woensdag 10 november 2010

ROZEN...











ROZEN.....Mmmmm, daar kan ik geen genoeg van krijgen, heerlijk om mooie bossen in huis te hebben maar ook geweldig om in de tuin de ontwikkeling van piepklein knopje naar volwassen roos gade te slaan. Van de rozen die ik op dit moment in huis heb staan heb ik wat foto's genomen, plus nog een paar laatste takjes van buiten in twee vaasjes gezet. Vanavond ben ik deze foto's gaan bewerken, samen met wat spulletjes die in de kamer staan  heb ik er wat romantische sfeerbeelden van gemaakt...


20 opmerkingen:

  1. Paarse rozen zijn mijn favoriet !!...zo mooi !!....mooie foto's weer prachtig......welterusten lieverd....alweer laat.......liefs van mij.....Ria......xxxxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieverdje♥♥♥
    je verjaardags roosjes heb je weer mooi verwerkt,
    in mooie lijstjes.
    We blijven nacht vlinders hè,maar ga direct toch maar mijn mandje opzoeken heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtiuge foto,s weer en ik bezoek altijd met plezier je blog.
    er staat een award te wachten voor jou op mijn blog die je op kunt halen.
    liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh wat een prachtige fotos heb je weer gemaakt.
    Heel sfeervol

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Josephine, wat heb je weer mooie bewerkingen gemaakt. De sfeer van je eigen huis in deze mooie lijstjes. Rozen zijn en blijven altijd mooi. Bijzonder mooi is de paarse roos wat een mooie warme, krachtige kleur.

    Fijne dag gewenst,
    Een lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van rozen krijg ik nooit genoeg, ik ruik er zelfs in gedachten de geur bij als ik naar je foto's kijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rozen....één van mijn lievelings bloemen.
    Hier in de tuin staat nog steeds één van mijn stamroosjes met bloemen...ongelofelijk!!
    Wat heb je er weer een prachtige bewerkingen van gemaakt!!

    fijne dag meis....liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw....prachtig lieve Josephine. Je kan mij ook geen groter plezier doen, ik ben dol op rozen, dus toen ik je post-tekst las ben ik even snel bij je binnengelopen.
    Je overtreft al mijn verwachtingen, wat heb je er iets moois van gemaakt. Prachtig. Wat zal je daar een werk aan hebben gehad.
    Ik wens je een fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This post is pure beauty. Delicious and exquisite compositions, with a sublime tone. I love the frames. Greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige sfeerbeelden heb je er weer van gemaakt Josephine !
    lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Rozen....ik heb ze (bijna) altijd in huis staan. Prachtige creaties Josephine vooral de roos met de ballerina...helemaal geweldig. Heb er echt even van genoten. Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie rozen en alweer zo prachtig bewerkt! Proficiat!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeel mooi gedaan zeg! Vooral de tweede foto. Prachtig! Ik hou ook van rozen. Het liefst die ouderwetse, geurende, dikke engelse rozen. Ik zag net in Hoek van Holland iets wat ik volgens mij nog nooit eerder gezien had. Het was in een gemeentegroenstrook langs de rijweg. Ik zag allemaal rozen, mooi rood. Maar het gekke was dat er geen blad meer aan de struiken zat. Ja, ze waren wel echt hoor :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi mooi mooi Josephine, vooral die laatste foto met je naam erin....ik hou erg van witte rozen!
    Fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Rozen zijn altijd prachtig en jij hebt er héél romantische beelden van gemaakt, Josephine !
    Ik vind de lijstjes zo mooi !
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ecliptic but amazing...

    Regards
    The PostMan
    http://www.postcardsinthewind.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Josephine,
    jaaa rozen zijn ook zeker mijn favoriete bloemen,en wauw wat mooi die paarse kleur. Die zie je niet zo veel,echt heel mooi.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Josephine,

    Stuk voor stuk weer prachtige plaatjes van je elegante rozen!

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal top je bewerkingen,wat kun je dat toch prachtig mooi,ik kan er geen genoeg van krijgen en de kleur ook zo gaaf,ik ga nog een keertje kijken op mijn gemakje,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ROZEN, dat zijn ook helemaal mijn bloemen. In alle kleuren vind ik ze prachtig maar zoals jij ze weer bewerkt hebt zijn ze adembenemend!

    Liefs, je nichie Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥