heb m'n eerste papieren rozen online gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Josephine, even reageren op je vraag over de witte filter zakjes, die heb ik gewoon bij Albert Heijn gekocht, is ook AH merk. Zijn ze niet verkrijgbaar? Dan stuur ik je wel een doosje en als je de sjablonen van Martha Stewart (= PDF file)gebruikt kunnen er 10 rozen uit 1 doos.

    Voor morgen wens ik je een fijne Koninginnedag!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥