vrijdag 11 december 2020

Crea 5220 Week - 50 Plusteken ***

Deze week vond ik het best moeilijk, je hebt natuurlijk in veel winkels 1 PLUS 1 gratis artikelen, of PLUS size mode of modellen, maar ja dat is geen plusteken, en ondanks ik maar bleef denken wat kan ik hier nu mee besloot ik om deze week gewoon letterlijk plustekens te gaan verwerken in een collage, behalve het sprankelend bloemetje natuurlijk maar die heb ik toegevoegd voor de charme van het geheel. Dus is het een relax werkje geworden. Op mijn gemak ben ik wat mooie plustekens gaan zoeken en ben toen gaan knippen, schikken en plakken met dit als resultaat.


En natuurlijk ook nog even een detail foto, mijn favorite  
➕➕➕ bezigheid ➕➕➕


Ook bekeek ik de plustekens bij verschillende lettertypes, best wel grappig om te zien dus die mogen vandaag ook meedoen ***


13 opmerkingen:

  1. Jeeh wat mooi gedaan ik denk nog even over een plusje kan de hele dag nog:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja de Plus supermarkt en de grote maten, hihi, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht.
    Je hebt weer een mooie collage gemaakt. De blauwe plusjes spreken me erg aan, ik denk door hun grootteverschil. En dat bloemetje, vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap helemaal dat je het bloemetje wilde toevoegen. Een plusteken alleen doet zò kil aan...
    Je collage vind ik prachtig! Rechtsboven dat 'wandkleedje' aan een takje; hoe leuk is dat... (ga ik onthouden...)
    De plusjesgroepen zijn mooi gemaakt; vervagende kleuren naar mate ze meer op de achtergrond komen. Wow, je hebt er echt veel in gelegd!
    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik ben dol op dat soort aanbiedingen :-D
    Wat heb je een prachtige collage gemaakt! En ook je andere foto's zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je veel plussen uitgeknipt en daar een superleuke collage van gemaakt, dat bloemetje maakt het helemaal af!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Josephine,
    Grappige collage. Erg leuk met die bloemen en die plustekens.
    Dat verdiend toch zeker een dikke +...!!

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn weekend lieverd....liefs Ria 🍀💕🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie collage, dat bloemetje maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een prachtig + werkje gemaakt, Josephine !
    Ik vind de blauwe/aqua tinten zo mooi en ja, het bloemetje is een allerliefst accent !
    Wens je een fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful collage Josephine, I love the colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Josephine, ik zou zeggen, een 10 + met een griffel en een kus van de juf, zo zeiden wij dat tenminste vroeger.
    Ik vind dat lapje aan dat houtje wel héél erg mooi + de rest natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A nice color for this theme! It has a good rhythm...
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie verzameling !! Ik vind ook de kleuren er geweldig bij passen !
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥