maandag 2 maart 2020

Kleine Catootje ***


Daar ik het altijd leuk vind om dingen zo klein mogelijk te maken heb ik nog een poging gedaan om deze keer een klein beertje te breien, Koko uit de vorige post was behoorlijk groot uit gevallen naar mijn zin. Inmiddels ben ik er wel achter gekomen dat dieren maken van allerlei stofjes beter bij mij past, je hebt dan meer de mogelijkheid om karakter bij zo'n wezentje aan te brengen.


De armen heb ik apart gebreid want anders bleef er weinig beer over, en het hoofdje heb ik gehaakt om een grappig rond snoetje te krijgen.




Het hoofdje kan draaien en ook de armpjes kunnen bewegen, fijne week allemaal ***


11 opmerkingen:

  1. Wat ben je heerlijk aan het experimenteren geweest! En het beertje is echt een Josephine-beertje geworden... hoe gaaf is dat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje! Leuk idee om het hoofdje te haken, zo is het inderdaad mooi berenrond. En helemaal leuk dat de beentjes en het hoofdje kunnen bewegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een dotje dat kleine beertje !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! Ik voeg ook even een linkje toe aan de poppendaglijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Josephine,
    Wat een leuk en schattig beertje. Zo grappig om te zien.
    Bijzonder knap dat je zit zo hebt kunnen breien. Erg leuk!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief beertje, Josephine, Catootje ziet er ook wel guitig uit, vind ik !
    Zoals altijd weer afgewerkt met mooie details !
    Fijne week verder,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukie...dankjewel voor de lieve woorden op mijn blog...liefs Zria 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een goede vondst om het berenhoofdje rond te haken.
    Knap hoor, ik zou het echt niet kunnen.
    Ik kan beter overweg met lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap weer zeg. Het lijkt wel een koala beertje. Het is zo helemaal in jouw stijl gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een fijn kunstwerkje Josephine, geweldig om zo klein te werken !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij ook al besmet ;) Leuk gedaan en weer anders als anders :)
    Tot morgen bij het woord, fijne avond Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥