vrijdag 30 april 2021

Crea 2021 Alfabet Challenge Letter- I * * *


Eigenlijk zat ik deze week een beetje tegen de Letter-I aan te hikken, wat zal ik daar nu eens mee gaan doen? En opeens viel het kwartje en besloot ik een paar nieuwe serie Inchies te gaan maken  om mij nu nog kleine verzameling een beetje te vergroten. Deze rode serie  was de eerste, heb wat motieven getekend met een zwarte fineliner 0 . 2 en heb het ingekleurd met een alcohol marker.


Met dezelfde zwarte marker heerlijk ZEN aan het krabbelen gegaan.


Bij deze uitwerking ben ik op een andere manier te werk gegaan. Normaal genomen knip ik blokjes van 1 inch groot en ga ze dan stuk voor stuk bewerken. Maar bij deze heb ik eerst een tekening gemaakt en in gekleurd en toen heb ik er allemaal blokjes van 1 inch van geknipt. Het leek me namelijk wel leuk dat ondanks de tussenruimtes het patroon gewoon door zou lopen. De tekening was groter uit gevallen dus knipte  ik er 16 blokjes van 1 Inch van.


En hier een stapeltje van eerder gemaakte exemplaren, samen met deze drie heb ik  nu 11 series. De achterkanten van de series hebben allemaal dezelfde maat, 13 x 13 centimeter ***


15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie inchie's :-)
    Die rode en de witte zijn allemaal verschillend, en die laatste geeft zo ook een mooi effect zeg!
    Gr. Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dit is precies een mooi thema voor jou! Prachtig, het zijn weer stuk voor stuk kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inchies; het blijft leuk om te maken en het blijft leuk om te kijken. Het zijn allemaal kleine kunstwerkjes die ieder op zich de moeite van het kijken waard zijn.
    De grote uitwerking geeft een grappig effect met de tussenruimtes en doorlopende lijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn weer leuke series inchies, vooral de laatste. Jaren geleden heb ik zoiets eens gedaan voor een swap, het moest een puzzel worden. Heel leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn weer allemaal kunstwerkjes op zich. Ik vind het een hele leuke techniek. Toch eens onthouden om er voor school iets mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt, en ik ben fan van de tweede uitwerking...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw al 11 uitwerkingen, daar zit al veel inspiratie in :)
    Leuk dat je er zoveel plezier in hebt en er helemaal zen van wordt, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer zo mooi gemaakt en origineel. Het zijn regelrechte kunstwerkjes. Je kunt er naar blijven kijken en je ziet er telkens weer iets nieuws in!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn weer prachtig.
    Dankzij jou heb ik kennis gemaakt met de inchies.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn weekend lieve Josephine 🍀💕🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige werkjes zeg. Leuk om zoveel exemplaren te hebben. Het wordt al een aardige collectie zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super idee om voor de i een serie inchies te maken, Josephine ... jouw inchies zijn altijd prachtig en deze ook weer !
    Leuk om de hele verzameling te zien !
    Wens je een fijne nieuwe week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I van inchies, goed idee. Ik heb wel eens 'dubbele inchies' gemaakt, want ik vind 1x1 inch wel héél erg klein. Je nieuwste uitwerking is heel mooi geworden. Ga je een boekje of zoiets maken van al je inchies?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ben je weer lekker bezig geweest. Weer heerlijk je fantasie erop los gelaten. Mijn favorieten zijn toch wel de onderste 3, die met al die frutsels erop.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥