maandag 12 april 2021

Eigen bijdrage Art Trading Card * * *

Nog even een update van de ATC ruil. Ik was in de veronderstelling dat ik mijn eigen bijdrage voor de ATC ruil vergeten was te fotograferen maar uiteindelijk kwam ik ze toch nog tegen op mijn computer, en wil ze toch nog even laten zien, dit zijn ze dus.


En dit zijn de envelopjes die ik er bij heb gemaakt, een aantal hebben ze misschien al bij Mieke voorbij zien komen maar andere volgers nog niet.


Ze zijn echt heel leuk om te maken, slechts 64 X 89 millimeter groot. Inmiddels heb ik ook een uitnodiging gekregen voor het Covid-19 vaccin, de eerste prik krijg ik 19 April en de tweede prik op 24 Mei. En hoop dat het snel voor iedereen beschikbaar zal komen. Fijne week gewenst ***

13 opmerkingen:

  1. De ATC kaartjes vind ik helemaal bij je passen: klein en mooi!
    De envelopjes zijn trouwens ook schatjes; ik val er natuurlijk op vanwege de muzieknootjes ;o)
    Ook ik heb de oproep voor de prik binnen: ik mag donderdag en daarna op 6 juli. Er zitten nét geen 12 weken tussen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had al even bij Mieke gekeken en daar jouw envelopjes gezien, nu ook wat je dus gemaakt had. Erg leuk geworden.
    Ik ben al 2x gevaccineerd( werk in de Zorg)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kunstwerkjes!
    En wat fijn dat je data hebt voor je vaccinaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt, wat een mooie kleine werkjes en dan van die leuke envelopjes erbij :) Wat fijn dat jij nu ook gevaccineerd gaat worden. Mijn man is waarschijnlijk ook binnenkort aan de beurt, ik ben 60, zal nog een tijdje geduld moeten hebben, maar wie weet, gaat het binnenkort sneller. Heel veel succes, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kunstwerkjes. Daar heb je veel tijd en aandacht in gestoken. En ook mooie envelopjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartjes zijn enig om te zien! Heb je dat allemaal zitten borduren? Zoveel leuke details, je hebt er echt slag van.
    En zelfs de envelopjes zijn prachtig. Te mooi om niet te bewaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja wat een mooie envelopjes ik val ook op de muzieknoten ik onthou dat wel ff. Leuk voor de kleinkinderen. Als ik eens wat moet posten voor ze 1 speelt viool 1 gitaar en 1 drumt. Ha ha dat past dus wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartjes zijn zo mooi en fijntjes, maar de envelopjes zijn echt helemaal te gek, zo supermooi met die muzieknoten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kaartjes waren enig. Het was weer leuk om de atc ruil te organiseren.
    Fijn dat je vaccinatie eraan komt. Wij krijgen hopelijk eind van de maand een oproep.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn echte kunstwerkjes, Josephine ... en de envelopjes passen er zo mooi bij !
    Je eerste prik al op 19 april, dat is al vrij snel. Wij hebben nog geen uitnodiging ontvangen, afwachten maar.
    Wens je een fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je ATC's zijn erg leuk. Ik heb er een paar jaar geleden ook wel eens gemaakt voor een ruil. Ik wacht met ongeduld op mijn oproep voor een vaccinatie... Fijn dat jij al bijna aan de beurt bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt echt prachtige ATC kaartjes gemaakt en dan nog van die mooie envelopjes erbij, schitterend.
    Ik vond het ook weer heerlijk om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartjes zijn heel knap gemaakt , die envelopjes zijn geweldig!
    Groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥