maandag 31 augustus 2020

Geluksbolletjes ***


Zo af en toe heb ik tussendoor een geluksbolletje geborduurd, ik wist niet precies hoe ik het ging maken
maar nu ben ik er uit. Het zijn veertien hele bolletjes, vier halve en nog een klein friemeltje  om het in een punt te laten lopen geworden. De maat van dit geheel is 18 X 24 en de bedoeling is om het in te gaan lijsten.


Het zijn allemaal erg leuke patroontjes dus ik blijf ze verzamelen om er nog iets anders mee te gaan maken. Fijne week allemaal ***


10 opmerkingen:

  1. Zouden ze geluk brengen?....dan wil ik ze wel hihihihi...mooie kleurtjes ook...liefs van mij fijne week 🍀💕🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit Josephine. Prachtig gedaan.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve borduurtjes en wat een mooie naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk zo bij elkaar! Je hebt er een mooi geheel van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend, vind je het erg dat ik meteen aan Pasen moest denken !
    Zó mooi, een prachtig gedekte Paas tafel en dan dit aan de muur, ik zie het al helemaal voor me!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat grappig, inderdaad ik snap het helemaal maar had het zelf nog niet in de gaten. Het lijkt zeker op een mooi geborduurd paasei.

      Verwijderen
  6. Josephine, wat een mooie patroontjes en kleuren !
    Ik word vrolijk van deze geluksbolletjes :-)
    Fijne week verder,
    Sylvia


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had de bolletjes al eerder gezien, maar nog nooit zo leuk als bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥