vrijdag 25 maart 2016

Happy Easter ***





Lieve mensen, ik wil jullie allemaal heel gezellige Paasdagen toewensen, het weer is niet echt vrolijk maar een uitgebreide paasbrunch maakt zeker weer veel goed. Het doosje Gekke Bekkie's  heb ik al eens eerder geplaatst op mijn blog maar een aantal hebben deze waarschijnlijk nog nooit gezien. Vind het zo koddig al die rare koppie's, je moet er toch niet aan denken bij het openen van een doosje eieren opeens dit je toelacht, hahaha.
              *** VROLIJK PASEN ***


10 opmerkingen:

  1. nu durf ik het kippenhok niet meer in!!! haha

    Mooie bloemetjes in de eitjes, zo grappig. We wensen jullie ook heel fijne Paasdagen Josephine!

    Liefs van P. en Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je eitjes met bloemetjes vind ik erg mooi, ik hou heel veel van Lelietjes van Dalen en heb ze thuis in de tuin.
    De gekke bekkie's zijn geweldig.
    Fijne Paasdagen!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige boeketjes in de eierdopjes!
    De eierdoos is grappig en idd je moet er niet aandenken dat er knipogende eieren je toelachen!
    Heel fijne paasdagen Josephine.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bovenste foto is prachtig en de tweede gaaf..haha.
    Goede Paasdagen hoor,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n lieflijk tafereeltje die eitjes met de bloemetjes, Josephine !
    Leuke gekke bekkies ... en een mooie vintage kaart !
    Fijne paasdagen !
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook fijne dagen. Wat lief die gevulde eierdopjes met zulke mooie voorjaarsbloemen.
    Maar naar die ander eieren moet je toch niet te lang kijken, dan word je er zenuwachtig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Josephine,
    Mooi die foto met die eitjes.
    En wat leuk die levende eitjes met die gezichtjes. Geweldig!!
    Een hele grappige blogpost.

    Hele fijne paasdagen!!
    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne Pasen hoor lieverd....geniet nog maar lekker morgen liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Josephine..♥
    Hahaha ik moest lachuuu♥ om die eieren...stel je voor.. al die gezichtjes die gekke bekken trekken..hihi..;))
    dat lukt alleen jou om dit te bewerken bij een foto♥..;)
    de leukste♥ vind ik toch die met mooie♥ bloemetjes♥ van lelietje van Dalen..♥
    wat is de Pasen♥ snel om gegaan maar brr nog steeds te koud ..;(
    Hopelijk word het snel mooier Lente♥weer met veel zon..!
    liefssss♥en fijne creatieve week♥..Gaby..♥x♥x♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben te laat om je ook een fijn weekend te wensen omdat we naar ons het bos zijn geweest. Maar dan wens ik je nu een fijne week toe.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥