maandag 8 november 2010

Was gezellig...









Het is een gezellige verjaardag geweest, niet al te druk dus zelf ook genoeg tijd om met gesprekken mee te doen. Heb een aantal zelfgemaakte kaarten gekregen en er zijn er nog een aantal onderweg, maar daarTNT tegenwoordig een weekend dienst heeft, zaterdag half werk en maandag geen bezorging??? zal de rest morgen wel komen. Heb een aantal cheques voor tuicentra's gekregen, daar ben ik altijd dol op en zal zeker goed besteed worden. Het spannende pakje was een heerlijk flesje LouLou, één van de geuren waar ik gek op ben. Van mijn moeder heb ik een hele grote bijdrage gekregen voor mijn camera, waar ik erg blij mee ben. Kreeg nog een mooie glazen bokaal met Hyacinten. En een luxe standaard met roestvrij stalen aansteker en kaarsendover. Ook kreeg ik nog een gigantisch bos prachtige rozen, en dat vind ik altijd een feest. Veel telefoontjes en e-mail gekregen, dus het was echt een verjaardags weekend, heb er van genoten!!! Alle lekkernijen zijn weer ook weer goed in de smaak gevallen.
Wil jullie bedanken voor alle lieve verjaardags wensen, ook daar heb ik erg van genoten...

Wens jullie allen een heerlijke week toe...


23 opmerkingen:

  1. fijn dat het geslaagd is,en verwend hoor,leuke en lieve cadootjes.vooral die tuinbonnen.

    lieve groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben even afwezig geweest in blogland en merk nu dat je jarig was, bij deze dus nog een heel gelukkige verjaardag! En geniet van al je cadeautjes!!!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super dat je zo'n leuke verjaardag gehad hebt.
    Heerlijk om eens zo verwend te worden !!

    Jij hebt dus nog een keer plezier van een aantal kadootjes straks als je in het tuincentrum uit mag zoeken....twee keer feest voor één prijs...leuk jóh!!
    Ik wens je een fijne dag...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ( ik twijfel of me berichtje wel wegging die ik net naar je toe tikte )

    Maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En je hebt erge leuke kadootje gekregen van je dierbaren. Geniet ervan.

    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve en leuke cadeau-tjes heb je ontvangen en mooie rozen zijn altijd welkom he.
    Fijn dat je hebt genoten. Wens je een fijne dag. Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker he jarig zijn.
    Kadeautjes ontvangen.
    Huis versierd met lekkers en bloemen.

    1 Nadeel weeeer een jaar ouder.
    Hoort erbij.

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou gelukkig maar !! mooie foto's gemaakt van je kadootjes....en jezelf !! hihihih !! liefs fijne week Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd fijn om zo verwend te worden op je verjaardag,gaaf die foto van jezelf erdoor heen,ik wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat klinkt als een heerlijke verjaardag lieve Josephine en wat ben je verwend. Ohh.....en LouLou was ook altijd één van mijn lievelingsgeuren, maar door de jaren heen veranderde mijn geurlijn en raakte LouLou wat in het vergeethoekje.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn zo'n heerlijke verjaardag, Josephine !
    Verwend met mooie cadeaus, je hebt het zo feestelijk op de foto gezet !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd weer fijn als het allemaal naar wens is verlopen.
    En goed verwend dus.

    fijne week, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo Josephine,

    Was lange tijd afwezig maar toch nog op de val reep feliciteer ik je met je verjaardag beter laat als nooit nietwaar?

    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve JOsephine. Een verlate verjaardagswens van mij. Fijn dat het zo leuk is geweest en geweldige kado's gekregen. Heerlijk toch. Ik was ook druk want mijn lief was Zaterdag jarig . Het was druk want het huis moest ook meteen bekeken worden. Door mijn hielspoor loopt het allemaal wat achter maar het meeste is toch wel klaar.
    Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh je was jarig! Van harte gefeliciteerd nog...je bent lekker verwend he! :)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het kan ook niet anders dan dat iedereen jou verwend en zeker op je verjaardag!!!
    Als die hartelijke warmte hier op je blog en in al je lieve reacties alzo goed voelbaar is, dan moet dat in het eggie wel helemaal goed zitten.

    Lekker geurtje, kan me herinneren uit de tijd dat ik nog geen keuze had uit allerlei flesjes met lievelings geurtjes dat ik héél zuinig was met m'n grote flacon LouLou;-)

    Je hebt er weer mooie foto's van gemaakt!!!

    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat fijn dat je zo,n fijne verjaardag heb gehad.
    nog wel laat maar alsnog van harte gefeliciteerd meisje en nog vele jaren in gezondheid.
    wwat heb je weer een schitterend fot,s geplaatst

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Door de drukte hier had ik ook helemaal je verjaardag gemist maar ik wil je bij deze toch nog al het beste toewensen in je nieuwe levensjaar. Je bent wel goed verwend lees ik hierboven en zo hoort het ook,
    lieve groet, Sonja
    Wat een prachtige foto's trouwens, je bent een echte kunstenares!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat je zo'n heerlijke verjaardag hebt gehad, ik vind zo'n avond ook heel geslaagd als je zelf ook lekker mee kunt kletsen en niet alleen maar loopt te rennen. Geniet lekker van je cadeau's. En Loulou brengt ook bij mij herinneringen boven, ik vond 'm nogal sterk en had altijd een meisje naast me in de klas zitten die een halve fles opspoot haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Meis wat ben je lekker verwend...en dat luchtje is heerlijk..
    De andere kadootjes zijn ook erg leuk..
    En ik kies ook voor een niet al te drukke verjaardag...lekker meepraten en genieten van elkaars gezelligheid..

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dag Josephine, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een beetje laat, maar het komt uit een goed hart moet je maar denken, en ik loop af en toe wat achter met bloggen.
    Hele fijne avond nog, lieve groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Josephine...je moeder is toch Jolanda, 88 jaar! Ik wil echt even kwijt dat ik haar fantastisch vind. Bij de manier waarop zij schrijft krijg ik nog steeds het beeld door van een charmante jonge vrouw! Prachtig om te lezen..
    Geef je het even aan haar door?
    Verwijder dit bericht daarna maar hoor
    Groetjes
    Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heerlijk zo verwend te worden!
    Leuk dat je mee doet aan mijn give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Josephine,

    Dat is weer smullen bij je geweest, tijdens jouw verjaardag met al overheerlijke soesjes ..... het water loopt me in mijn mond.
    Wat leuk om hier al je cadeau's in een prachtige bewerking te zien.

    Liefs, Carla (van de hondjes)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥