maandag 22 juli 2013

RondjeTUIN ***








Hahaha lieve meisjes, het is absoluut niet mijn bedoeling om te gaan zeuren over het weer, maar hebben jullie het ook zo warm, Pffffffffffffffffffffffff. Heb met zoveel hitte altijd het idee dat mijn maag helemaal in de war is, en mijn tempo gaat zeker een paar stapjes terug. Zit nu heerlijk in de tuin met mijn laptop deze post tikken, er staat en heerlijk windje en de temperatuur is nu rond middernacht werkelijk zalig te noemen. Heb weer de nodige detail foto's genomen van wat er zoal in bloei staat in de tuin, en laat jullie er even van meegenieten, tenminste als jullie de puf hebben om achter de PC te gaan zitten. Geniet volop van de zwoele zomer ***

12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen lieve meid,

    Ja deze foto's zijn op en top lekker zomers!
    Wat een heerlijk post...de foto's van je mooie
    planten uit jouw al even beeldschone tuin, zijn
    werkelijk adembenemend!

    En ja dan die omlijsting van het zachte kant
    om de bloemen heen, is geweldig!

    Het is lekker heet, en het wordt nog heter haha..
    geeft niks, heb ik een mooi excuus om lekker
    te blijven zitten en hangen...haha..lekker niks doen,
    en heel veel citroen thee en water drinken.

    Ik geniet er met volle teugen van...en warm, dat valt nog wel mee..ik hoorde van een blog sister dat als
    ze boodschapjes ging doen...het 57 graden was..
    Ze woont in Dubai...kijk dat is pas heet!

    Dag lieverd, bedankt voor je altijd zo mooie
    posten.
    Dikke kus,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, het is nu zeker genieten van de zonnige dagen !
    De bloemen in de tuin doen hun uiterste best en verspreiden heerlijke geuren.....
    Prachtige foto's toon je ons hier !
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. che magico profumo, che meraviglia l'estate......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige bloemen in je tuin, Josephine, zo mooi op foto gezet !
    En met het kant en de knoopjes erbij, prachtig !
    Ook hier puffen :-) ... gisteren zijn we naar een bloemenshow geweest en we hebben meer in de schaduw onder de bomen gezeten, met een frisse drank, dan naar de bloemen gekeken, niet te doen in de volle zon ...
    Fijne zomerse week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Josephine.
    Veel puf heb ik ook niet om op de PC te tikken want daar wordt ik ook al helemaal bezweet van. Het is hier in huis nu 30 graden dus ik doe eigenlijk niks of alleen maar hangen op de bank of een stoel met een fan voor mijn neus. hihi. Maar we wilden zomer en nou hebben we hem, haha.
    Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt en de lijstjes met kantjes zijn zooooo mooi. Je bloemen staan er vast allemaal prachtig bij.
    Zo en nou moet ik weer even bijkomen van de hitte, hihi
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het warmmmmm he.....zit ook lekker buiten met de i pad......geniet van het mooie weer.....ik moet morgen weer werken .....helaas.....x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zit nu ook even binnen.. buiten is het nu toch wel echt heet.. en ik geniet van je prachtige zomerbloemen, zo ontzettend mooi!
    Ik moet mezelf zo toch echt naar de supermarkt sleuren anders hebben we geen eten vandaag.. daarna zoek ik een lekker plekje in de schaduw en hopelijk wat wind met mijn nieuwe boek, heerlijk!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mia cara Josephine, grazie di passare a vedere il mio blog, mi fa un immenso piacere!
    io la mattina lavoro, poi quando sono a casa comincio a creare e a divertirmi e rilassarmi con il mio shabbychic....così può capitare che in un pomeriggio riesca a fare anche due cuori!!! ha ha ha!!!
    sto preparando la Mostra shabby che farò al mare dal 7 all'11 agosto, cercherò di mettere tante fotografie sul mio blog!
    tanti baci cara amica.........

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk rondje tuin,je hebt echt prachtige bloeiers in de tuin,fijne avond,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De bloemen op zich zijn al geweldig, en dan wat jij er weer van maakt....zo mooi om naar te kijken.
    Ja lieverd...het is warm he.....gisteren de hele dag in bad gezeten met kleine Lois....die genoot.
    Maar om nou alleen in dat bad te gaan zitten...dat doe ik dan weer niet...hoewel het wel heel lekker zou zijn hoor hahaha.
    Nou meisje....rustig aan maar....
    Heb weer genoten van je mooie plaatjes.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Un grande bacio dal mare!buone vacanze cara!!Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥