vrijdag 7 augustus 2020

Crea 5220 week - 32 Kleurboek ***

Leuk thema deze week Kleurboek, natuurlijk kan ik zelf iets gaan tekenen op een tekenblok en gaan inkleuren maar ik heb gekozen om een aantal voorbeelden die me aanspreken uit een kleurboek voor volwassene te gebruiken. Daar heb ik twee dikke boeken van, ooit gekregen maar nog nooit iets mee gedaan en eens moet de eerste keer zijn toch. De zwarte lijnen van de motieven heb ik ook allemaal aangezet met een zwarte marker omdat die met de sprankelende kleuren helemaal wegvielen.


Deze vind ik zelf ook erg leuk geworden, het lijkt wel een bord kleurrijke spaghetti.


Als je een beetje lang blijft kijken naar deze uitwerking begint het vanzelf te draaien voor je ogen, zien jullie dat ook?

Deze vier passen precies op een A - 4 formaat maar als ik ze bij elkaar zou fotograferen dan zouden ze wel erg klein worden om goed te kunnen bekijken, vandaar dat ik ze apart heb afgebeeld. 
Sterkte met de hitte, dat gaat even puffen worden een aantal dagen ***

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dankzij Crea 5220 je kleurboeken hebt gepakt! Smaakt het naar meer? Of was het eenmalig?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze die ik heb uitgezocht vond ik leuk om te kleuren maar de meeste in die boeken spreken mij iet echt aan. Dus ik denk dat het niet echt voor herhaling vatbaar is Marjan, ;-)
      Het liefste teken ik dan zelf iets.

      Verwijderen
  2. Ja dat zijn mooie kleurboeken voor volwassenen, en het ziet er schitterend uit met mooie heldere kleuren.
    Leuk dat je ook de zwarte lijnen hebt aangezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ze zijn ook wel heel leuk, de kleurboeken. Ik doe daar ook zelden iets mee, te veel andere dingen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vier kleine kunstwerkjes. Ze zien er mooi uit. De (beperkte) kleurkeuze geeft ze net dat beetje extra, vind ik. Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eigenlijk wel heel mooi dat je weinig verschillende kleuren hebt gebruikt.
    Fijn weekend en geniet van de schaduw.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er leuk uit Josephine.
    Heel bijzonder en inderdaad het gaat draaien als je er lang naar kijkt.
    Grappig gedaan!!

    Ik hwb je net gemaild over het nieuwe blogger. Want het gaat niet eenvoudig vind ik om een bericht te maken.

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Fantastic! I love flowers but the other print are beautiful too...have.."rhythm"! Good Summer!
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een bijzonder mooi kleurboek, prachtig vind ik die grafische patronen. En je kunt zien dat je er met veel plezier aan hebt gewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke motieven in dat kleurboek, Josephine !
    Weer prachtige uitwerkingen voor het thema ...

    Ik heb nu ook de nieuwe interface, heb nog geen post gedaan maar het even bekeken, valt nog mee en het is zoals je al schreef een kwestie van wennen ...
    Ja, hittegolf ... 38° hier, we zitten meer binnen dan buiten en als je dan 's avonds buiten zit, komen de insecten weer en bijten overal ... ha, waarom kijken we altijd uit naar die zomer :-)
    Heel fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je toch creatief. Het is zo leuk om te zien hoe iedereen dit thema verwerkt heeft. En nu heb je toch iets met je kleurboeken gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥