woensdag 17 juli 2013

Kleurrijke Griezels ***









Lieve mensen, wat is de natuur toch wonderbaarlijk mooi, met deze fantastische Zomerse dagen leef ik, zoals zovelen natuurlijk, als het mogelijk is bijna continu in mijn tuin. Een heerlijkheid om alles te bewonderen, de groei en bloei en alles wat leeft. Wat zou het toch geweldig zijn om deze kleurrijke griezeltjes eens in werkelijkheid tegen te komen, maar jammer genoeg is dat natuurlijk niet zo ondanks er toch een paar tussen deze afbeeldingen zitten die iedereen weleens van dichtbij heeft gezien. Bij sommige lijkt het wel of ze bontjasjes aan hebben, of trendy zonnebrillen dragen. Wel vliegen en hier vele soorten Libellen, van klein tot behoorlijk groot. Ook zie ik hier de laatste tijd een aantal insecten die voor mij totaal onbekend zijn.
Eigenlijk best heel jammer dat je met het blote oog insecten niet zo ziet dan wanneer je "Macrofotografie" toepast. Alhoewel ***** je kan er natuurlijk ook een flinke nachtmerrie van krijgen, haha ***


8 opmerkingen:

  1. Het zijn inderdaad griezels, maar je hebt er wel knappe foto's van gemaakt !
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, de details zijn fantastisch, Josephine !
    En inderdaad heel kleurrijk !
    Ook hier genieten we van mooie zomerse dagen :-)
    Nog bedankt voor je fijne reactie ...
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooiiiii zo van dichtbij en wat een kleuren je zou er wel van gaan griezelen niet een in mijn bed hahahahahah maar je hebt het weer schitterend gemaakt geniet maar lekker van de mooie dagen
    Liefs Van Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mogelijkheden je toch hebt met zo'n macro lens!!!

    Niet moeilijk om van 'n mug 'n olifant te maken;-)

    Geniet van de zomerse dagen in je tuin,Josephine....
    doe ik ook, nadat ik eerst even zo HIER en daar wat reacties achterlaat bij mooie blogposten.

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey zomermeisje,

    Jemig wat zijn dit een bijzondere foto's!
    Ik ben er helemaal weg van...wat MOOI!!!!
    Het zijn net foto's uit een tijdschrift, wauw..
    wat kunstig als je dit zo kunt fotograferen..

    En ja die diertjes zijn nu ze zijn vergroot ware
    kunst objecten geworden, meid ik kijk mijn ogen uit...
    Het is geweldig die kleuren, dat felle blauw...

    Josephine het is weer heerlijk genieten op je blog.

    Dikke knuffel,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Josephine! En wat zou het leuk zijn als er macrobrillen zouden bestaan, we zouden met dit mooie weer de hele dat met zo'n bril op onze neus lopen en ons wanen in een sprookjeswereld, geweldig!

    Ik wens je vast een heerlijk zomers weekend,
    liefs Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mia cara,le immagini sono bellissime, la Natura è straordinaria, io amo tutto ciò che è libero e che viene rispettato dall'uomo.....sono pure vegetariana, per coscienza.....ma gli insetti mi fanno una brutta sensazione!!!!!
    però sono belli!!!
    baci baci
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb jij deze foto's zelf gemaakt Josephine, ongelofelijk. Ik vind ze prachtig. Ik wil dat ook zo graag kunnen. Maar ik heb geen camera met deze mogelijkheden.
    SCHITTEREND

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥