vrijdag 14 augustus 2020

Crea 5220 Week - 33 Bladeren ***

Leuk thema weer Bladeren, en had ook boze plannen, ik was namelijk van plan om allerlei bladeren te gaan schilderen maar helaas is het er niet van gekomen. Had deze week niet zoveel tijd en in combinatie met de hittegolf heb ik het wat simpeler gehouden. Ben wat mooie afbeeldingen gaan zoeken op internet en ben daarmee aan de slag gegaan met deze collage als eindresultaat.

Hier zien jullie een fantasie vlinder die ik heb gemaakt van wat blaadjes van de berkenboom en nog een  aantal blaadje en frutsels van een andere boom waarvan ik de naam niet weet. Met een witte marker  heb ik de blaadjes een kleine versiering gegeven.

Kijk ook eens bij:


12 opmerkingen:

  1. Heel leuk, je vlinder en de vos! En de collage is ook prachtig! Ja, de hitte... Het lijkt vandaag wat graden koeler te blijven, heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat noem jij simpel ?
    Je vlinder is schitterend en de collage zó smaakvol gecreëerd, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In de collage viel mijn oog direct op het blaadje linksboven met het figuur erin; wat vind ik dat mooi!
    Je fantasievlinder vind ik heel goed gelukt, hij/zij is extra leuk door de witte marttkeraccenten; geweldig bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Josephine,
    Wat een grappige figuurtjes. Leuk gemaakt zo van die bladeren.
    Die vlinder en die laatste foto van dat vosje zijn ook erg leuk.
    Grappig om te zien.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, soms heb je bepaalde plannen maar loopt het toch anders. Maar je collage is erg mooi geworden, mede door de grijze vlakken die je half achter verschillende bladeren hebt geplakt/gemaakt... Daardoor ontstaat er verbinding. Ik zie grapjes in je werk; een kindje dat wegloopt en nog een leuk figuurtje rechts beneden...
    De fantasievlinder is ook prachtig, jammer dat ie niet zo zal blijven.... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the first image.They look like mandala design on the leaves. The ginko!..and how sweet the butterfly and the fox!Very lovely.
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is maar watje simpel noemt. Ik vind het een prachtige vlinder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan weer ....liefs van mij 💕🍀💕

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt voor dit thema, Josephine, je zou het ook een herfstcollage kunnen noemen, heel mooie motieven in de bladeren !
    Grappig de figuurtjes erin ... dat muisje met grote oren op het bladsteeltje ... zo schattig !
    Ook de vlinder is zo leuk !
    Het is puffen geblazen hier, ik ben blij dat het wat frisser wordt.
    Fijne zondag en nieuwe week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zo die bladeren met witte doodles. En dat vosje is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je collage is prachtig, het blad met silhouet erin en zo grappig het muisje met daarnaast: het bladmannetje vind ik superleuk!
    Mooi hoor van blaadjes een vlindertje en eronder een zo mooi en origineel gemaakte vos, chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het was ook echt vreselijk warm! Ik vind je collage weer prachtig, ik ben echt fan van je werk. De eerste afbeelding doet mij denken aan de kunst van de Aboriginals uit Australie.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥