donderdag 20 oktober 2016

Little Fasja ***








Zoals jullie zien is er weer een kleine ukkepuk van een beertje geboren, zijn naam is FASJA en gemaakt van een bruine viscose stof. Ook heb ik er nog een klein speelgoed beestje voor Fasja bij gemaakt. De piepkleine oortjes kon ik amper vasthouden. Elke keer val ik weer voor klein terwijl ik het mijzelf daarmee wel moeilijker maak om het te vervaardigen. Wat verkleurd momenteel de wereld toch prachtig hé, kan daar zo van genieten, al die rode en bronzen tinten die je nu ziet en al die verschillende soorten bessen, werkelijk een lust voor het oog. Geniet maar heerlijk van al dat moois, CARPE DIEM ***


16 opmerkingen:

  1. Lieve Josephine,

    Ohhhh...wat is dit weer een dotje! Zo mooi! En met zo'n lekker eigenwijs neusje!Geweldig weer.
    Hoe krijg je het voor elkaar om ze te laten staan?
    Dat kleine speeltje is ook al zo prachtig. Leuke gedaan met die knopen.
    Ik heb de foto's al een paar keer bekeken, en nog heb ik niet alles gezien! Heb je dit patroon ook zelf getekend?

    De Herfst is idd prachtig! Tenminste als het niet regent! Maar ook dat is eigenlijk niet zo erg. Lekker knutselweer!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klein, kleiner, kleinst! Wat een geweldig mooi beertje Josephine en ja ik kan me voorstellen dat de onderdeeltjes af en toe uit je vingers vielen!
    Mooi koppie en zo'n leuk "truitje" ook!
    Het lieve kleine vriendje is ook zo grappig!
    Denk je dat je ooit een heel grote beer zult maken??!!! hmmm.............. : ))))))

    Herfst; kleurenpracht! Helemaal met je eens! De meeste bessen in onze tuin zijn al opgegeten. Vogeltjes genoeg hier! Leuk!

    Fijne week verder en liefs van Pink! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje......zo lieverdje....fijne dag liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een lief klein schepseltje gemaakt lieverd, zo knap. Ben hier veel te lang niet langs geweest maar soms komt het bloggen er echt niet van als er zorgen zijn om gezinsleden. Hopelijk komt alles snel weer goed en intussen probeer ik weer meer te bloggen, hoewel ik merk dat ik wel kijk en lees maar niet zoveel reageer. En natuurlijk geniet ik ook van de herfstkleuren om me heen, veel wandelen met de hond is ook heerlijk nu.
    Lieverd,ik blijf je volgen hoor. Liefs, Ingridxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve meis,

    Ohhh....wat een mooi bruin berenkindje heb je gemaakt...
    En wat kijkt die kleine Fasja toch heerlijk eigenwijs!
    Wat kun jij toch schattig kleine beertjes maken...

    Eerst hield ik niet zo van de Herfst...had ik heimwee naar
    de zomer...maar tegenwoordig kan ik zo genieten van de Herfst..
    vind die kleren zo mooi, en als het zonnetje dan schijnt vind ik
    dit jaargetijde ook prachtig...

    Heel veel liefs,
    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Josephine,
    Wat leuk wat je weer gemaakt hebt. Schitterend zo'n beertje. Dat is weer het nodige gepriegel geweest. Maar het is wel weer een prachtige beestje geworden. Een mooie nieuwe aanwinst in je verzameling.
    Ook leuk hoe je het telkens weer op een bijzondere manier weet te fotograferen.
    Nou Josephine, ga de beschuit met muisjes maar smeren hoor...hihi...!!

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer zo'n lief en guitig beertje gemaakt, Josephine !
    Zo leuk met z'n bolle buikje !
    Wat ik ook zo fijn vind, is dat je altijd mooie accessoires maakt, het kanten bloesje en punthoedje zijn super !
    En een grappig speelgoed beestje op wieltjes ... vind ik zo tof !
    Geniet van het weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een liefje is het ... En zo poezelig zachte uitstraling!
    Het zal heel wat gepriegel geweest zijn om hem te maken.

    Wat raar dat ik al volger ben verdwenen... Ik heb het nagekeken en je staat wel in m'n blogleeslijst, maar inderdaad m'n 'plaatje' was weg op je blog. Nou, hij staat er inmiddels weer hoor! Fijn weekend gewenst, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooh het is zo vertederend dat hele kleine beertje! Ik kan me voorstellen dat je daar steeds weer op valt. Je hebt inmiddels een hele familie.
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig krijg ik weer bericht dat je gepost hebt.
    Wat is Fasja prachtig geworden, en dan ook nog een speeltje erbij..heel mooi.
    Fijn weekend.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieverdje Fasha met zijn puntmutsje en mooie kraagje. En zo lief dat je ook nog een speeltje voor hem gemaakt hebt.Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Josephine,
    dein kleiner zauberhaftes Bärenkind lässt einem von vergangenen Zeiten träumen. Von Zeiten wo fast jedes Kind einen Bären als Freund hatte.
    So zart dein Bärchen auch wirkt, es trägt so viel Liebe in sich. Deine Liebe für das Wesentliche. Deine Hingabe und Können die Welt zuverzaubern.
    Ich freue mich jetzt schon auf die Zukunft, wo ich bei dir wieder besondere, niedliche Geschöpfe kennenlernen werde .
    Hab es fein,
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Josephine, wat een prachtig beertje heb je weer gemaakt, zo lief en tegelijk kijkt die zo stoer. heel mooi aangekleed ook hoor !!
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This little bear is soooo cute, Josephine. I can see why you put him on your dresser. I love his little top, it looks so vintage. He's so small that he fits inside the little basket. What a precious little fellow.

    ~Sheri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This little bear is so adorable!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat weer een mooie nieuw geborene!!Ik had dit blogje gemist! Druk, druk met het verhuizen van Frankrijk weer naar Nederland voor een half jaartje. Heerlijk mijn huisje weer gezellig maken! Wat heb je toch weer een lief beertje gemaakt en het schaapje op wieltjes ook al zo mooi. Die staat bij mij ook nog op het to do lijstje! Zoals zoveel,hi,hi. Prachtige tuin foto's ook!
    Ik geniet ook zo van de herfst kleuren, soms lijkt het wel Indian Summer!
    Fijn herfstig weekend en lieve groetjes van mij,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥