dinsdag 26 mei 2020

ATC kaartjes geruild ***

Eens in de zoveel tijd organiseert  Mieke {een creative duizendpoot} een ATC ruil. { Art Trading Card} De kaartjes zijn 64 X 89 cm. groot. Iedereen die mee doet maakt drie kaartjes, geheel naar eigen idee, 1 kaartje is voor Mieke en de overige 2 stuks  zijn om te ruilen. Op de collage zie je links onder en links midden twee kaartjes van Mieke de grote kaart is geen ATC formaat maar kregen we extra, prachtig altijd te zien hoe Mieke met lapjes kan toveren. Het kaartje links boven is van Simone de Haan {geen Blog} Prachtig lijnenspel. Rechts boven en midden zijn kaartjes van Ferrara  zij doet niet mee met de ruil maar heeft wel heel veel kaartjes gemaakt waardoor iedereen twee kaartje kregen, ze zijn heel  mooi en fijntjes uitgewerkt. Rechtsonder  is een kaartje van Bianca Maas, { geen Blog} vind het een prachtig exemplaar, op de foto is het niet zo goed te zien maar er zitten nog veel meer zilverkleurige effecten in verwerkt. Het is heel leuk om zo'n dikke envelop met al die kunstwerkjes te ontvangen, en Mieke had er  ook allerlei extra leuke spulletjes in gestopt. Het was voor mij de eerste keer dat ik mee heb gedaan, en vond het leuk om te doen, dus t.z.t als er weer een ruil gaat plaatsvinden doe ik zeker mee ***


8 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine,
    Dart is grappig om zo verschillende werkjes van elkaar te ruilen. Geeft een bont geheel zo op die kaart. Erg leuk.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. graag gedaan. Ik vond het enig om te doen en volgend jaar weer hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je mee hebt gedaan! Ik zag het ff niet zitten, maar vind het wel leuk om de kaartjes te zien. Allemaal zo heel verschillend...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartjes, Josephine, zo creatief !
    Je vraag over de bloemetjes : ik heb in Photoshop van de achtergrond een potloodtekening gemaakt, en dan met de hand ingekleurd, eentje maar ... alsof ik net begonnen was :-)
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ik zie nu dat je een nieuwe header hebt ... mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja leuk was het hè om mee te doen .

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥