maandag 6 januari 2020

Verzamelmap Crea 5220 ***


Voor alle uitwerkingen van Crea 5220 ga ik een ordner gebruiken, de voorkant heb ik beplakt met een mooie afbeelding, de letters heb ik uit tekenpapier geknipt en opgeplakt. De rand er omheen is is een heel oud stukje goudkleurig kant dat ik vond in de oude naaidoos van mijn moeder. Voor iedere opdracht gebruik ik een A4 formaat aquarelpapier van middelmatige kwaliteit, dat klinkt wat gek misschien maar het gaat mij om de stevigheid, en mocht ik tussen tekenen en plakken ook met aquarel of andere verf iets toe willen voegen dan is de ondergrond daar in ieder geval geschikt voor. Als een opdracht klaar is stop ik ze in een showtas dan zijn ze goed beschermd. En ik denk dat er wel 52 stuks in de ordner passen .


Ook kocht ik dit notitieboekje  om al mijn ideetjes  en aantekeningen in uit te werken, en natuurlijk heb ik het even wat opgeleukt met een bijpassende afbeelding, ben er dus helemaal klaar voor ***


9 opmerkingen:

  1. Your images are beautiful. The challenge sounds good, it's something I would enjoy but with my dollshouse projects, painting and quilting I don't have time!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is altijd wel een dingetje...hoe organiseer je het werk en waar kies je voor... Losse bladen werken fijn in de praktijk, maar een boekje geeft een geheel.
    Dit is een prachtige oplossing! Wat heb je de map mooi gemaakt... Die ga je nog vaak pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk om ze zo te bewaren. Zo wordt het een mooi boek.
    Je hebt een mooie voorkant gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent er heerlijk helemaal ingedoken! De map is prachtig geworden.
    Zelf werk ik ook met losse A4-vellen. Op dit moment bewaar ik ze net als jij in een ordner in plastic hoesjes (de map zet ik op de open zijkant zodat alles hangt en niet scheef kan zakken). Als het jaar voorbij is, ga ik de bladen inbinden tot een 'echt boek'. Maar éérst nog even 51 opdrachten afronden☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zier el al goed uit Josephine!! Erg mooi!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie ordner, daar kunnen heel goed al je werken in.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi idee deze map voor het nieuwe project, Josephine !
    Het gaat fijn worden om deze te doorbladeren en zo al je kunstwerkjes te kunnen bewonderen !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi en een heel goed idee om het zo te doen. Dit wordt een heel mooi creatief jaar voor ons allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor.....liefs van mij 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥