maandag 9 april 2012

Paper Roses en Ranonkels***







Hebben jullie allemaal fijne paasdagen gehad. Vandaag was het hier echt waardeloos weer, continu regen en koud, brrr. Binnen was het heerlijk met de kachel aan en ben weer eens een roos gaan knutselen, het papier had ik al met aquarelverf behandeld, weer op een andere manier dan de vorige rozen. Ook kwam ik van de week een bosje ranonkels tegen, witte met hier en daar subtiel cyclaam kleurige vlekjes en spikkeltjes. Ben ze al een aantal keren op andere blogs tegen gekomen maar hier in het hoge noorden zag ik ze nooit. Tsja.....en dan ben ik als een kind in mijn sas dat ik ze nu toch ook zelf eens heb staan. Het blijft een betoverende bloem voor mij. Ook heb ik weer een nieuwe achtergrond en header ontworpen.  Dus deze regenachtige tweede paasdag heb ik goed besteed.

FIJNE WEEK ALLEMAAL***

  

22 opmerkingen:

  1. Dat ziet er lief uit Josephine, zo mooi voor de lente,

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de roosjes weer prachtig gemaakt.
    De Ranonkels zijn bijzonder mooi.

    Hier ook slecht weer, maar het is wel een gezellige dag geweest.

    Voor jou ook een hele fijne week!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief rozenmeiske,

    Ja ik kan niet anders zeggen als dat ik jouw rozen PRACHTIG zijn!
    Zo mooi van kleur en met zoveel zorg en liefde gemaakt...het straalt van het schempje af...!

    En de omlijsting is super schattig met die mooie bloemetjes...super meis..deze bewerking maakt jouw rozen nog mooier...

    Ja het was niet zulk goed weer...maar ik ben zo blij want bij ons scheen het zonnetje, er was namelijk een prinsesje in ons midden die voor de eerste keer een paasfeestje heeft meegemaakt...hoe vreugdevol was dat..

    Liefie...ik wens je een fijne week!

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke bloemenpost zo vroeg op deze hier wel grijze morgen. Daar wordt ik toch wel vrolijk van, zulke prachtige ranonkels (je vraagt je af hoe moeder natuur het allemaal doet hè)
    En weeral een prachtige roos, zo mooi gemaakt, ze past perfect bij je nieuwe blogachtergrond en header,meid, wat heb je dat weer mooi gedaan, heerlijk romantisch. Jij hebt je dagje goed besteed zeg,
    heel fijne week wens ik je toe,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig !! wat kun je het toch mooi op de foto zetten zeg !! fijne week !!...liefs Ria...xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Josephine..
    Prachtig jou post weer..;))!!!
    Ik ben nog nieuw in blogland ..maar ik vraag me af hoe je die achtergrond en header toch doet ??
    Ik wil me daar komende tijd eens in verdiepen kan iemand mij daar een tip voor geven...?
    Alvast bedankt en fijne dag liefs .x.Gaby.x.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij de Paasdagen prachtig besteedt lieve Josephine. Betoverend mooi zijn de Paperroses die je maakt en wat heerlijk dat je toch een boeketje Ranonkels kon kopen. Een prachtige bloem.
    Ik heb ook met bewondering naar je nieuwe lay-out gekeken. Zo mooi met die zachte pastels.
    Wij zijn nog niet geslaagd voor een vloer. We willen weer een laminaatvloer, maar dan met een plankeneffect. We hebben wel een proefstuk mee naar huis genomen, maar dat viel hier in de kamer toch tegen. Dus zoeken we verder.
    Maar eerst gaan we aankomend weekend met de hele familie naar Drenthe.
    Ik wens je een fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn die rozen PRACHTIG lieve Josephine en ze zijn ook net als de ranonkels zo mooi ingelijst. Je header en achtergrond vind ik ook helemaal SUPER. Je bent een kunstenares . Je verteglde van je bevroren rozen, wat een ellende. Misschien komt het nog goed?
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie roos heb je gemaakt, Josephine, en de ranonkels zijn prachtig !
    Mooie foto's en de passe-partouts passen er perfect bij, zo zacht met de rozenmotiefjes, ook je nieuwe lay-out !
    Ook hier koud en regen, een heel verschil met de weken ervoor ...
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je roos is heel mooi geworden, geeft wat warmte met het slechte weer.
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jij hebt je paasweekend inderdaad goed en heel creatief besteed, prachtig gedaan! zowel je roos, je ranonkels als je blog zijn weer betoverend mooi!!
    bijzonder zijn de ranonkels met het donkere randje he, ik heb ze ook een keer gehad maar je ziet ze inderdaad niet vaak.
    alhoewel de regen wel heel goed is voor de landerijen en de tuin, ben ik het ook alweer zat hoor.. ik verlang naar de zon en de hogere temperaturen! gelukkig is het hier nu droog.. zo maar even naar buiten!

    fijne week!!
    liefs van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige nieuwe Header jahh en dan de ranonkels ze zijn zo mooi. Niet te vergeten je zelfgemaakte rozen... misschien 'n idee (een beetje uit eigen belang hahaha)voor een tutorial.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig zijn je rozen weer Josephine !!!!
    En die ranonkels inderdaad wat een bijzondere kleurnuances. Het zijn meestal de gekleurde boeketjes die je ziet. Erg mooi deze :-)
    Wat een snertweer was het gisteren en vandaag. Heerlijk rommelen thuis (vind het niet zo erg) heb nog genoeg te doen. Verwarming opstoken, bakkie thee of koffie erbij. Wij vermaken ons wel ;-)
    Fijne week !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat er niet bij slecht weer kan ontstaan.....wat een prachtige aankleding....en je bloemen worden met de post mooier!!!!
    Ben benieuw als ik over 2 weekjes terug kom....hoe het er dan uitziet!!!
    Niet te snel gaan hoor...ik wil niets missen....morgen mag ik niet meer op blogger....verboden terrein ....ik moet pakken....dus lieve Josephine......tot over 2 weekjes......lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief schatje♥♥♥
    wat ziet je nieuwe postpapier er weer bizonder mooi uit,en ook je entree met die schaduw letters.
    En wat leuk ook die pums er
    onder aan kon je daar nog maar
    op lopen he ha,ha,ha.
    En ook je bloemenkens van papier zijn zo mooi dat ze op de echte
    lijken.
    En dan nog die aparte omlijsting super, heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. we worden weer heerlijk verwend door jou! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ranonkels zijn heel mooi en je zelfgemaakte rozen!

    Schietterend je nieuwe achtergrond en header!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat ziet je blog er prachtig uit josephine en je header.
    schitterend werk heb je weer gemnaakt en je dag heb je heerlijk en goed besteed.
    de zachte kleuren komen zo mooi uit.
    fijn weekend meisje en liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  19. PRACHTIG!!
    WEER ZO MOOIE POST!

    IK BEN GEK OP DEZE BLOEM!
    NET EEN ROOS.

    FIJNE WEEK,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend je ranonkels,het is dat je schrijft paperrose,anders zou ik hebben gedacht dat het een echte was,onze pasen was lekker rommelen in huis en daar hou ik van,je blog is zoals altijd een plaatje,wou dat ik het kon,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. che belle le tue fotografie, bellissimo il tuo blog!!!certo devo usare il traduttore per poter leggere ciò che scrivi, ma è molto divertente farlo!!!
    grazie di avermi fatto visita sul mio blog, ti aspetto ancora!
    io amo il tuo West Highland White Terrier!!!!è bellissimo!!!!!
    un abbraccio dall'Italia(Roma)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥