maandag 20 september 2010

Peruaanse schoonheid...


















Zomaar wat foto's van traditionele kleding uit Peru. Het is altijd zo sprankelend en kleurrijk hoe de vrouwen en kinderen in Peru gekleed gaan. Allemaal prachtige stoffen, en schitterend al die geweven patronen, ik kan daar enorm van genieten als ik dat bekijk. En het gekke is dat ik zelf meestal in het zwart gekleed ben. Wel regelmatig met felgekleurde contrasten of opvallende sieraden...

Voor iedereen een fijne week gewenst...



18 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig !! wat een kleuren......mooie foto's !!..fijne week Josephine.......liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat een prachtige kleuren en patronen, een mooie folklore Josephine. Ik vind het echt zo leuk hoe jij ons iedere keer weer verrast met weer totaal verschillende posten.
    Ik draag ook bijna nooit geen felle kleuren en ook mijn inrichting is vrij naturel, terwijl ik ook enorm kan genieten van juist het tegenovergestelde.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja...die mensen weten wel kleur aan het leven te geven hè!!

    jij ook een fijne week..liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja een mooi volk.
    Ook de muziek is boeiend.
    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo mooi die kleuren dat heb ik nou ook ik draag zelf naturel kleuren maar als ik dit zie ga ik altijd uit mijn dak, ken je die reclame nog van Frank Govers met die beelden van al die Afrikaanse kleuren vor Robijn zooooo mooi,
    Mooie foto's Josephine liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren en prachtige foto's..wat zou ik ze nog ooit zelf eens maken!
    Lijkt me heerlijk om die mooie kindjes zelf vast te leggen....lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kleurrijke foto's.
    Dat je elke keer weer iets aparts weet te fotograferen.
    Erg leuk.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo authentiek, zo vol van kleuren, prachtig:))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is echt folkloristisch.
    en wat een prachtige foto,s.
    zou daar graag eens heen gaan.
    gaat alles goed met je?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dat vind ik ook altijd zo ongelofelijk mooi daar, die kleuren!
    Echt heel bijzonder...

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's. De kleuren, de mensen echt heel mooi.
    Groetjes en voor jou ook een fijne week.
    Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig die kleuren met die koppies. Jij ook een hele fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hou daar heel erg van. Qua kleding draag ik veel zwart maar heb ook een tijd kleurige Oilily kleding gedragen.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je foto's doen me denken aan die van mijn adoptief-nichtje uit colombia. De enkele foto's van haar als kleine meid zijn ook zo kleurrijk, heel mooi bij haar donkere teint. Het maakt het leven daar ook een boel vrolijker denk ik.
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kleuren en patronen zijn inderdaad prachtig, Josephine !
    Mooie foto's heb je gekozen en de kaders passen er heel mooi bij !
    Fijn om vanalles te proberen, geeft verrassende resultaten.
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kleuren komen hier bijna nooit voor, niet in het interieur en niet in de kleding van mij of man en kinderen.
    Maar dan is het wel altijd leuk om het bij een ander te zien, zoals deze kids.
    Leuk gedaan.

    fijne avond
    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig zeg....hoe mooi, hoe kleurrijk, zo vol van cultuur......
    Hier wordt je nu echt blij van.
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja ik vind hun kleuren ook prachtig,hier in de stad zie je deze mensen vaak muziek maken,ook zo mooi en ze verkopen ook hun kleding,ik droeg eerst ook graag zwart en ben dol op creme en bruin,lieve groetjes,Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥