vrijdag 3 september 2010

HOERA BBQ weer...










Als alles mee zit, [en daar lijkt het op] kunnen we dit weekend weer eens heerlijk BBQen. Mijn lief kan weer genoeglijk een vuurtje stoken, altijd mooi om te zien hoe gretig mannen daar mee omgaan. En ik laat het graag aan hem over. Laat mij maar voor de inwendige mens zorg dragen. Twee weken geleden hebben we met vrienden nog een BBQ georganiseerd en zaten tot twee uur 's nachts nog buiten, heerlijk zwoel weer was het toen hier in het noorden.  Deze paar  foto's heb ik toen  op die dag genomen. We hadden spiesjes, saté stokjes, gehakt schijfjes, kalkoen biefstukjes en peper steaks. Lekkere sausjes en ik bak altijd een heleboel uien en champignons apart want op spiesjes geregen belanden ze bij mij meestal in het vuur, hebben jullie daar geen last van? Ook had ik een heerlijk aardappelsalde met krokante baconreepjes en huzarensalade gemaakt. Onder het genot van een heerlijk glas wijn hebben we genoten van die dag een avond. En nu......ik denk dat wij dit weekend nog maar eens gaan BBQen, misschien  is het wel de laatste mogelijkheid, en jullie, wagen jullie het er ook nog een keertje op? Wens jullie allemaal een mooi zomers weekend...



13 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine,

    Het water loopt me in de mond. Wat ziet dat er allemaal heerlijk uit. Nu maar hopen dat we deze maand nog eens kunnen bbq-en. Ook al is het weer de laatste week niet zo best, er komt vast nog een mooie periode aan om lekker buiten te zijn en buiten te eten. Gezellig.....
    Een fijn weekend en mocht je nog een keer gaan bbq-en, eet smakelijk.
    Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Josephine, ik wens jou ook een heerlijk weekend en eet smakelijk bij de barbecue. Het ziet er allemaal bijzonder appetijtelijk uit moet ik zeg, ik krijg bijna zin om aan te schuiven. En ja....mannen en vuurtje stoken....
    Veel plezier, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er lekker uit!!!

    Ik kom ook hoor....
    Nee... morgen sta ik op een antiekmarkt.
    Er is muziek en feest in de stad,dus hoop dat het een succes is.

    Neem wat mooi spul mee ( nou ja wat.... er staan 10 dozen klaar)

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeg he.....hoelaat en waar???.....ziet er heerlijk uit hoor...ik hoop het !!......fijn weekend ......geniet van de bbq...liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij ben je ook nog een hele grote kookliefhebber...tjee wat zie dit er zalig uit.
    Ben gek op recepten hoor, dus kom maar op.
    Geniet ze van je weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb net mijn ontbijt op maar zou zo aanschuiven voor dit heerlijke maaltje.
    Fijn weekend! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo Josephine dat ziet er allemaal lekker uit,dit jaar voor ons helaas geen BBQ,maar volgend jaar echt wel,mijn lief vind het ook zo leuk en vooral erg lekker haha,het klinkt als een gezeliige avond als ik het zo lees,lekker genieten,voor als je dit weekend gaat BBQen,veel (eet)plezier,fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het wordt nog gezellig druk bij jullie tijdens de BBQ, ik schuif ook even aan hoor hihi.
    Ja wat een prachtig weekend wordt het, de zon schijnt hier al volop en daar moet je van profiteren. Hier geen BBQ, op de één of andere manier mislukt dat hier altijd hihi. We zetten met mooi weer de plaatgril altijd op de tuintafel, een mooi compromis.
    Wat zien je foto's er smakelijk uit, dat beloofd weer een heerlijk weekend te worden.
    Geniet van het weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh, dat ziet eruit om van te watertanden. Volgens mij vind ik jouw blog harstikke leuk en ga ik hier nog vaker komen. Is het goed als ik je bij mijn favorieten zet? Fijn weekend en groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Josephine, dat ziet er allemaal heerlijk uit, ik krijg al zin !
    Het regent nu wel niet, maar de zon laat zich ook niet zo veel zien, had beter verwacht dit weekend. Als jij dit weekend gaat BBQen, geniet ervan !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohh,wat lekker ziet dat eruit.maar ja,alleen is maar alleen,en dan ga je niet zitten BBQ.maar het eten smaakt me ook niet meer zo.kom door al die medicijnen.maar ik gun het je hoor,geniet maar heerlijk.hoop wel dat het weer goed blijf,want het ziet er niet zo best uit,beetje frisjes.

    fijne avond Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Josephine...wat een lekkers allemaal!
    En voor een BBQ lekker chiqeu, haast te mooi om op te eten hihi..
    Ik hoop dat alles lekker heeft gesmaakt...

    Een fijne zondag...
    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi, Josphine
    Wat een overheerlijke dingen heb je klaargemaakt zeg, de anderen zijn me al voor, ik zit namelijk ook te watertanden.
    HEERLIJK!!!
    Ik krijg bijna een midderwaardigheidscomplex van mijn spagethischotel, maar die is trouwens wel overheerlijk.
    Maar dat van jouw ziet er toch iets anders uit, als je begrijpt wat ik bedoel?
    Maar in ieder geval, smakelijk eten!
    lieve groetjes,
    Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥