maandag 2 april 2012

Larissa Kulik***








LARISSA KULIK is een kunstenares die woont en werkt in Ostrov, Rusland. Vanaf jonge leeftijd was ze altijd al gefascineerd door kunst. Zij ontwerpt grillige en fantasierijke beelden. Een soort sprookjesachtige surrealisme. Haar werken weerspiegelen vooral haar fantasie. Ze gebruikt hiervoor fotomateriaal en allerlei tekeningen die ze op de computer gaat samenvoegen tot een fraai geheel. Een proces zoals ze zelf omschrijft, die soms weken kan duren voordat het helemaal naar wens is. Zelf vind ik het heel bijzonder wat ze zoal tot stand brengt. Je moet er natuurlijk wel van houden, maar gelukkig dat smaken verschillen, dat maakt naar mijn idee het leven juist zo interessant ***


13 opmerkingen:

  1. ik vind het prachtig!! ik heb je foto's al een paar keer bekeken en zie steeds weer nieuwe details.. de 3e en de 5e foto vind ik persoonlijk het mooist, echt super dit Josephine!!
    en de tekst vind ik eentje om te onthouden.. zo mooi!!

    slaap lekker!
    liefs van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve Josephine,

    Wat een bijzondere kunstuiting...
    ik volg op verschillende foto's de draad....en dan zie ik steeds andere objecten die mijn aandacht trekken.

    Trouwens.....wat mij ook opvalt is jou mooie header....en je oude popje aan de zijkant,
    en dat meisje links ben jij dat?
    ik meen er jou knappe gezicht in te herkennen....:-)

    Slaap lekker.....en droom je mooiste dromen!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh...hoe vind je het toch elke keer weer!!
    Weer zulke prachtige plaatjes.
    Ik houd hier ook wel van!!

    Ik wens je een mooie dag meis.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een aparte foto's zijn dit weer en de tekst lieverd, het is zo waar hè!
    We vergeten vaak dat we voor een groot deel de regisseur van ons eigen leven zijn...
    Heel veel liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel bijzonder deze kunstenares, ik vind het prachtig! Trouwens je mooie header ook hoor.

    Groetjes en een fijne dag,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer een bijzondere kunstenares voor ons gevonden, Josephine !
    Je kan er naar blijven kijken, verwonderlijk wat een fantasie ze heeft ...
    Mooi ingelijst met het kant !
    Fijne dag,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Josephine.
    Ik ben lang niet bij je langs geweest, maar nu even de tijd genomen voor je prachtige, maar vooral ook unieke foto's van de vorige posts.
    Deze laatste foto's zijn wel erg bijzonder en mooi.
    Fijne avond.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi lieve Josephine ik zeg gewoon eerlijk dat ik hier niet zo van houd ;-) Geef mij je prachtige paaseieren en rozen maar hahah
    Inderdaad smaken verschillen en dat is maar goed ook.
    Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Josephine. Allereerst dank je wel voor al je lieve woorden. Je nieuwe blog achtergrond ziet er prachtig uit alleen kan ik de woorden in het wit niet lezen. Ik heb uiteindelijk het reactie veldje gevonden. Ligt het aan mijn computer? Of zijn mijn ogen zo slecht? hihi. Ik heb op mijn andere lapptop gekeken maar dat werkte ook niet:(((Ik word vast kippig. hihi
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Josephine,

    Hier een berichtje van opoe...hihihii..
    En ik lag al in mijn holletje, maar met mijn hoofd in de wolken en vlindertjes in mijn buik..!
    Ik ben verliefd...

    En ik zie je prachtig verzorgde blog...geweldig mooi zeg jouw achtergrond...en ik zie daar een welbekend lijstje rechts ..met zo'n schattig oud popje in dit lijstje..wat mooi allemaal!

    En ja dan deze kunstenares...ik hou zo van deze stijl..hoe langer je er naar kijkt, hoe mooier ik het ga vinden met al die speciale details...
    Geweldig dat iemand zoiets kan verzinnen en kan maken...ja dan heb je een groot talent...

    Meisje ik wens je een heerlijk nacht vol zoete dromen!!

    Liefs...
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Lieve Josephine ...Fantastisch een blik zegt al genoeg dat je oog hebt om aparte Kunst neer te zetten op je mooie blog ...;))als ik tijd heb ga ik me wat meer verdiepen in je blog...en lief dat je ff langs kwam op de mijne ..nog fijne dag liefs .x.Gaby.x.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een bijzondere vorm van kunst lieve Josephine.
    Niet echt mijn ding, maar zoals je al zegt....smaken verschillen.
    Wat ik wel heel mooi vind is hoe jij de achtergrond van je Blog weer zo prachtig heb veranderd, dat is ook kunst.

    Ik wens je hele fijne Paasdagen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥