woensdag 29 september 2010

Kleurenspel in BAROK jasje...












Zoals jullie zien heb ik weer heerlijk zitten freubelen met Kleuren. Het gaf mij, nadat ik net terug was van de tandarts die een half afgewerkte zenuwbehandeling heeft gedaan [de rest komt later] een heerlijke ontspanning. Gelukkig is de pijn nu even gereduceerd tot een zeurende kies, en dat is goed uit te houden. Eigenlijk vond ik deze kleurige bewerkingen er wel heel erg uitspringen op mijn blog, dus heb ik er een lijst in barokstijl omheen gezet, dat staat wat fraaier in het geheel. En eigenlijk vind ik die twee GROTE verschillen wel een grappig contrast...




11 opmerkingen:

  1. Au zenuwbehandeling... ik moet binnenkort ook (ben twee jaar geleden gevallen, 3 tanden beschadigd en bij eentje is nu de wortel aan het afsterven. Au au, beterschap Josephine!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh vandaar dat de kleuren en felheid ervan af spatten!! hhihih dat komt uit het onderste van je kies!!
    bah tandarts errugg!! nee dan die heerlijke frisse gordijnen met die leuke muis daar wordt ik echt vrolijk van! hihi
    fijne dag hoor een hopelijk ben je snel van de pijn verlost.
    lieve groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Josephine, ik ben er weer met m'n nieuwe PC. Alles werkt weer naar behoren en ik heb me direct weer aangemeld als volger. Natuurlijk alle achterstallige creaties van je bekeken en wat heb je een prachtige gordijnen en wat zul je daarvan genieten. Leuk gedaan zo met de muis om het hoekje. Nu nog even de kiespijn verwerken en hopen dat dit snel over is. Wens je een heerlijk weekend. Groetjes Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag lievertje♥♥♥
    wat een kleuren pracht en die lijsten er om heen HEEL APART.
    Die paar die op de bliksem lijken dat zijn natuurlijk die paar schokken die je voelden HA,HA,HA.
    En de twee anderen daar voel je de ontspanning weer, dit is mijn fantasie heel veel liefs
    Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He bah !! wat naar..ik hoop dat het weer wat beter met je gaat !!!...liefs fijne dag Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Bah naar de tandarts. Ik ben vorige week geweest want ik had een kies afgebroken. Fijn dat die kleuren je een beetje hielpen.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Josephine.
    Even weer over je blog gedwarreld.
    Het blijft inspirerend hoe jij foto's maakt. Erg leuk, fantasierijk.
    En gisteren, je even ontspannen na de tandarts, ik hoop dat het je geholpen heeft.
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de lijsten wel gaaf,maar de kleuren niet,tikt een kleurloze doos haha,wat naar een zenuwbehandeling,brr,ja dan is het wel fijn dat je lekker kumt rommelen op de computer,je blog ziet er trouwens super uit,ik wens je alvast een fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had het geschrevene nog niet gelezen, maar dacht gelijk, wat is dat een mooi contrast, de felle kleuren met de rand en de grijze achtergrond.

    De foto's groot krijgen gaat als volgt: je klikt op extra groot en dan aan de rechterkant op ""links"". Met dat laatste voorkom je dat een deel wegvalt. Overigens valt er bij mij ook een gedeelte weg, maar bij sommige foto's is dat zelfs mooier. Ik ben erg benieuwd naar je eerste probeersel. Het moet zo gewoon lukken.
    Groeten van Geri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een kleuren spectacel in barok lijsten.
    echt super en hoe kom je er toch altijd weer op?
    komt zeker omdat de tandarts op je zenuwen werkte en dit is als bliksem schichten, ha,ha. maar vind het echt heel mooi.
    fijn weekend he!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie titel, Josephine !
    Aan de kleuren te zien, denk ik dat je kies nogal zeer deed.
    Ik ga nooit graag naar de tandarts, heb pas een controle gehad, alles was in orde, mag ik weer een jaartje wachten (hoop ik).
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥