zondag 18 maart 2012

PURE verwennerij***








Ohhhh lieve mensen, kijk nu toch eens wat er van de week bij mij bezorgd werd. Keek mijn ogen werkelijk uit, wat een PRACHTIG cadeau. Heb het gekregen van Marijke van Ooijen http://marijkevanooijen.blogspot.com  [KLIK] bij velen van jullie zeker al bekend, maar voor degene die Marijke nog niet kennen raad ik aan even op het linkje te klikken om kennis te maken met haar FANTASTISCHE mooie creaties, een adembenemende fantasierijke sprookjeswereld. De reden van dit prachtige kado zal ik even uitleggen. Zoals jullie weten komt er binnenkort een HEEL MOOI boek uit van Marijke waar ik al voor een bepaald hoofdstuk een aantal foto's heb mogen bewerken. Nu heb ik pas geleden ook de Cover van het boek mogen ontwerpen, het voelt als een grote eer dat Marijke mij dat heeft toevertrouwd. Van mij kant heb ik het met heel veel liefde en passie voor haar ontworpen. Als dank heeft Marijke mij dit PRACHTIGE cadeau gegeven waar ik heel erg blij mee ben. Ze heeft het speciaal uitgezocht voor mij bij de webshop van Silvia van  "Het lijstje van Brocante" http://lijstjevanbrocante.blogspot.com [KLIK] dit mooie blog is waarschijnlijk ook bij de meeste van jullie al bekend, maar anders zeker de moeite waard om een kijkje te gaan nemen op haar prachtige blog en webshop. Een bijzonder mooie "Biscuit Barrel" en "Biscuit Basket" heerlijk romantisch en prachtig van stijl. Silvia had in het pakje nog heerlijke paaseitjes en koekjes [die al op zijn, de koekjes dan, hihi] meegstuurd en een mooi en heerlijk geurend kaarsje. Lieve Marijke, je weet het natuurlijk allang maar nogmaals liefie, HEEL ERG BEDANKT voor dit PRACHTIGE cadeau. Vinden jullie het niet schitterend deze bijzonder fraaie objecten en zo mooi bewerkt, de barrel met het prachtige bloemenrandje en de basket zo lieflijk uitgesneden, ben er helemaal verliefd op ***


15 opmerkingen:

  1. Dag lieverdje♥♥♥
    wat een prachtig cadeau's zijn dit daar weet jij vast wel weer een mooi plekje voor te vinden, wel bizonder dat de eitjes nog niet op zijn HA,HA,HA.
    En jij heb er een mooie post van gemaakt heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige cadeaus josephine en je zal ze zeker een mooi plekje geven.
    dat Marijke jou gekozen heeft komt omdat je foto bewerking dan ook fenominaal is.
    deze foto,s zijn daar weer een duidelijk voorbeeld van.
    geniet jij maar van je mooie spulletjes en lieve groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschone spulletjes heb je gekregen verdiend natuurlijk) liieve Josepjine. ZOals jij foto's bewerkt dat is echt kunst en zo fijn dat je dit hebt mogen doen voor Marijke. Ik hoop dat we het boek ook gauw mogen zien.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En óf dat een lief gebaar is....jij helpt Marijke aan de vast adembenemende foto bewerkingen voor in haar boek en uit dankbaarheid krijg jij lieve Josephine deze mooie cadeau's.
    En dan is het toch wel handig dat er inmiddels heel wat bloggers Het Brocante Lijstje van Silvia gevonden hebben.
    En kan niet op.....3 aardige mensen blij gemaakt:-)

    Veel plezier van al dit moois!!!
    Fijne (blog)week!!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beeldschone spulletjes heb je gekregen! Ik kan me voorstellen dat Marijke jou heeft uitgekozen voor de foto bewerking van haar boek, want dat kun je als geen andere zoals we altijd op je blog kunnen zien!

    Groetjes en een fijne week,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Josephine....het was al mooi....maar zoals jij het op de foto gezet hebt.....is het prachtig......geweldig.....geworden.
    Vond het ook een eer ....dat Marijke mij heeft uitgekozen voor een kado aan jou.
    Ben ook zo blij dat het in de smaak viel bij je.....er is niets mooiers dan dit....hier doe ik het allemaal voor...andere gelukkig maken met mijn Engelse spulletjes!!!!!
    Volgens mij moet ik jou maar in dienst nemen om alles te fotograferen.....dat zou toch wat zijn,hihi
    Nog bedankt voor de blauwe balk....ze is nu transparant.....het blog is nog mooier zo.....jij ook met je meesterlijke oogjes!!!!!!!
    Geniet van je spulletjes....en ik wens je een fijne week toe
    Liefs ,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh lieverd, een terecht verdient cadeau want Marijke spreekt zo vol lof over de cover van het boek! Volgens mij gaan we niet weten wat we te zien krijgen. Het zal bewerkt zijn op een manier zoals alleen jij dat kan!
    Wat heeft ze je heerlijk verwent hè, wat een prachtige spulletjes uit Sylvia haar mooie webwinkel. Ik vind ze ook heel erg bij jouw prachtige smaak passen. Een cadeautje om te koesteren, nu aftellen naar het boek ;))
    Ben zo nieuwsgierig naar je creatie:)
    Heel fijne lenteweek van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen lief sissie,

    Ja meis hier wordt iedereen toch stil van?
    De kadootjes heb je zo prachtig bewerkt , en er werkelijk een sprookjesachtig mooie post van gemaakt..!

    Ik ben zo blij dat mijn kadootjes bij je in de smaak vallen...het is natuurlijk altijd afwachten of bepaalde kadootjes in de smaak vallen..

    Enne de koekjes zijn al op hahaha...
    en de chocolade eitjes bewaar je zeker tot Pasen haha...of zijn deze inmiddels ook al op?
    Geeft niks...geniet maar van de kadootjes en het lekkers wat Silvia erbij heeft gedaan...
    Wat een lieve schat is Silvia toch...met haar prachtige spulletjes...

    Nou schatteke...ik wens je een wonderschone dag...
    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kado !! prachtig ..ben helemaal weg van het schaaltje zo mooi !!...ja tuurlijk ken ik haar en haar webwinkel...zo mooi allemaal....ben gek op spulletjes uit Engeland.......geniet er maar lekekr van...fijne week liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig!! geniet ervan! en je hebt er zo'n mooie foto's van gemaakt, super!!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Josephine, ik kom via Marijke, van de het ene sprookje in je andere terecht!!! Wat een prachtig blog heb je, ik ga je volgen!
    En nu lees ik bij jou weer over een boek van Marijke, een samenwerking tussen jullie 2!!!!
    Dat MOET een geweldig boek zijn!
    Ik kan niet wachten....
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Josephine,wat gaaf dat je foto`s bewerkt heb voor een boek,dat is toch helemaal super,maar waar is waar,je bent er supergoed in,ik wens je een fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat geweldig voor je.
    Maar je maakt ook werkelijk fantastische foto's.
    En wat lief dat je die mooie spulletjes van Marijke uitgezocht bij Sylvia hebt gekregen.( Ik ga nu maar duimen om de give away te winnen ;-) bij Sylvia.
    Geniet ervan.
    Nog een mooie avond.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat een prachtige kado's heb je gekregen!

    Ik denk ook wel dat je, zeker weten, een super mooie cover hebt gemaakt.

    Het resultaat laat je wel zien he!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, mooi cadeautje zeg. Leuk blog, ga je volgen. Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥