donderdag 11 november 2010

Gewonnen Give-Away en een Award...











Zoals een aantal van jullie misschien al hebben gezien heb ik de "Give-Away" van Ger, [klik]- http://hoorndesovervloeds.blogspot.com/  gewonnen. Gisteren stond TNT voor de deur om het pakje te overhandigen. YES.....zo leuk om het uit te pakken, gewoon een klein feestje. Het was erg mooi ingepakt, met een lief kaartje erbij. En zeg nou zelf...het is toch een PRACHTIG cadeau. Vier mooie bordjes met een opdruk van allerlei heerlijkheden. Een aardewerk schaaltje met smeltchocolade, en een werkelijk prachtig boek met vele recepten van taarten, gebak, desserts enz, alles bereid met o.a chocolade. T.z.t als ik iets heb gemaakt uit het boek zal ik het jullie zeker laten zien. HEEL erg bedankt lieve Ger, ben er erg blij mee.

Tevens kreeg ik van An, [klik]- http://lasize.blogspot.com/ een Award, bedankt An, erg lief van je, het is toch een teken van waardering. Doorgeven vind ik moeilijk omdat ik simpel weg geen keus kan maken en eigenlijk verdienen jullie allemaal een Award. Dus wie hem wil hebben...pluk maar gewoon van mijn blog af.
Terwijl ik dit zit te schrijven zit ik heerlijk een groot stuk choclade met hele hazelnoten te eten, en het smaakt naar meer.....


20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke Give Away.
    Dacht even dat het weer 1 van je bakkunsten was.

    Leuk die bordjes.
    Ik heb ze met Franse kaasjes enz.Ook in zo'n doosje.
    En ja, een Award is ook verdiend!
    Zulke mooie foto's.

    Was je weer jariggggg.
    Gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Lievertje♥♥♥
    dat ziet er even lekker uit dat is wel aan jou besteed hè???
    En jij heb er weer iets moois van gemaakt, en wat lief van Ger om voor jou zo'n smul pakket te maken.
    Ik ga nog even t.v. kijken weltrusten voor straks
    veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bordjes vind ik supergeinig!
    Welterusten voor straks...of wordt het weer erg laat? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig hoor de give away van Ger !! leuk !!!...en een award mooi nieuws allemaal ......fijne dag morgen....liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat het je smaken Josephine!
    En de award heb je dubbel en dik verdiend!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je give-away Josephine, en heel veel plezier ermee! Fijne weekend, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke give-away én een welverdiende award! Je background is weer om van te snoepen! Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haay meis,

    Wat geweldig...een mooi kado winnen en ook nog eens een award!
    Geniet er maar van...je hebt het meer als verdiend...

    Fijn week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh....wat leuk lieve Josephine dat jij Ger's Give Away heb gewonnen....een dubbele felicitatie, want je heb ook een mooie award gekregen, welverdiend.
    Je foto's zijn om te smullen hihi. Ohhh....ik ben dol op chocolade, ik kom al een kilo aan als ik naar de mooie foto's kijk hihi.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtcadeau....
    Om mijn vingers bij af te slikken....;)
    Geniet er maar fijn van.
    En van harte met je award.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie giveaway, Josephine, en dan nog een boekje met heerlijke recepten, dat is genieten !
    Gefeliciteerd met je award !
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke give away en wat een bofferd ben je lieve Josephine. En zo'n chocolade kookboek, sjonge mmmmmmm...
    Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love chocolate cake, these compositions will also have n been great. Greetings.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi lieve Josephine,

    Kreeg even een déjá vu......;-)

    Wat heb je er mooie foto's van gemaakt, toppie!!

    Fijn om te lezen dat je er blij mee bent en het kan gebruiken,'n smakelijk resultaatje zien we tzt wel verschijnen.

    Heel HARTELIJK BEDANKT!!! voor de mooie kaart met lieve woorden, zelf gemaakt?

    Geniet meissie, het is jou meer dan gegund,jij die altijd zo'n leuke, mooie en leerzame posten weet samen te stellen.
    Ik geniet daar telkens weer van.

    Waarom denk jij dat je deze Award van An gekregen hebt, proficiat daarmee!!

    Fijn weekeind!!
    Liefs XXX,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat ziet het er heerlijk uit en at fijn dat jij het gewonnen hebt.
    leuke bordjes en zoals altijd heb je weer prachtige foto,s gemaakt die alles goed weer geven.
    je posten zijn altijd fijn om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OH, wat leuk dat jij gewonnen hebt! Het is je van harte gegund hoor. Dussss, van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh Josephine ik ben helemaal niet jaloers op je hoor haha,prachtig de give-away van Ger,ik wens je er veel plezier mee en gefeliciteerd met je award,helemaal verdiend met je prachtige blog en bewerkingen,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Josephine,
    Ik kom per toeval, via Maijke`s blog hier terecht....gelukkig voor mij! Want ik zie zoveel moois, en kom dat heel erg graag allemaal bekijken! Het ziet er waanzinnig mooi uit allemaal.
    groetjes,
    Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Josephine,

    Heel hartelijk gefeliciteerd met je overheerlijke "Give-Away", mmmm dat wordt smullen! en "Lovely Blog Award".
    Je bewerkt je foto's ook werkelijk schitterend en elke blog die je maakt is even boeiend.

    Liefs, je nichie Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥