dinsdag 17 januari 2012

Winterse speldenprikjes***








Ohhhhhh hebben jullie ook zo genoten van dit fantastische winterweer,  vanmorgen toen ik opstond was de wereld gewoon sprookjesachtig mooi. Ragfijne draden rijp die om alles heen gedrappeerd het aanzien werkelijk adembenemend maakt.  Jammer genoeg was er na de wandeling met Bono, [die uiteraard eerst aan de beurt is want als ik met mijn camera aan de slag ga dan vergeet ik alles en iedereen om me heen,] al het een en ander aan het smelten omdat de ZON mmm, zo heerlijk hoog aan de hemel stond en al behoorlijk krachtig aanvoelde. Het was gewoon een SUPER dag vandaag, een dag met een gouden randje ***

***Fijne week allemaaal***

23 opmerkingen:

  1. Dag lieverdje♥♥♥
    ohohoh wat ziet dat er mooi uit en voor al die van Bono.
    Het is net iets uit een sprookje als alles nog zo vers is nu ga ik nog even een puzzeltje maken en dan naar mijn mandje hel veel liefs
    Mamske.
    *******************************
    Mijn eerste berichtje was in eens weer fietsie foetsie ha,ha,ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij het zien van jouw prachtige foto's was de speldenprik hier bij ons toch maar een heel erg klein speldenprikje. Het wit was er maar veel minder uitgesproken dan wat ik bij jou zie. Toch gaf het meteen de winterse sfeer die tot nu toe helemaal afwezig bleef en het werd ook hier een heerlijke dag. Zo heeft elk seizoen zijn mooie en aangename kanten, vind ik toch.
    Fijne week Josephine!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende serie foto,s van moeder natuur en jij hebt er weer plaatjes van gemaakt die zo mooi zijn.
    heerlijk winterweer was het zeker , heb alleen teveel binnen gezeten en heb er nu spijt van.
    fijne dag morgen.
    lieve groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk ook ik heb dit allemaal gemist....te lang bij de kachel gezeten.....;)
    Tja en nu al dit schoons gemist, maar gelukkig heb jij het vastgelegd.....
    En dat lieve snuitje van Bono, zo lief!

    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit heerlijke gezonde winterweer hebben we nog niet eerder gehad. Ik zag gisteren ook rijp op de takken in het park liggen maar had ook een hondje ipv een camera bij me :-)
    Mooie foto's, geef je Bono een dikke knuffel van me? Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n mooie foto's!! en vooral met je hondje Bono, heel lief!!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's, Josephine. O, je hondje..wat een lief koppie! En het koolmeesje, wat je zo mooi in beeld hebt weten te brengen, zo mooi.
    Het is/was zeker sprookjesachtig! Vandaag is alles wederom voorzien van een mooi wit laagje, jammer dat hier al snel regen voor terug zal komen. Probeer nog maar even te genieten, wat er te genieten valt...want de zon geeft echt een flinke boost energie, heerlijk!

    Fijne dag!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een heerlijke winterse beelden, dat snoetje van Bono is wél mijn favorietje hoor ;))
    Hier was het witte laagje vrij vlug verdwenen en dat gaat vandaag opnieuw zo zijn want de zon schijnt nu al vrij laag tussen de bomen door! Maar ik vind dit weertje ook wel genieten, liever dan regen en zeker als jij het zo mooi vastlegd. Genieten!
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto,s weer Josephine!!!,die takjes vind ik erg mooi,ze zijn natuurlijk allemaal mooi,maar deze springt er uit voor mij!!!ik blijf genieten van je CREATIES.
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja heerlijk is dit winterweer! Je hebt super foto's gemaakt van al dat moois! Bono is echt een schatje, wat een lief koppie!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhhh mooie foto's !! de derde is het mooist en ooooo die laatste...zo schattig !! fijne dag liefs van mij...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig deze winterfoto's, Josephine !
    Bij ons ook een paar dagen vriesweer, heb ook foto's genomen, de lucht is dan zo mooi ... ik vergeet ook altijd de tijd als ik foto's neem :-)
    Bono is zo schattig !
    Fijne dag,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En vandaag weer zo'n schitterende dag lieve Josephine. We zijn de weergoden wel dankbaar, dat moet toch iets betekenen. hihihi.
    Je foto's zijn zo mooi winters en Bono is prachtig. Wat een heerlijk diertje is het toch.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ach,die lieve Bono,vind hij het ook zo fijn om in de kou te rennen,Mabel wel,ze wil de hele dag naar buiten.heerlijk he,dit weertje,zo gezond,ik ben ook steeds buiten,en maar neuzen naar mooie foto;s die van jou zij schiderachtig,genieten hoor

    liefs van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi wat een mooie foto`s maar ja dat zeg ik altijd bij je maar ja het is ook zo mooi een je hond super mooi met die snuit van hem groetjes rommy fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve meisie,

    Ohhhh...wat een sprookjesachtig mooie foto's.
    Die sierlijke kleine takjes...het zijn net diamantjes die er op liggen..
    Hoe krijg je dit toch voor elkaar, om zulke wonderbaarlijke foto's te maken?
    Meisje je hebt een gave hoor...weet hoe bijzonder dit is!

    En dan je witte pluizenbeesie met zijn winterse snoetje...zo lieffffffffffffff!!!

    Lief schatteke wens je goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Josephine,
    Wat een heerlijke foto's en wat heb je je blog aangenaam veranderd.Heel verfrissend, en passend bij een nieuw begin van het jaar! Daarin ben nou net weer heel behoudend, ben zo gewend aan de vormgeving dat ik daar maar moeilijk van kan afwijken. Zeker een ander ascedant dan jij. Ben Schorpioen met Weegschaal, misschien zit het hem daarin.
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ja ik heb zeker genoten van het prachtige winterweer met de rijp die de wereld voor even in een sprookjeswereld veranderde, zo mooi!!
    ik heb een heerlijke verjaarsdagswandeling met mijn zoon over de heide gemaakt en natuurlijk ging mijn camera ook mee:)
    ik geniet nu nog even heerlijk na met en van jouw schitterende foto's!!

    dank je voor je felicitatie!

    liefs van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Josephine,

    Ja, jij en de natuur laten ons telkens weer mooie kunstwerkjes zien....

    Sinds ik enkele jaren geleden via internet kennismaakten met Benoît Mandelbrot's uitleg over fractals(is een meetkundige figuur die zelfgelijkend is, dat wil zeggen opgebouwd is uit delen die min of meer gelijkvormig zijn met de figuur zelf. Het gevolg is dat de figuur op elke schaal een zeer onregelmatige structuur heeft. fractals hebben een oneindige hoeveelheid details, en bij sommige fractals komen motieven voor die zich op steeds kleinere schaal herhalen)kan ik niet meer met dezelfde ogen kijken dan voorheen naar bijvoorbeeld ijskristallen,de mooie opgebouwde spiraalvorm van zonnepitten in de zonnebloem,een varentak, broccoli romanesco,elk bergje is opgebouwd uit dezelfde soort bergjes. Maar die bergjes bestaan ook weer uit precies dezelfde soort bergjes en zó kan ik nog wel fff doorgaan over allerlei onderwerpen.
    Vaak zie je fractals ook in kunstwerken waarbij precies dezelfde vorm terugkomt,
    voor jou natuurlijk niet onbekend, ik denk even aan je mandala's.

    Fijne dag en lieve groeten!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeel mooi!! Gelukkig dat je het hebt vastgelegd, kunnen we nog steeds genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow beautiful pictures...weiterso...LG Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ziet er aardig winters uit, erg mooi hoor! Ik vind dat hondje wél het allerleukst!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige foto's Josephine. De wereld ziet er dan zo betoverend uit met het witte laagje rijp.
    Het was zeker een dag met een gouden randje, zo heerlijk die zonnestralen. Als ik nu naar buiten kijk is alles grauw en grijs en regent het, dus ik geniet even van je prachtig gemaakte foto's.
    De foto van Bono is ook zo mooi, dat kleine lieve snoetje wat zo guitig in de camera kijkt.
    Ik wens je een fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥