woensdag 22 september 2010

Old Fitness...
















Tja.....vroeger ging dat wel een beetje anders dan tegenwoordig, waarschijnlijk zijn dit foto's van rond 1850. Ze noemen het "Vintage Fitness" Grote ingewikkelde constructie's waar ik zelf als ik er naar kijk me zeer ongemakkelijk bij voel. En allemaal in de gewone dagelijkse kleding werden de oefeningen uitgevoerd. Vinden jullie het geen giller hoe die fitnesstoestellen er in die tijd uitzagen. En de allerlaatste foto laat een wel heel ingewikkelde badmuts zien, eentje die helemaal over je hoofd heengaat, wel handig natuurlijk als je overdag snel even wil douchen en je make up niet wil bederven...



14 opmerkingen:

  1. Dat is het eerste wat ik dacht...gewone kleren aan !! echt grappig deze foto's.........hahaha!! liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEWELDIG!!!!

    Wat zouden die mensen op gekeken hebben van al die speeltjes van tegenwoordig.

    Dat denk ik toch weleens...als die mensen uit die tijd weer tot leven zouden komen, bleven ze waarschijnlijk gelijk weer dood van schrik.

    Die badmuts....een giller!!

    fijne avond...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whaha....gave foto's...heel fijn ook met al die kleren aan...lekker zweten hihi :)

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe kom je er toch iedere keer weer aan lieve Josephine. Ik lig hier in een deuk bij het zien van al die sportiviteit uit vroegere tijden haha. Zo netjes in het pak zullen ze toch niet zo'n heel erge inspanning leveren denk ik hihi.
    Prachtig.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahahaha dit is leuk, en al die wetenschappers maar doen alsof het net is ontdekt dat bewegen gezond is het is dus al zo oud als de weg naar kralingen, liefs Irma en een hele fijne dag en bijna weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een giller Josephine, hoe heb je het weer gevonden.. Volgens mij zit de man op de zesde foto te smokkelen en gewoon lekker zijn voeten te warmen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ik vind sporten nu niets, en had het dus vroeger ook niets gevonden.
    Idd, hoe heb je dit gevonden.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh het lijken wel martel dingen haha,gaaf om te zien dat ze er toen ook al an deden,ik heb er een hekel aan,ging eerst 3 x per week en was het zo zat,nu fiets ik iedere dag naar mijn werk,3 kwartier heen en 3 kwartier terug,dus zit aan genoeg beweging op een dag,ik wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HAHA, Het lijken meer martelwerkstuigen.
    En die badmuts....
    Tja, stel je voor dat je je hele lijf moet gaan wassen.
    Dan ruik je weer te lekker.

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Josephine, wat leuk om dit te zien en lezen zeg! Ik ben vooral erg in love met die badmuts. Ik kan namelijk niet tegen chloorwater in mijn ogen en als er wild gespetterd wordt met oefeningen in de reuma-zwemgroep moet ik altijd even het veld ruimen.. Dit lijkt me de oplossing.....toch?
    Hele fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag lievertje ♥♥♥
    je heb weer iets heel apparts geplaatst en
    wat leuk om te zien dat ze vroeger ook al zo ijdel waren.
    En wat mij opvalt dat het vooral de mannen zijn die met die marteltuigen bezig zjn.
    En de zwem muts hoe verzinnen ze het HA,HA,HA,
    veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whahaha....kan me niet herinneren dit in mijn vorige leven gedaan te hebben;-)

    En over tig jaar zal ik bij het zien van plaatjes over de sportscholen anno 2010 me dat weer niet voor de geest kunnen halen......hi,hi.......om de dood eenvoudige reden.......dat ik daar nog nooit binnen ben geweest!

    Zat bij het lezen van jou reactie helemaal te blozen.....enne......ben jij een beetje herderziende;-)

    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Josephine, dat je zulke foto's gevonden hebt, ik heb ze nog nooit gezien en stond er ook niet bij stil dat ze toen al aan fitness deden.
    Wel grappig, vind ik !
    Geniet van het weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I have enjoyed your pictures and will be back to visit.

    Janice

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥