vrijdag 15 juni 2012

Hondje BINI ***







Dit is BINI, Bini is een mini Bono. Het leek me wel een uitdaging om eens te proberen een klein hondje te maken. Daar Westie's wit zijn kon ik mooi mijn molton dekentje weer gebruiken. Een patroontje ontwerpen lukte me niet zo goed dus ben ik gewoon begonnen met het lijfje en aldoende kwam Bini langzaam tevoorschijn. Ze is maar 10 x 9 cm. groot, eigenlijk vind ik het heel grappig om juist zoiets kleins te maken.
Haar hoofdje is samengesteld uit 7 kleine stukjes stof die ik op een bepaalde manier in elkaar heb laten vloeien totdat ik een robuust hoofdje kreeg net zoals Westie's dat hebben. Het was best even puzzelen, maar ZOOOOO heerlijk om mee bezig te zijn. Zit nu al weer te denken wat de volgende creatie gaat worden. En kijk nu toch, het beertje Hannelore heeft er een vriendinnetje bij gekregen, ze mocht zelf even op haar ruggetje zitten, en een lol dat ze hadden ***

*** Carpe Diem ***



18 opmerkingen:

  1. wow Josephine.
    wat een schatje dit hondje en heel knap gemaakt.
    je hebt niet alleen talent voor het maken van schitterende foto,s , maar ook voor andere dingen en dit hondje is echt een scheetje.liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine,

    Ohhh...wat schattig is dit stelletje zo samen...zo lief!!
    En Bini is zo schattig gemaakt...en lijkt precies op Bono...hoe is het mogelijk.

    Ja het is heerlijk he om zo bezig te zijn met lapjes en er dan een beestje van te maken..ik weet er alles van hahaha...je vergeet alles om je heen.
    en lieverd weet je wat dat betekent?
    Dat betekent dat het virus jou te pakken heeft haha...

    Ik weet nu al dat er meer beestje worden geboren ..en het leuke is dat je het steeds leuker gaat vinden..let maar op..

    Nou meis ik ben benieuwd hoor, en tot die tijd wacht ik rustig af.

    Dag lieverd..ik wens je een mooi week-end,
    Je vriendin Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Josephine, ze zijn heel leuk geworden en heel mooi op de foto gezet. Heerlijk om zo met lapjes bezig te zijn en zo iets leuks te creëren, ben benieuwd naar de volgende.
    Een heel fijn weekend,
    Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent echt op hol geslagen.....wat een creativiteit....Bini is geweldig geworden.....ze vormen nu een prachtig paar...samen heerlijk ravotte !!!!
    Nog even en je kan ook een boekwerk uitbrengen......gisten Marijke der boek ontvangen....in een woord geweldig....ik bleef er in kijken!!!
    Ik wens je een heel fijn weekend....ben benieuwd waar je volgende week mee komt,hihi
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een dotje ,en wat kan je dat mooi.
    wel een gepriegel als ik zo bekijk,maar des te mooier is het resultaat.ik denk wel dat er meer komen,ben benieuwd,

    lieve groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat een lieverdje weer!!
    Hij is super goed gelukt hoor!!
    Jij bent ook lekker bezig hè...maare het is ook zo leuk om te doen!!
    Ben benieuwd naar je volgende creatie!!

    fijne dag meis...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt echt de smaak te pakken en Bini lijkt echt op Bono. Een voor een super creaties Josephine. Je shoot kan zo in de Bijenkorf catalogus, wedden dat ze in een mum van tijd zijn uitverkocht.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is mooi geworden doet mij een beetje denken aan Bobby van Kuifje! Leuk he dat knutselen!!!
    Liefs,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jeetje Josephine wat ben jij productief.. alweer een supercreatie van jouw hand!! en zo lief en het grappige is hij lijkt echt op Bono!!

    vanavond gaan we naar een nest puppies kijken van net een week oud.. eentje daarvan wordt ons nieuwe huisgenootje, zo leuk!!

    heel fijn weekend Josephine!
    liefs van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Josephine,
    Ik sta paf, werkelijk paf.
    Je bent een natuur talent.
    Heb jij dit nooit eerder gedaan?
    Zijn Rosalieke en de kleine Hannalore je eerste werkstukjes?
    Dan moet ik je zeggen dat je heel snel verder moet gaan ontwerpen, want Bini is een knap staaltje ontwerp kunst.
    Dat dekentje doet goede diensten, zo knuffelig ziet dit molton hondje eruit.
    Ja die twee zijn duidelijk in love, maar ben eens eerlijk, zo een snuitje als Bini, daar kun je niet omheen!!!
    Prachtig, adembenemend mooi ook hoe jij je foto's weet te maken.
    Liefs en een fijn weekend Chrissie XXXXXXXXXXXXX
    sorry dat ik mijn eerste reactie verwijder, maar ik was kleine Rosalieke vergeten en dat berichtje moest echt even opnieuw hoor.
    Vandaar dat ik het even weg heb gedaan en deze voor je heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Josephine.. ♥
    woef woef die BINI dat is me toch een mooi hondje geworden .. ♥
    De mijne word meteen verliefd op haar ha ha ..het is je toch maar goed gelukt en zeker zo klein als die is .. ♥
    dat was dus een héél friemelwerk zoals wij dat hier zeggen..;)))
    Ik heb me eens verdiept in jou blog ..wist niet dat je zoveel creatief moois hebt gemaakt.. soms moet je je echt even erin verdiepen ..en zeker de tijd waard zoals ik zie .. ben dus heel erg blij dat ik jou heb gevonden in blogland .. ♥
    Ik kom graag bij je snuffelen hihi zeker nu bij je nieuwe huisvriendje Bini ♥ ..Bono ♥ zal wel verrast opkijken.. de mijne piept al als ik muisje zegt dan gaat die zoeken en heeft al heel wat naar zijn mand gesmokkelt haha ..;))
    Josephine ♥ ik kijk echt weer uit naar je volgende post ..hier heb ik dus weer echt van kunnen genieten ♥ !
    Liefs en Fijn creatief Weekend Gaby.. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Che bello questo post e i tuoi cuccioli sono cosi romantici e molto shabby chic!un abbraccio buon we!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leukkkkkkkkk, en wat goed ontworpen en gemaakt, schattig.
    Het word een klein dierentuintje denk ik want je hebt de smaak te pakken.
    Gauw op zoek naar een moltontje en hup, de schaar erin,
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig hondje heb je gemaakt!
    Super lief!!
    Zo schattig samen met zijn vriendje beer!

    Fijn weekend verder!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bini is zo schattig, Joesphine, en zo lief tesamen met Beertje !
    Heel mooi gemaakt, je hebt de smaak zeker te pakken :-)
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Josephine,

    Jij hebt er echt plezier in en dat creatie Bini met liefde en passie tot stand gekomen is spat van je post en foto's af, heel leuk!!
    Maar jij hebt ook wel het geluk om de hele dag het juiste voorbeeld goed te bestuderen....met je lieve knappe Bono in huis:-)

    Fijn weekeind en lieve groeten!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat supermooi alweer!!!! En zo klein. Een allerliefst speelkameraadje voor Hannelore inderdaad. Dat dacht ik meteen toen ik Bini zag. Josephine, jij maakt van wat restjes echte juweeltjes. Een ware kunst. Prachtig!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje wat ben jij bezig zeg , leuk hoor .
    ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥