dinsdag 25 augustus 2009

Koddige antieke handschoenen.

    
Leuke hebbedingetjes.



      Vinden jullie ze niet grappig?




          Ze hebben rieten kapjes.




Deze handschoenen heb ik lang geleden eens uit een particuliere boedel verkoop gekocht. Samen met een paar zwarte gemaakt van kant, en witte van katoen gehaakte handschoenen staan ze leuk in mijn  "Kijkkast" waar ik al eens eerder over schreef. Deze zijn wel heel apart met de rieten kapjes, vind ik zelf, en ik ben ze eigenlijk nooit meer tegen gekomen.


Fijne dag, groeten Josephine

9 opmerkingen:

  1. Wauw, wat gaaf !!!!
    heb al vele soorten handschoentjes gezien, maar nog nooit iets in deze trant, superrrrr
    en wat heb je dit leuk op de foto gezet, prachtig !!!
    echt een item om zeer zuinig op te zijn !
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top zeg...had ik ook nog nooit gezien zeg.
    Wat een lieverdjes......
    En zie ik jou daar niet tussen de bloemetjes op je banner staan?
    Leuk zeg.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine, wat een prachtige handschoenen, ik heb zoiets ook nog nooit gezien, heel apart en weer prachtige foto's. Ook je nieuwe banner is prachtig, wat kan jij heel mooi de foto's bewerken, schitterend.
    Fijne dag nog en groetjes, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die heb ik nog nooit gezien, wat een mooie handschoenen een mooi bezit waar menig verzamelaar bij weg zal zwijmelen.
    Groetjes Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Josephine,
    Wat een mooie handschoenen. Heel appart hoor, volgens mij kom je zoiets bijna nooit tegen. Ik heb net zoals mijn voorgangsters nog nooit gezien. Je hebt een echt unieke handschoenen. Leuk zo'n kijkkast. Erg leuk idee. Af en toe veranderen, dan weet je weer wat je allemaal in huis hebt.....
    Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt dat je op visite was. Altijd leuk om een nieuw iemand op visite te krijgen. Heb natuurlijk al even op je blog geneusd, allemaal leuke diverse posten. Vooral die "kijkkast" die staat vol met verrassingen. Ik ga je volgen zodat ik steeds op de hoogte gehouden word van je nieuws.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Josephine, bedankt voor je berichtje op mijn blog. En wat een mooie, creatieve, inpirerende blog heb jezelf. Ik heb je dus maar meteen bij mijn favorieten gezet. Ik heb nog maar een klein gedeelte gelezen maar zie al zoveel leuke dingen. En kom dus zeker vaker terug.
    groetjes en een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lievertje,
    jij doet "crèation"alle eer aan,met al jou creaties.
    Wat zijn dit weer een juwelen van handschoenen,
    nu word ik ook even creatief wat dacht je er van om ze met pasen als eieren warmers te geberuiken??? kukeleku.
    liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Josephine,

    Wat een schitterende handschoenen! Zoiets heb ik werkelijk nog nooit gezien. Wat een pronkstukken.

    Liefs, Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥