dinsdag 8 maart 2016

Kastkiekjes en borduurtje Pimpelmees ***








Van de week heb ik nog een klein borduurwerkje gemaakt, het is maar 3 x 5 centimeter, een PIMPELMEESJE. Dagelijks zie ik veel vogeltjes in de tuin en ook dit Pimpelmeesje, het zijn van die schattige vogeltjes met hun fraaie gekleurde verenpracht. Dit keer heb ik het in een lijstje gezet, wat eitjes erbij gelegd beplakt met krantenpapier om alvast in de Paas sfeer te komen. Toen ik er een paar foto's van ging maken stond ik vlak naast mijn beren en freubelkast, dus ook daar een paar foto's van genomen. Het is heel leuk om zo al je zelfgemaakte frutsels bij elkaar te zien. En dit is nog maar een heel klein gedeelte daarvan ***


14 opmerkingen:

  1. Zo mooi dat mini borduurwerkje, Josephine, het pimpelmeesje ziet er zo schattig uit !
    Fijn je beren en vriendjes zo bij elkaar te zien ... met allerlei leuke dingen ... prachtig vind ik het !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is dat pimpelmeesje!Ze zien er altijd zo fleurig uit! Ik zie ze hier ook af en aan vliegen.

    Wat heb je al een boel leuk beestjes gemaakt. Zulke leuke allemaal! Heel aparte zie ik. Allemaal eigen ontwerp?
    Leuk om zoiets te zien ontstaan!Je kunt wel zien dat ze met veel liefde gemaakt zijn!

    Fijne woensdag!

    Lieve groetjes van Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Josephine,
    Hoe heerlijk. Uw foto's zijn zo divers en mooi. Ik ben altijd onder de indruk van al uw ambachtelijke talent. De vogel petit punt is mooi en de eieren die je gebruikt om een easter sfeer te creëren zijn prachtig. Erg origineel idee.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een sfeervolle plaatjes. Op de foto lijkt het schilderijtje veel groter, goed dat je er de maat hebt bijgezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze toch mooi al jou dierenvrienden! zo leuk bij elkaar en wat schattig is je pimpelmeesje geworden zeg
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige beestenkast heb je Josephiene! Wat heb je er veel gemaakt, leuk om ze zo bij elkaar te zien.
    Je Pimpelmeesje is een schatje, wat zijn dat toch mooie vogeltjes hè!

    Lieve groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ehh.......... mocht je nou toch nog eens ruimtegebrek krijgen en die kast niet meer kwijt kunnen voel je dan vrij om hem bij ons neer te zetten MET inhoud graag!
    : ))))

    Mooi lief pimpeltje, ze zijn echt zo schattig!

    Liefs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Josephine, zo lief en klein en nog een lijstje er omheen gedaan ook, hoe krijg je dit toch voor elkaar.
    De foto's van je kastjes zijn zo mooi, doet mij denken aan vroeger alle poppetjes bij elkaar en dan steeds weer anders neerzetten.

    Wens je een fijne dag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Josephine, het is weer een prachtig borduurwerkje hoor,
    het gaat er vrolijk aan toe in je kast, dat is ook genieten !!
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zeg !!!.....schattig schilderijtje .....wat ben je toch creatief....liefs van mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Josephine♥
    Ik kijk mijn ogen al weer uit wat je gemaakt hebt zooo prachtig♥..het haasje is schattig♥ ja een priegelwerkje♥ blijft het ..zolang wij♥ maar plezier♥ hebben is alles goed..;)
    dan je geborduurde koolmeesje♥ ooh in mijn tuin zitten ze helemaal vol mee ze zijn al druk in de weer want mijn vogelhuisjes♥ zijn weer verhuurd hihi..spannend♥ allemaal..
    je♥ andere haasjes♥ zijn ook zo leuk♥..
    Ja ik krijg een pc maar ben er nog niet uit te veel keuze en die maak je maar 1 x goed..;)
    ik zou willen dat je in de buurt woonde elkaar wat dingetjes leren want je maakt nog steeds prachtige♥ bewerkte foto's♥..het kost tijd om het allemaal uit te vogelen..lieve♥zucht..;) ben weer benieuwd wat je volgende creatie♥ is.. ;)
    Lieverd♥ jij ook een fijn zonnig weekend♥ en bedankt dat je op visite♥ was Liefsss Gaby ♥x♥x♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. :-*
    Josephine ukazałaś piękny świat :-)
    Uwielbiam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Joosephine,
    Wat ontzettend leuk om al die grappige figuurtjes zo bijelkaar terug te zien. Ze zijn echt prachtig en zo ontzettend mooi gemaakt.
    Ook dat borduurwerk van dat pimpelmeesje is erg mooi.
    Jij hebt een paar gouden handjes Josephine, top!!

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb weer genoten van al het moois wat je steeds weer maakt. Zo mooi ook dat mini borduurwerkje. Het is een gezellige beestenboel bij je Josephine. Ik wens je een fijne zondag,
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥