vrijdag 24 januari 2020

Crea 5220 week 4 - Dessin papier ***

Dessin papier, het is werkelijk ongelooflijk hoe veel soorten er bestaan, heel leuk om allemaal te bekijken, prachtige soorten, leuke, lelijke, mooie, gekke in ieder geval keuze zat voor ieder wat wils. Zelf dook ik in wat kastjes en een map waar ik ik de nodige mooie papier soorten verzamel en koos er een aantal uit die naar mijn idee mooi in elkaar samensmelten qua kleur en patroon. Op een A-4 formaat van dun karton heb ik heb ik verschillende stukjes dessin papier, geknipt, gescheurd, en soms wat details uitgeknipt, en door heen en weer te schuiven en nog de nodige details toe te voegen geprobeerd een mooi sfeerbeeld te creëren.



Deze twee bovenstaande afbeeldingen zijn dessins die  ik zelf heb ontworpen, zo leuk om te doen.


Deze drie  kartonnen doosjes die ik heb beplakt met  dessin papier met een Vintage look, de randen rondom heb ik bewerkt met een Distress Inkt Pad, met een doekje kan je dan de randjes een beetje smoezelig maken zodat het echt lijkt op oude doosjes, die ik overigens al een tijdje geleden heb gemaakt ***
Kijk ook eens bij:
Elizabeth
Marjan
Akkelien
Anita
Celine
Toos
Loes
Carmela & Davide
Corrie
Albèrtje

18 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ook je eigen dessins maken: zo mooi en zo knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooi dit in deze kleuren. Ik heb ook nog zitten kijken naar dat doosje ervoor. Het lijkt wel echt maar ik denk toch dat het van papier is.
    En jouw eigen ontwerpen zijn zo knap gemaakt.
    En de 'oude' doosjes zijn schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt inderdaad Corrie, dat doosje rechtsonder is ook van papier. Door de schaduwen lijkt het net of het los staat.

      Verwijderen
  3. Een mooie verzameling met leuke dessins, knap om er zelf te ontwerpen.
    Ik moet altijd naar de Westy rechtsboven kijken, wij hebben er ook een gehad zo'n lieverd maar ook ondeugend was tie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie sfeervolle uitwerking!

    Hoe heb je die patronen zelf gemaakt? Op de computer misschien?
    De doosjes vind ik ware juweeltjes, zo'n mooi distressrandje maakt ze helemaal 'echt oud'.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt Marjan, de zelfgemaakte dessins heb ik op de computer gemaakt, echt heel leuk om te doen.

      Verwijderen
  5. Jij hebt ook echt wel wat met papier... Prachtig zoals je het weer hebt uitgewerkt, en die blauwtinten vind ik toch zo mooi!
    Maar ook voor een doosje maken draai je je hand niet om. Wat een beauty's zijn dit...
    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Josephine,
    Je hebt hiermee een hele nieuwe creatieve bezigheid mee gekregen. Prachtig om te zien. Leuk ook die doosjes.
    Mijn vrouw is ook altijd druk met het maken van kaarten en met het inkleuren van stempels en digi's om die dan weer op een kaart te verwerken. Grappig toch?!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How many wonderful pattern! Delicious idea the lined boxes!
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  8. pracht patronen die je zelf gemaakt hebt ,ben ook wel benieuwd hoe je dat hebt gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou jij hebt wel erg mooi papier en die met eigen ontwerp zijn superknap.
    De beplakte doosjes vind ik ook prachtig. Een heel mooi creatief werkstuk weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alweer week 4, Josephine, de tijd vliegt !
    Prachtige collage, de motiefjes passen heel mooi bij elkaar !
    Leuk ook die dessins die je zelf ontworpen hebt,
    de kartonnen doosjes vind ik altijd zo mooi, lijkt ook precies of ze echt oud zijn !
    Geniet van het weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi je eigen ontwerpen....leuk die doosjes....hele fijne zondag liefs Ria 💙💚💙💚

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie samenstelling van kleuren en tekeningen, knap ontwerp !
    Fijne dag nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha creatieveling. Wat heb je dat weer fantastisch gemaakt. En die doosjes zijn snoepjes, prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt er echt oog voor, mooi gemaakt en de doosjes zijn ook nog eens super handig. Wat leuk dat je ook zelf papier hebt ontworpen, ook weer mooi gedaan. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥