woensdag 18 april 2012

Marijke's Mooie Mijmeringen***




Lieve allemaal, het nieuwe boek van "Marijke van Ooijen" http://marijkevanooijen.blogspot.com/ [KLIK] komt bijna uit, nog slechts een paar dagen en het PRACHTIGE boek wordt geboren. Van harte gefeliciteerd lief meiske met dit GEWELDIGE indrukwekkende stuk werk. Een boek waarvan ik nu al kan zeggen dat het een Must Have is.  Een aantal gasten hebben ook een creatieve bijdrage in het boek mogen leveren. Hoe en wat weet ik zelf ook nog niet en is ook voor mij nog een grote verrassing. Wel weet ik uiteraaad dat ik zelf voor Marijke een aantal foto's heb mogen bewerken en de Cover heb ontworpen voor haar boek, daar ben ik best wel TROTS op. De andere dames zijn: Elly, van het blog www.ellyscardcorner.blogspot.com [KLIK] Sonja-Sezoentje, van het blog http://sezoentje-sonja.blogspot.com/ [KLIK] Chrissie van het blog, www.mypreciousonequilting.blogspot.com [KLIK] Eva, van het blog http://romantikgrafik.blogspot.com/ [KLIK] Janny, van het blog http://rozenvanpapier.blogspot.com/
Kan bijna niet wachten om onder het genot van een heerlijk glaasje wijn dit prachtige boek te kunnen aanschouwen, en genieten van alle mijmeringen en fantastische creatie's van Marijke's hand, op de bovenste foto zie je daar een aantal van. De Boekpresentatie is op 12 Mei  van 11.00 t/m 16.00 uur, hierboven staat het adres en op de link hieronder kunnen jullie bekijken in welke mooie entourage dat zal plaats vinden, http://www.brocantehuisje.nl/ [KLIK] Een prachtig boek om te hebben en fantastisch om cadeau te geven!!!

15 opmerkingen:

  1. ooh wat bijzonder zeg! en wat staat marijke prachtig op de foto. zag al even naar het adres maar het is letterlijk aan de andere kant van het land voor mij dus iets te ver reizen.
    Ik ben er super benieuwd naar en zal vast nog wel wat tegenkomen van het boek.
    Ik wens jullie allemaal een super mooie dag.
    lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieverd, oh wat heb je prachtige bewerkingen gemaakt met het mooie boek van Marijke. Wat zal jouw hand over haar foto's van haar mooie creaties een magie geven.
    Ik kijk er naar uit om het hele boek te mogen doorbladeren en....
    om jou op 12 mei te mogen ontmoeten, dit wordt vast een héél speciale dag,
    lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Josephine,

    Wat leuk dat jij ook een bijdrage hebt aan het boek van Marijke, je hebt een prachtige omslag ervan gemaakt! Jammer dat ik naar de boekpresentatie kan komen, zou leuk zijn jullie eens te ontmoeten, haha.
    Maar ik kom ngo wel een keer in Nederland, wie weet.
    Wat leuk om aan het boek mee te werken, mooie foto's en ik vond het ook heel leuk om rozen voor haar te maken, sowieso. Was moeilijk om het geheim te houden. Ben erg benieuwd naar de inhoud, schijnt een heel dik boek te zijn!

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat ik NIET naar de boekpresentatie kan komen, heb een typfoutje gemaakt, sorry

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Josephine ..;))
    Bedankt voor je berichtje!!
    En ohhh ik keek echt mijn ogen uit ..
    zou willen dat ik het ook kon ..het is wat professioneler dan ik kan ha ha ..
    Zal mijn dochter eens vragen om hulp..als ze tijd heeft!;)?
    Maar echt prachtig ;))
    Zou het boek ook wel willen..en er in weg dromen..
    Jullie creatie is echt TOP!!

    Lieve groetjes .x.Gaby.x.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat enorm leuk dat je ook je bijdrage aan het boek hebt mogen leveren. Ik vind het jammer dat ik niet naar de presentatie kan komen, ik zit momenteel te ver weg.
    Liefs Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie cover heb je gemaakt, Josephine, zo nostalgisch en romantisch !
    Marijke zal zeker heel tevreden zijn, zo te zien is het een prachtig boek !
    Fijne dag,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Josephine,met je hart van goud

    Meisje meisje toch...wat een geweldig mooie post heb je gemaakt over mijn aankomende boek!
    Daar kan ik alleen maar blij en stil van worden...

    En wat heb je een prachtige cover voor mijn boek gemaakt, helemaal zoals ik het voor ogen had..misschien zelfs nog wel mooier... !
    Wat was het een feestje om met jou te mogen werken,en de dingen te bespreken...

    Josephine met jouw bijzondere gave, hebben mijn boek meer laten glanzen..en ik wil je hier heel graag voor bedanken!

    Dag lieve vriendin met je hart van goud,

    Marijke
    XXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wie had dit nu mooier kunnen bewerken dan jij.....geweldig wat ziet het er super uit!

    Dit ziet er al super veelbelovend uit.......gaan vast als warme broodjes straks.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. LIeve Josephine. Wat een feest dat je dit hebt mogen doen. De omslag van het prachtige boek ontwerpen, ja wie zou dat beter hebben kunnen doen dan jij met je toverdoos, Gefeliciteerd, het is prachtig.
    IK moet eens kijken waar Honselersdijk ligt want het zou wel fantastisch zijn om er op 12 Mei bij te zijn.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij kunt helemaal super trots op jezelf zijn.

    Ik denk dat jou creatieve bijdrage super mooi is geworden voor Marijke.

    Ik wens je heel veel plezier op 12 mei a.s. en geniet ervan.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo josephine
    wat geweldig dat je dit hebt mogen doen, en zoals jij de foto,s ook bewerkt is het een super mooie en creative cover geworden en daar kan je echt trots op zijn.
    je bent er echt een kei in en wat zal je trots zijn.
    ik wens je alvast een hele fijne dag op 12 mei en geniet er maar lekker van samen met de andere mensen.
    had jou , sonja en chrissie graag ontmoet, maar kan helaas niet komen.
    fijn weekend voor nu en liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve schatje♥♥♥
    ik ben zo trots op jou prachtige bij dragen,die kunnen anderen niet overtreffen.
    Marijke heeft goed gegokt om jou hier voor uit te zoeken BRAVO, dit word een prachtig boek,Marijke toi,toi,toi,heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd hoor, wat ontzettend leuk dat je aan Marijke's boek mocht meewerken en wat zal 12 mei een spannende en bijzondere dag zijn voor jullie! Ik wens je dan ook heel veel plezier!!

    Lieve Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Josephine,
    Wat heb jij een enorme bijdrage aan het boek gegeven.
    De kaft ziet er op de foto spectaculair mooi uit.
    In het echie kan ik me nauwelijks een voorstelling maken.
    Jij bent wel bijzonder getalenteerd, mijn complimenten zeg.
    Wat leuk dat we een deel van het boek zijn, ik ben dan ook eindelijk een beetje uitgestuitert! Ik hoop dat ik je op de boek presentatie zal zien en dan proosten we op het succes van Marijke.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥