donderdag 31 maart 2016

Fantasie bewerkingen ***




Zo maar even heerlijk spelen met mijn TOVERDOOS, zo noem ik mijn laptop altijd. Na een dag hard werken in de tuin, alle rozen gesnoeid, alle bloemen van vorig jaar van de hortensia's verwijderd, en dat zijn er HEEL VEEL. Mijn bos clematis die van de zomer en in het najaar bloeit weer helemaal gekortwiekt en nog veel meer klusje natuurlijk. Zo zalig om daar mee bezig te zijn, het was bij ons ook mooi weer vandaag. Maar zoals de meeste van jullie inmiddels wel weten is dat ik me na een dag hard werken heerlijk  kan ontspannen met het maken van fantasie bewerkingen. Dit zijn de resultaten van vanavond geworden. En mijn nieuwe header heb ik gisteravond ontworpen. Ook ben ik weer begonnen met een beertje te maken maar dat duurt nog even voordat het voltooid is, wordt vervolgd. En ***** zou het echt gaan lukken dit weekend met de LENTE, ohhhhhh we hebben er allemaal zo'n zin in, we gaan er voor ***


9 opmerkingen:

  1. Het is na een dag hard werken heerlijk om weg te zinken in een fantasie wereld!
    Je leuke plaatjes doen mij denken aan vroeger, dank je wel.
    Het is hier ook mooi weer alleen de wind is nog wat te hard en koud maar dat gaat veranderen!
    We gaan het terras weer inrichten en dan kunnen we dit weekend na een fietstocht of wandeling heerlijk buiten koffie drinken, met misschien een stuk kwarktaart!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve♥ Josephine..♥
    Prachtig♥ is jou nieuwe Header♥ en dat siert♥ jou♥ weer..
    ook de foto's♥ zijn zo mooi♥ van kleur♥ als je er lang naar kijkt zie je hoe bijzonder de vormen ♥ van kleur zijn....doe t me denken aan Twiggie zei droeg ook die vormen in stof♥ en model.. weet je nog?
    en ja in de tuin♥ werken geeft je nieuwe energie♥ je hebt dan zoveel inspiratie♥ dat je snel wilt gaan uitwerken♥..hihi
    kom net van fisio het regende hard ..bleble ik verlang naar de Lente♥ en warm zonnetje..gelukkig heb ik genoeg te doen..werk nu aan stoffen serviesje♥ voor de bakker in het muizensprookje..;)
    Lieverd♥ alvast fijn weekend♥ lieve♥ lente♥ groetjes Gaby..♥x♥x♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine,
    Nou zeg, jij kan aardig overweg met je "Toverdoos"...hihi...!! Grappig wat je zoal allemaal kunt maken. Erg mooi!!
    We gaan inderdaad voor een mooi weekend. Laten we hopen dat de voorspellingen juist zijn.

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer prachtige fantasietjes gemaakt met je toverdoos, Josephine, ook je nieuwe header is heel mooi geworden !
    Fijn dat je al zoveel klusjes in de tuin hebt kunnen doen, ik moet hier nog beginnen ...
    Ik kijk uit naar het weekend ... eindelijk lente, eerst voorspelden ze voor zondag 23°, maar ondertussen is het 18° geworden, we zien wel, vandaag is het al zachter en de vogels fluiten volop, dat vind ik zo fijn :-)
    Geniet van het weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb geen idee hoe je het doet, maar dat is meestal met toveren natuurlijk. Mooi ook je nieuwe header.
    En zo heerlijk om weer in de tuin te kunnen werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelijk weer even buurten bij jou Josephine, dank voor je bezoekje nadat ik mijn blog zolang alleen had gelaten ben jij er gelijk weer bij, lief !
    Jij kunt werkelijk prachtig toveren, ja de tuin zo heerlijk om alles weer voorjaars klaar te maken, dit weekend gaan wij hier ook genieten buiten.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Josephine! Geniet van deze fijne lentedagen! Is je van harte gegund!

    Liefs van Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi je header !!!....fijne zondag ...liefs geniet Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥