zondag 30 oktober 2016

Herfstkrans ***








Zaterdag hadden wij hier in het noorden echt prachtig weer, strak blauwe lucht en zonnig, het leek wel LENTE. Hoop dat het overal in het land zo mooi is geweest en jullie daar ook van genoten hebben.  Ben 's middags  met een mandje de tuin in gegaan en heb van alles en nog wat geknipt om er een krans van te maken. Op een ring van oase die ik eerst goed nat heb gemaakt heb ik deze krans gemaakt, en hoop dat als het langzaam gaat drogen dat de kleuren een beetje sprekend blijven. Vinden jullie het geen lieverdje geworden, ik word er echt blij van als ik er naar kijk. Geniet allemaal van een fijne week ***


10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie krans, daar ga je lang plezier van hebben.
    Hier in Twente was het zaterdag ook heerlijk weer, met lekker veel zon en weinig wind.
    Jammer genoeg was het vandaag weer een stuk minder aangenaam.
    Maar wat wil je het is al weer bijna november, de winter staat voor de deur, brrrr!
    Fijne week.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine,

    Wat een prachtige krans! Het lijkt idd meer op een Lente krans!! Zoveel kleur nog! Prachtig.
    Indrogen mhaw...dat weet ik niet. De bloemen lijken me erg vers nog. Maar hoe dan ook, je hebt een prachtige krans. Geniet er van zolang hij mooi is.
    Ik vergelijk het altijd met verse bloemen. Die staan ook geen weken en weken!
    Bovendien....je hebt altijd de foto's nog!!

    Fijne week, hier is het prachtig weer. Ik hoop bij jullie ook!
    Genieten dus!!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig deze bloemenkrans!! Weinig woorden voor nodig! Geniet er maar van!
    Fijne week!

    Liefs van Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie krans zeg.....prachtig.....hele fijne week lieve Josephine ...liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Josephine, ik vind je herfstkrans super mooi !
    Prachtige bloemetjes en kleuren en zo fijn dat alles uit je tuin komt ...
    Ook hier heel mooi weer, vandaag zo'n 17° :-)
    Wens je een fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh wat is je krans prachtig lieverd. Een juweeltje en zo mooi al die kleurtjes bij elkaar. Hoop dat hij erg lang mooi blijft en je er lang van mag genieten. Wij hebben overigens nog heerlijk gewandeld zondag en de temperatuur was lente-achtig.
    Fijne week, liefs Ingridxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een sprookjes krans!Ik snap dat je er gelukkig van wordt als je er naar kijkt, echt genieten! Van de week Hortensia kransen gemaakt, ik kan er ook zo blij van worden! Ik wil je ook bedanken voor je ontzettend lieve reactie Josephine!
    Fijne week verder en lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Josephine, het is al eventjes geleden dat ik reageerde op je blog, ik ben weer helemaal bij gelezen.
    Wat een schattig beertje heb je weer gemaakt en prachtige bloemen foto's, maar dit kransje vind ik echt super, zo mooi.
    Jij hebt echt gouden handen, groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooie krans heb je gemaakt! En net op tijd, want het gaat nu opeens heel hard in de natuur. Ik hoop dat je nog lang plezier hebt van de krans, het is een beetje de (na)zomer vasthouden hè..
    Maandagmiddag hadden we hier in het westen ook nog prachtig weer; buiten koffie gedronken, 2 bromvliegen in huis, de vogeltjes floten ... Ik dacht ook 't is net lente!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Josephine, je hebt er een heel mooie krans van gemaakt !
    Het is toch leuk hé, om met materialen die je in de tuin vind decoraties te maken, ben er vorig week ook druk mee bezig geweest.
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥