dinsdag 9 juli 2013

Hoera ZOMER ***





Lieve mensen, wat is het toch een heerlijkheid de zomerse temperaturen van dit moment. Afgelopen weekend hadden we hier "DORPSFEEST, dat begint op donderdag t/m zondag. Alle huizen hangen dan vol vlaggetjes en er staat een gigantisch grote tent waar allerlei leuke bezigheden worden georganiseerd. Veel spelletjes voor de kinderen, sport activiteiten voor jong en oud, dagelijks live muziek, en de drankjes vloeien dan rijkelijk, hahaha. Zaterdag leek het wel of we in Frankrijk waren,  met allemaal lange houten tafels aan elkaar geschoven hebben veel dorpsgenoten genoten van een heerlijk chinees buffet. Tsja....en dan met dit  zalige weer is dat werkelijk een feest te noemen. Jammer genoeg heb ik er geen foto's van, was mijn camera vergeten, [domdomdom] maar jullie kunnen je vast wel voorstellen hoe gezellig het is geweest. Geniet van de warme zonnestralen op je huid en de wereld om je heen die nu zo prachtig en kleurrijk is, en voel je gelukkig ***


17 opmerkingen:

  1. Heerlijk wat genieten we !!...liefs van mij !!...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine,

    Het is en blijft genieten van deze zomerse dagen en jou vrolijke foto bewerkingen dragen daar zeker aan bij!!!

    Klinkt heel gezellig zo'n heerlijk zomers dorpsfeest,wat zullen je genoten hebben.

    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, doe ik beiden; ik stel het me voor en ben zeer gelukkig! Vandaar een KUS voor je! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke post weer.
    Nog meer zomer door jouw blog!!
    Geniet ervan!
    Lieve groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. è vero....w l'Estate, il Sole e la bella compagnia!
    un bacio , goditi queste bellissime giornate!
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zomer weer, lekker eten & drinken én vrolijke mensen... ja dat is het recept voor gezelligheid en genieten!

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jazeker, laat ons genieten van het zomerweertje en de natuur !
    Lekker buiten knutselen in het zonneke.......
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, wat een heerlijk weer.
    EN.....wat een mooie letters heb je gecreëerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is inderdaad genieten en wat hebben we het getroffen afgelopen vrijdag toen onze zoon trouwde en feest gaf in onze tuin, zo ontzettend leuk! Vandaag even een minder zomers dagje, maar dat maken jouw zomerse foto's weer een beetje goed:)

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, zoals je altijd hebt gedaan een prachtige baan! en de beren, mooi! Ik hou van ze! Ik hoop dat je geniet met volle teugen van deze zomer! als het gaat, en we kunnen genieten van de vele activiteiten, zelfs de natuur! is een zegen! groeten, Rose marie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk, met het zonnetje er bij is alles mooier en fleuriger en vooral relaxer,
    Groetjes en geniet ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Josephine..♥
    Eindelijk♫ hé die zomer☼ nu.. en de warmte♥ te voelen van het zonnetje☼..;))
    Je ik Geniet♫ er ook van nu je word er blij♥ en vrolijk♥ van..;))
    Je foto's♥ zijn dus weer Prachtig♥ gemaakt op je post♫ zo apart met Anne Lotte♥ in het hoekje gespeld..;))
    Een dorps feestje♥ is altijd gezellig..;))
    Je♥ hebt het hier op je blog♥ ook weer mooi♥ bewerkt allemaal met aparte♥ lijstjes♥ zie ik ..;))
    Geniet☺4 van de heerlijke Summer☼ Josephine♥ ik heb weer genoten♥ van je mooie♥ post♥..;))
    Fijne♥ dag en en prachtige♫ zomer☼ weken Liefs♥ Gaby.xxx.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja wat is het lekker zomer hè. Ik geniet ook met volle teugen.Wat leuk zo'n dorpsfeest.
    A.S Maandag ga ik met mijn twee kleindochters een paar dagen naar Londen, heb alvast mooi weer besteld, hihi. Ze hebben er zo'n zin in, ik ook hoor. Ze willen natuurlijk shoppen en dat vind ik natuurlijk ook gezellig.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oui ! L'été est enfin arrivé ici aussi à PARIS. Je pars en vacances samedi pour le Sud de la France !
    J'aime bien quand tu dis "comme en France" !
    je t'embrasse

    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo fijn die heerlijke zomerse dagen, echt genieten !
    Ik kan me voorstellen dat jullie ten volle genoten hebben van het dorpsfeest, Josephine !
    Mooi de met bloemetjes gevulde letters en knoopjes !
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief Josje,

    Meisje eindelijk heb ik genoeg pit om
    mijn blogvriendinnetjes weer eens te bezoeken..
    Ik heb zo'n last van een jetlag gehad..nu gaat het
    weer beter hoor..

    En kind wat heb ik toch weer mooie posten bij je gezien..
    Die post met die vingerhoedjes is zo super tof, leuk in die verschillende kleurtjes,net of het kleine taartjes zijn..

    En dan ja dan jouw berenkindje van de vorige post is natuurlijk een bjoetie...wat een lief snoetje heeft dit lekkere beesie..

    Josje en wat een heerlijke vrolijke post heb je nu toch over het begin van de zomer!
    Wat heerlijk he al die mooie kleuren van bloemen en prachtige bomen in hun groene jasjes van bladeren..

    Wat heb je genoten van het dorpsfeest...dat zal zeker heel gezellig zijn geweest, en dan ook nog eens het prachtige weer erbij...heerlijk!

    Meisje ik wens je alvast een mooie zonovergoten week-end,

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik word helemaal vrolijk van je prachtige zomerse foto`s,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥