vrijdag 9 september 2011

*** Soft Colors ***













Een aantal bloemen die ik van de week op de foto heb gezet in mijn behoorlijk verwoeste tuin, [zo jammer] daar ben ik weer eens heerlijk mee aan het spelen geweest. Door er een bepaalde textuur overheen te gebruiken,  in dit geval "Ruw Leer" en de instellingen, Licht,  Leerkleur, Luminatie, Contrast, Scherpte en Onscherpte op een bepaalde manier in te stellen kwam ik tot dit resultaat. Het is weer eens een andere wijze van weergave, zelf vind ik ze erg mooi geworden ***

Heel fijn ZONNIG weekend allemaal ***


18 opmerkingen:

  1. hoi wat heb je het weer leuk gedaan met je bloemen super he fijn weekend liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en mooi gedaan!

    fijn weekend
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi weer Josephine.......liefs van mij....fijn weekend.....!!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IK vind het ook heel prachtig wat je gedaan hebt met deze foto's en de bloemen zijn zo schitterend lieve Josephine.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms kan je heel mooie resultaten bereiken met uitproberen, Josephine, deze zijn prachtig geworden !
    De kleuren zijn zo zacht en het lijkt alsof er reliëf op zit, zoals sommige oude kaarten !
    Wat zeiden we weer over verslaving ... :-)
    Fijn weekend, vandaag wordt het hier een zomerse dag,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik ook en je gaat twijfelen of het nou tekeningen of foto's zijn.
    Groetjes en fijn weekend,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi weekend wens ik je Josephine! Lieve groetjes jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag lieverdje♥♥♥
    dat heb je weer geweldig mooi gedaan,ze krijgen zo ook iets weg van een aquarel.
    Je moet nog maar eens meer truukjes gaan uit proberen ha,ha,ha,heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit weer prachtig bewerkt Josephine, het lijkt wel of de bloemen erop liggen en je deze er zo vanaf plukken kan en zo'n mooi soft kleurenpalet.
    Hier ben ik vanmiddag ook even in de tuin geweest om er en der wat op te ruimen. Gelijk al wat tuinstoelen schoongemaakt en in het tuinhuisje gezet. Met een mooie najaarsdag haal ik ze zo weer naar buiten.
    Ik wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat heb je dat leuk gedaan is weer es wat anders om te zien.

    fijn weekend
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi zeg, net eigenlijk of het getekend is. Hoop dat jullie ook lekker weer hebben van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldig die foto's zo!!
    Ik moet nog héél erg wennen aan mijn Paint Shop pro X3 hoor....had toch liever de versie X2
    Maar ja...zal een kwestie van wennen zijn.

    fijne zondag...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het altijd heel bijzonder wat jij met je foto's doet.

    fijne dag, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig,vooral die van de roos,helaas is de tuin hier ook niet fraai,ben begonnen met ruimen voor de nieuwe plannen die ik heb gemaakt,ik wil het rustiger in de voortuin,haha het is een wilde bloementuin geworden en vind het niets,ik wens je nog een fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ZE ZIJN MOOI GEWORDEN JE FOTO BEWERKINGEN!!
    NET SCHILDERIJTJES!

    FIJNE WEEK,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ha lieve Josephine, dank je voor je lieve reactie!
    ja ik heb echt mijn hoofd even helemaal leeg kunnen maken en de batterij weer op kunnen laden en daardoor ook weer nieuwe inspiratie gekregen, heerlijk!
    en de provence is zo genieten, de geuren.. de kleuren.. de zon.. het landschap.. de dorpjes.. kortom alles haha!!

    fijn om weer te genieten van jouw mooie en bijzondere creaties, heb net ook even op je vorige posten gekeken, erg mooi!

    lekker slapen voor straks,
    liefs Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag lieve Josephine,
    Wat heb je dit weer mooi gedaan. Heerlijk om naar
    te kijken. Heb er een paar uitgeprint, ben namelijk aan het oefenen met schilderen. Ga in oktober op schilderles. Heb van mijn lief een prahtige schildersezel gekregen en wat doeken. Ben voorlopig op papier bezig en jouw prachtig bewerkte foto's inspireerde mij geweldig. Dank je wel! Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥