maandag 7 juni 2021

Inchies Nummer 12 * * *


Heb tussen alle tuinwerkzaamheden door weer eens een serie Inchies gemaakt, serie NR:12. Van een lapje bedrukte jute heb ik Inchies geknipt, {2. ½ X 2. ½ cm} Daarna heb ik kleine stukjes kant gescheurd en  wat nonchalant neer gelegd. Met verschillende kleuren borduurzijde heb ik wat steekjes en Franse knoopjes  gemaakt en hier en daar wat kleine knoopjes gebruikt, ook nog met wat stiften wat accenten aangebracht, erg leuk om te doen.


Toevallig kwam ik vorige week in een winkel dit boekje tegen en het lijkt wel of het gemaakt is voor mijn Inchies, vind het een mooie oplossing.


Zo kunnen jullie goed zien dat ze perfect  passen in dit boekje.

Er passen natuurlijk niet al te dikke exemplaren in dit boekje maar het mag best een beetje bol staan. Aan de zijkant sluit ik het met een lint. Als de weergoden gelijk krijgen dan wordt het weer zomers deze  week. Geniet er maar heerlijk van met volle teugen * * *

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig boekje voor je mooie inchies! Zo heb je ze allemaal mooi bij elkaar en kan je er heerlijk doorheen bladeren. De kaft nodigt uit en het lint maakt het feestelijk én is een mooi sluitmiddel. Een bol boek maakt lekker nieuwsgierig vind ik 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nog nooit bedrukte jute tegen gekomen, maar wàt leuk!
    Je hebt de vierkantjes weer zò mooi invulling gegeven met dit kant en de verschillende steekjes.
    Als ik er wat langer naar kijk, zie ik een beestje..., een bootje...
    Gaaf, dat boekje! Dat is natuurlijk een schot in de roos... En er passen nog wel meer series in, zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo ontzettend mooi! En wat geweldig leuk dat je een precies passend boekje hebt gevonden!
    Heerlijk genieten inderdaad, dit zomerse weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi is dat geworden leuk allemaal zo bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook weer een mooie serie. Fijn dat je nu een leuk boekje hebt gevonden om ze in te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt. De achtergrond is zo fris.
    En wat gaaf dat je dit boekje vond. Nu kun je alles mooi bewaren en er af en toe lekker doorheen bladeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze weer leuk, krijg echt zin om er ook weer eens een nieuwe serie te gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. GEWELDIG. Wat maak je toch een mooie dingen. En dan ook meteen negen tegelijk. Super ! En wat een bof dat je dit schriftje zag. Het is er inderdaad perfect voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze inchies zijn ook weer zo mooi, Josephine, je hebt al heel wat prachtige series !
    Ja, dat boekje is zeker voor je inchies gemaakt, perfect !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥