zaterdag 28 januari 2012

Vintage bewerkingen***






Van de week had ik een aanal foto's gemaakt van Gerbera's die ik op dit moment heb staan zoals jullie kunnen zien op de smalle foto. Eigenlijk wilde ik ze gaan bewerken door er texturen overheen te gebruiken maar opeens bedacht ik me dat het misschien ook wel leuk zou zijn  om oude vintage foto's als textuur te gebruiken. Vraag me niet wat ik allemaal gedaan heb maar het waren wel heel veel handelingen. Uiteindelijk is het dit resultaat geworden. En het grappige is dat ondanks ik mijn fotobewerkings programma al vele jaren heb ik  telkens weer iets nieuws ontdek, de mogelijkheden van zo'n programma zijn werkelijk onuitputtelijk***
***Heel fijn weekend allemaal***



21 opmerkingen:

  1. Hallo, wat leuk je hebt de foto montage! De waarheid is dat er erg origineel, goed idee om oude foto's gebruiken! Groeten. Rose M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat weer mooi gedaan Josephine...je kan zien dat dit voor jou therapeutisch werkt :)
    Heerlijk om je met dit soort dingen bezig te houden...even weg van alles (althans...zo bezie ik dat ;)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al eerder heb ik het je gezegd maar jij kan met die programma's toveren! volgens mij haal jij er gewoon veel meer uit dan dat de makers ervan ooit zelf als mogelijkheid gezien hebben. Deze bewerkingen zijn ook weer zooo prachtig, de vintageafbeeldingen zijn natuurlijk wel mijn ding maar op deze manier is het puur genot voor het oog!
    Kunstig om dit te kunnen maken:)
    Heel fijn weekend lieverd,
    groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gemaakt weer Josephine, ik zou 'm zo als kaart in de winkel kopen. Misschien een ideetje?
    Fijn weekend, lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Josephine,

    Ja ik ben het helemaal met Sonja eens..jij kunt toveren met dit bewerkingsprogramma!
    En daar zijn deze schitterende bewerkingen een heel goed bewijs van!

    Wat heb je dit toch weer ontzettend mooi gemaakt..zo zacht, zo lief...en zo dromerig.
    Helemaal de stijl waar ik gek op ben, en die ik zo graag zie.

    Bloemen zijn op zich al zo mooi om te bewerken, en dan ook nog eens in combinatie met de romantische oude foto's...ja dat is geweldig.

    Meisje ik wens je een prachtg week-end..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gedaan hoor!! prachtig....heel fijn weekend liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Josephine. Iedere keer wordt het hier nog mooier. Schitterend zoals jij met je foto's werkt, ik heb daar zoveel bewondering voor. Mooi zo de bloemen en de vintagefoto's erbij .
    Fijne weekend!!
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij moet ik maar in de leer komen bij jou,wat een mooie dame met de gerbera's op de achtergrond,ik zit weer te genieten van je kustwerkjes!!!
    Lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige bewerkingen heb je weer gemaakt Josephine.
    En wat leuk dat je iedere keer weer nieuwe dingen tegenkomt in dat programma.
    Ik geniet nog even van die mooie foto's.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. en het resultaat mag er zijn! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag lieverdje♥♥♥
    Hans Kazan kan googelen maaaar jij kan toveren steeds maar weer iets nieuws en het een is nog mooier dan de ander.
    Zo ook deze post weer je kan er wat van heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor dat je dit allemaal met je fotobewerkings programma kan doen. Ik vind het een prachtig resultaat!

    Fijn weekend

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk gedaan,en geniet zelf ook altijd van een gerbera.

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Josephine. Je vroeg waar ik mijn foto's gemaakt heb ik Amsterdam. De grote foto was de Nieuwmarkt, de straat met voetgangers was geloof ik de Zeedijk en dat kleine grachtje was ook ergens in de warme buurt. Het was weer op weg naar het damrak dacht ik Kan je het nu plaatsen? Ik heb wel een paar jaar in Amsterdam gewoond waaronder ook in de jordaan maar in dat oude buurtje was ik nog nooit geweest.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind dat je erg mooie composities hebt gemaakt!Vooral de 2e van boven vind ik erg mooi, het is niet alleen maar techniek, maar vooral ook de composities. Enig zo'n programaatje, ik ken deze nog steeds niet, maar gebruik wat anders, het werkt erg verslavend!Mooi hoor! Fijne zondag,

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Josephine, dit heb je weer prachtig gedaan !
    Heel mooi die vervaagde kleuren !
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is toch écht niet te geloven.
    Wow wát ontzettend mooi en bijzonder :-)
    Je kunt écht toveren met foto's.
    Dit is KUNST met hoofdletters lieve Josephine !!!
    Fijne dag !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lieve Josephine,ik moet lachen als ik het berichtje van je moeder lees,het is echt waar jij kan toveren,en dan denk ik ook gelijk weer aan het liedje van,,,als ik kan toveren,kan toveren,van herman van Veen.en echt waar ze zijn geweldig,nou niet naast je schoenen gaan lopen hoor,
    weet je,,,kan je geen cursus gaan geven,genoeg animo,,denk ik.
    je krijgt van mij een 10.

    lieve groetjes en voor straks welterusten greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow, ik vind het schitterend.
    ik wou dat ik al zover was als jij met foto bewerking.
    iedere keer zit ik er achter en dan toch weer tijdgebrek om echt mij er in te verdiepen.
    dus kom ik maar bij jou kijken, want je foto,s zijn altijd net echte schilderijtjes.
    fijne week en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. lieve Josephine, wat heb je je weer heerlijk uitgeleefd, werkelijk betoverend!!
    wat zou ik je graag eens aan het werk willen zien:)

    liefs van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bello y delicado como siempre tu blog, saludos, Danae

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥