zondag 25 maart 2012

Suikerzoete Schoonheden***









Het doet bijna zeer aan je ogen deze suikerzoete kleurtjes maar wat ben ik er dol op, houden jullie er ook van? Heb een paar bossen gemengde ranonkels kunnen kopen, deze gemengde bossen kom ik hier bijna nooit tegen dus was blij verrast. Als dit geen LENTE is dan weet ik het niet meer. En juist close ups maken van deze schoonheden vind ik zo leuk om te doen. Hoop  dat jullie er allemaal een heerlijk blij gevoel van krijgen. Geniet allemaal van een fijne zondag en een PRACHTIGE LENTE WEEK ***

20 opmerkingen:

  1. Hallo, al je graphics zien er prachtig uit, de rozen zijn mijn favoriet! groeten. Rose M.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig lieve Josephine. Een mens moet toch altijd bloemetjes in huis hebben he, dat vrolijkt zo op. Ze staan ook weer zo mooi op de foto en in hun lijstje.
    Lieve groet van Riet.

    PS Denk morgen om elf uur even aan me.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zeg! die kleuren ze zijn echt prachtig.
    genieten hoor ze zullen vast nog wel even staan.
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze ook zo prachtig.....deze kleur zie je niet zo veel.....ik heb nu witte.......zolang ze er nog zijn kan ik het niet laten om ze te kopen.
    Het is ook een bloempje die zo mooi van zichzelf is......ze heeft niemand nodig .....ze staat op eigen beentjes trots te zijn....de prachtige ranonkel.
    Ik wens je een mooie zonnige Zondag & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze ranonkels zijn fantastisch! Ze kweken steeds weer wat nieuws, deze dubbele variant is zo mooi! Ik heb er een plantje van gekocht en buiten staan, er komen nu nog meer bloemen aan. Hij heeft een heerlijke geur heel diep in het hartje. Ja de juiste fotografie dat maakt het nog eens mooier, daar kunnen we geen genoeg van krijgen. Wat een schoonheden!

    Fijne dag,

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Josephine,

    Wat leuk dat je bij mij even op visite kwam.
    Was de koffie lekker ?? (hihihi)
    Ik kom oorsponkelijk niet uit Amsterdam maar uit Haarlem en heb in veel andere plaatsten gewoond.
    Maar ik blijf inderdaad wel een nuchtere Noord Hollander.
    Maakt mij niet ...........waar mijn huis staat, daar woon ik !

    Maar wat heb jij ook een gezellige Blog zeg !!
    Ben is even gaan scrollen en heerlijke creatieve plaatjes en super mooie foto's voorbij zien komen...........GENIETEN !!
    Ik kom af en toe even bij je op visite.........kom je ook nog eens bij Tante Jo langs.........de koffie staat klaar hihihi

    Fijne zondag, Tante Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij eerste aanblik hoopte ik even op creaties van papier...edoch, ze zijn echt en ook ik ben gek op deze beestjes,Ranonkels.Tuurlijk niet zo de roze ;-), ik ben meer van de gele en de witte en de oranje, enzo.
    Fijne lente zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk, als dit geen lentegevoel is dan weet ik het niet meer.
    Wat worden we heerlijk verwend door het zonnetje hè lieverd, en daar horen vrolijke kleurtjes bij.
    Ik wens je een heel fijne zondag verder,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meis wat kun jij mooie foto's maken...prachtig !! geniet van een heerlijke dag !! liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk dat lente gevoel, ben ook de hele maand in de "spring mood" ;al honderdennatuur foto'saan het bewonderen; prachtig gedaan!
    Happy Zondag!
    Liefs,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zekers genieten van jou bloemen en foto's!!

    Fijne zondag!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn schitterend en daar wordt ik zeker helemaal blij van!

    Je hebt er weer prachtige foto's van gemaakt.

    Hele fijne avond en een lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En of ik hier van houd....ton sur ton tinten......heerlijk!

    Je maakt geeft deze zonnige dag nog eens een mierzoet staartje ;)

    Om blij van te worden/zijn.

    Liefs

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goodmorning dear sunshine,

    Geweldig zijn deze prachtige bewerkte foto's!
    Inderdaad als je naar deze post kijkt, dan wordt je toch helemaal blij...

    HET IS LENTE...joehoe...!!!!
    Wat een mooie tijd is dit toch...je ruikt het, je ziet het, je proeft het..LENTE...

    Het gevoel van LENTE zit in deze post...daar kan toch dieren alleen maar blij van worden?

    Josephine hier is alles nog het zelfde...we wachten met smart...misschien gebeurt er vandaag een wondertje..

    Dag meisie...ik wens je een heerlijke lenteweek!
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Josephine...een foutje...
    Er staat...daar kan toch dieren alleen maar blij van worden hifi
    Het moet natuurlijk zijn:((( daar kan toch iedereen alleen maar blij van worden?))))
    Sorry...het zal de spanning wel zijn, denk ik.....

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi zeg! die kleuren ze zijn echt prachtig.

    Ik wens je een fijne lenteweek!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat ben je ons weer heerlijk aan het verwennen met je foto's! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zoals meestal in jou post lieve Josephine kijk ik eerst op mijn dooie akkertje(naar woord eigenlijk in deze);-)naar jou prachtige foto's....en dan lees ik pas de tekst.
    Zit ik van alles te denken hoe goed het jou handige en creatieve handen afgaat bij het maken van die papieren bloemen de een nog prachtiger dan de ander....
    Maar na het lezen kom ik er achter dat ik beter kan zeggen bloemenhof....want ze zijn echt:-))hi,hi....én óók mooi gemaakt.... door moeder natuur!!!

    Fijne week nog en veel lieve groeten!!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schoonheden zijn het zeker, Josephine !
    Wat een prachtige kleuren hebben deze ranonkels en je hebt er zo'n mooie foto's van genomen !
    Hier ook nog altijd heerlijk lenteweer, ben in de tuin bezig geweest ...
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Their creativity is pretty amazing

    congratulations!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥