vrijdag 30 juli 2021

Kleurrijke Olifant * * *


Na een zeer drukke week vol afspraken en veel gezelligheid, heb ik gewoon totaal geen tijd gehad om iets creatiefs te ondernemen, en dat mis  ik dan enorm. Om mijzelf even een beetje te onthaasten ben ik gisteren deze kleurrijke Olifant gaan tekenen. Totaal iets anders dan de vorige.


Van alles en nog wat heb ik daar voor gebruikt, grafietstiften, conté potlood, twinmarkers, doezelaar, gelly-roll, potloden, fineliner en aquarelverf. 

Een klein beetje van het begin stadium en het verloop van de tekening.


BOE . . .Wat een griezel hé als je het zo GROOT ziet afgebeeld. Wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe, en hopelijk een iets beter weertype * * *

8 opmerkingen:

  1. Een lieve groet terug Josephine.
    Hij is echt geweldig mooi, evenals heel je bijdrage van vorige week.
    Ja, druk druk, hier ook.
    Vakantietijd en dan doen we weer meer dingen met de kleinkinderen.
    Uitgestelde dingen worden nu ook weer ingehaald, ja zo gaat dat en net als jij vind ik het wel heerlijk om dan tussendoor wat rustigs te gaan zitten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer een heel andere olifant gemaakt dan vorige week. Deze is door het gebruik van kleuren op de een of andere manier nog indrukwekkender. Of zou het komen omdat niet zijn/haar hele lijf te zien is? Leuk die schuine foto; het geeft de olifant iets ondeugends!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gekleurde oliefant is best ook wel een beetje grappig vind ik heel mooi ; ook je vorige posten zijn knap !!
    Ik wens je nog een fijn weekend, groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Josephine,
    Wat heb je dit super goed gedaan. Echt prachtig.
    Een leuk effect ook met al die kleuren. Jij bent ook van alle markten thuis. Dikke complimenten!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige tekening heb je gemaakt! Die uitdrukking in zijn ogen vind ik ook zo goed gelukt. Complimenten hoor!
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige Olifant. Met deze kleuren is het een heel Originele geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, het is heel mooi geworden, Josephine, prachtig met die kleuren !
    Ik vind de olifant ook wel lief, zo met zijn kop schuin !
    We krijgen volgende week nog hetzelfde ... wisselvallig met geregeld buien, als je dan hoort over temperaturen van 45° in Zuidoost-Europa, amai ! Het weer wordt alsmaar extremer...
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé, dit is weer een hele andere olifant! Ik had verwacht dat je door zou borduren op de vorige. Ik vind dit weer een hele mooie, met dat blauw en geel. Hoe heb je die onderste nou weer gemaakt.... Gewoon nóg een olifant getekend? Ik vind het fascinerend hoe niet-traditionele kleuren zulke mooie resultaten kunnen geven. Ik ben zo jaloers op je tekentalent.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥